کد خبر : 19216 / /
/

 

بنکداری آنلاین یکی از مسیر های جدید و مبتنی بر تکنولوژی است که در بازار سنتی طلا و جواهر به ایفای نقش پرداخخته است.

بنکداران طلا و جواهر از با سابقه ترین اصناف بازار تهران میباشند و میتوان آنها را قدرتمند ترین مهره ها و صنف کل بازار قلمداد نمود.

فضای مجازی و بستر دیجیتال به سختی و با تاخیر بسیار زیادی توانسته است بالاخره در این بازار رسوخ و نفوذ کند و در نهایت به عنوان یک ابزار مفید و کارا در خدمت بنکداری آنلاین قرار گرفته است.

بنکداری زیواز به عنوان یکی از پیرو ترین بنکداری های آنلاین در حال حاضر اقدامات کلیدی بازاریابی خود را برای ورود به بازار آغاز نموده است.

دیجیتال مارکتینگ و بنکداری طلا

ورود فضای آنلاین در این حوزه صرفا با هدف توسعه و تحول صنعت بنکداری طلا بوده است. تمامی همکاران، مغازه‌داران و فروشندگان طلا و جواهر و دارای جواز از اتحادیه های طا و جواهر کشور با عضویت در سامانه یکپارچه بنکداری کشور میتوانند با بررسی، مقایسه و انتخاب محصول مورد نظر خود، انتخابی هوشمندانه را تجربه کنند.  همکاران و فروشندگان طلا می‌توانند با ثبت‌نام رایگان درسامانه یکپارچه بنکداری کشوری و ثبت درخواست خود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از خدمات و سرویس‌های بنکداری آنلاین زیواز بهره مند شوند.

گستردگی و تنوع بالای محصولات ویترین و طلا و جواهر  امکان توزیع و نمایش آنرا در قالب روش های سنتی بسیار دشوار نموده است. کیفی یا به اصطلاح انواع سیستم های پخش در صنعت بنکداری دیگر پاسخگوی نیاز بازار نمیباشد.

سامانه یکپارچه بنکداری آنلاین طلا به آدرس https://zivazz.com/bonak می باشد

یکی از دلایل افزایش چشمگیر تنوع بالای مصنوعات طلا همان توسعه طراحی در صنعت طلا و جواهر در ایران است.

با توجه به تنوع و گستردگی مدلهای طلا و جواهر در ایران بنکداری آنلاین می تواند به بهتر دیده شدن این محصولات کمک کرده و با ارائه مشخصات آن در امنیت کامل به همکاران صنفی و مغازه داران کمک شایانی نماید.

رقابتی شدن اجرت در زیور آلات در بنکداری آنلاین طلا

فروش با قیمت مناسب و ایجاد رقایت در میزان اجرت یکی دیگر از اهداف سامانه های یکپارچه بنکداری میباشد.  ارسال امن و یا تحویل امن همواره یکی از دغدغه های این صنف بوده و بایستی پروسه لجستیک در آن بطور واضح دیده و محاسبه گردد.

تسویه در سیستم بنکداری دقیقا در سامانه بنکداری آنلاین زیواز نیز رعایت میگردد و طلای آب شده یکی از اساسی ترین روش های این صنف میباشد.

بنکداری یعنی خرید کالا در مقیاس های بزرگ و فروش آن به مشتریان خرد و بنکدار در حقیقت واسطه است.

فراموش نکنید که یک عمده فروش نه تولید کننده است و نه با مشتری نهایی یک محصول سر و کار دارد. البته در بعضی مواقع خود بنکدار با سرمایه گذاری خود در بخش تولید ,کالاهای خود را تامیین میکند .

در گذشته بنکدار ها بر خلاف خرده فروش ها نیازی به تبلیغ و ترویج برند خود نداشتند ولی در حال حاضر این نیاز احساس میشود.

همچنین مبنای محاسبات مالیاتی بنکداران با شبکه های خرده فروشی بسیار متفاوت بوده و این به حجم مبادلات آنها باز میگردد.

از پاساژ های معروف بنکداری در قلب بازار تهران میتوان به پاساژ طلا فروردین ، پاساژ اردیبهشت ، پاساژ خرداد ، سرای سینا و حکیم هاشمی اشاره نمود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.