کد خبر : 10695 / /
/

هنوش طباطبایی با خودآرایی متفاوتی در این عکس ظاهر شده است.

بهنوش طباطبایی عکس جدید از خود منتشر کرده است. بهنوش طباطبایی با خودآرایی متفاوتی در این عکس ظاهر شده است. بهنوش طباطبایی متولد بیست و هفتم اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ در شهر تهران است.  بهنوش طباطبایی مهندسی کامپیوتر خوانده است.  بهنوش طباطبایی دوره بازیگری را در دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران به پایان رسانده است.

بهنوش طباطبایی

 بهنوش طباطبایی کیست؟

نام اصلی: بهنوش

نام خانوادگی: طباطبایی

تاریخ تولد: ۱۳۶۰/۲/۲۷

محل تولد: تهران

تحصیلات: لیسانس کامپیوتر

بهنوش طباطبایی

همانطور که از ظاهرش مشخص است انسان صبور و آرامی است. یکی از ویژگی های متفاوات بیوگرافی بهنوش طباطبایی این است که اهل مطالعه است و بسیار کم حرف است. رنگ مورد علاقه اش آبی است و سفر کردن را خیلی دوست دارد.

 

بهنوش طباطبایی و ماجرای آشنایی با مهدی پاکدل

اولین ملاقات بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل کاری بوده است. هر دو برای کار به دفتر یک تهیه کننده رفته بودند که در همانجا با هم آشنا می شوند. جالب اینست که در فیلم مورد نظر تهیه کنند این دو باید نقش یک زوج عاشق را بازی می کرده اند.

بهنوش طباطبایی

دلیل جدایی و طلاق بهنوش طباطبایی

ابتدا جدایی بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل مانند اکثر هنرمندان به صورت شایعه پخش شد. در ابتدا هیچکدام واکنشی نشان ندادند. اما رفته رفته اتفاقاتی افتاد که نشان داد که متاسفانه واقعا این زوج دوست داشتنی از هم جدا شده اند.

اولین موردی که شایعه را داغ کرد این بوده که بهنوش طباطبایی در اکران فیلم سیانور حلقه ازدواج در دست نداشت . دومین مورد که تقریبا شک همه را به یقین تبدیل کرد این بود که مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی هر دو تمام عکس های مشترکشان را از اینستاگرام پاک کردند.

دلیل جدایی بهاره رهنما از پیمان قاسم خانیدلیل جدایی بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی

او در مصاحبه ای دیگر گفت از خانم های جوان و زیبا خواهش می کنم که وارد زندگی ...

در آخر هم بهنوش طباطبایی با انتشار پستی در اینستاگرام دیگر جای هیچ شکی را باقی نگذاشت که طلاق گرفته است. در او در صفحه اش نوشت : پدرم ، تنها مرد زندگی من است که قلبش فقط به مهر و نوازش می تپد.

بهنوش طباطبایی

و دستانش فقط به مهر و نوازش به سمت من روانه می شود. خداوندا حافظ مردان و پدرانی باش که رسم عاشقی رو بلدن و الهی که دنیا پر شود از این مردان. روز مردان مبارک. برخی این موضوع را به مهدی پاکدل ربط داده اند.

از جمله “دستانش فقط به مهر و نوازش به سمت من روانه می شود” برداشت های زیادی شد و واکنش های کاربران فضای مجازی را در پی داشت. اما دلیل اصلی طلاق این زوج هنوز به صورت واضح بیان نشده است.

چند وقت پیش بهنوش طباطبایی بالاخره در مورد طلاقش صحبت کرد. او در مصاحبه ای گفت : علت کم کاری سال گذشته من بخاطر جدایی از همسر سابقم ( مهدی پاکدل ) بود و به خاطر شرایطی که داشتم تصمیم گرفتم زمان بیشتری را به خودم اختصاص دهم.

