کد خبر : 11291 / /
/

صبا راد اخیرا فیلم جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد. صبا راد تبدیل به یک بلاگر شده است.

صبا راد مجری زن مشهور از همسایه خوشگلشون که بعد از مهمانی جنجالی براشون آش آورده و توضیح اینکه چه اتاقی افتاد. صبا راد یکی از مجری های پرحاشیه صدا و سیماست. صبا راد مجری زن مشهور