زندگی و ورود به دنیای هنر

بهنوش طباطبایی در سال ۱۳۶۰ و در خانواده‌ای چهار نفره در شهر تهران چشم به جهان گشود. دوران تحصیلات ابتدایی خود را در همین شهر به پایان رساند و وقتی وارد دوران متوسطه شد به شدت به بازیگری علاقمند شد. در اواخر دوران دبیرستان در کلاس‌های بازیگری آزاد دانشکده هنر‌های زیبا دانشگاه تهران شرکت کرد و بدین شکل اولین قدم‌ها برای ورود به دنیای هنر را برداشت. پس از اتمام این دوره ها، از این محیط دور نشد و به تمرین و بازی در تئاتر‌های نمایشی پرداخت تا اینکه برای بازی در تلویزیون انتخاب شد. در ابتدا در سال ۱۳۷۷ و در سن ۱۷ سالگی در مجموعه تلویزیونی «یونس» به کارگردانی محمدرضا خالقی حضور یافت و اولین تجربه جدی خود را پشت سر گذاشت. پس از وقفه ای، در سال ۱۳۸۰ مجدداً در مجموعه تلویزیونی «کوی دامون» ساخته عباس رنجبر دیده شد و به این ترتیب بهنوش طباطبایی اولین حضور حرفه‌ای خود به عنوان بازیگر را در مجموعه‌های تلویزیونی تجربه کرد.

بهنوش طباطبایی

فعالیت‌های هنری

بهنوش طباطبایی از اوایل دهه ۸۰ توانست خود را به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای مطرح کند. پس از تجربه سریال «کوی دامون»، در سال ۱۳۸۱ و در مجموعه «نو عروس» نیز دیده شد تا اینکه در سال ۱۳۸۲ و با بازی در سریال پُرمخاطب «مسافری از هند» به کارگردانی قاسم جعفری به شهرت رسید. بهنوش طباطبایی در سال ۱۳۸۳ برای اولین بار به عنوان نقش اصلی در مجموعه تلویزیونی «عشق گمشده» ساخته حسین سهیلی‌زاده ظاهر شد و بیش از پیش در ذهن مخاطبان شناخته شد. وی در سال ۱۳۸۴ مجدداً به عنوان نقش اصلی در سریال «پیله‌های پرواز» ظاهر شد تا اینکه در سال ۱۳۸۵ با دو فیلم «مصائب دوشیزه» به کارگردانی مسعود اطیابی و «پسران آجری» ساخته مجید قاری زاده، وارد سینما شد. بهنوش طباطبایی پس از این مدتی را در سینما سپری کرد تا اینکه در سال ۱۳۸۷ با ایفای نقش در سریال «گل‌های گرمسیری» ساخته محمد مهدی عسگرپور، دوباره در قاب تلویزیون ظاهر شد. در اواخر دهه ۸۰ بهنوش طباطبایی با حضور در مجموعه‌هایی همچون «چاردیواری»، «در مسیر زاینده رود»، «مختار نامه» و فیلم‌های «پوست موز» و «آزاد راه»، توانایی‌های خود برای بازی در ژانر‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد. بهنوش طباطبایی در دهه ۹۰ بیشتر توجه خود را معطوف به بازی در سینما می‌کند و بجز دو مورد اغلب نقش هایش را در این دهه در فیلم‌های سینمایی ایفا کرده است. وی این دهه را با فیلم‌هایی همچون «گام‌های شیدایی» و «قصه عشق پدرم» آغاز می‌کند و با ایفای نقش در فیلم‌های «سیانور»، «زیر سقف دودی» و «غلامرضا تختی»، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. سرانجام در سال ۱۳۹۷ بهنوش طباطبایی برای ایفای نقش در فیلم «ماجرای نیمروز؛ رد خون» ساخته محمد حسین مهدویان توانست نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شود و به این ترتیب به اوج شهرت در عرصه بازیگری برسد. وی علاوه بر سینما و تلویزیون از تئاتر که نخستین تجربه‌های هنری خود را با آن آغاز کرده بود، دور نماند و تاکنون نیز در این عرصه فعال است. از جمله آخرین فعالیت‌های او در این زمینه می‌توان به ایفای نقش در نمایش «مری پاپینز» بود که در سال ۱۳۹۸ در تالار وحدت به نمایش درآمد.

بهنوش طباطبایی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.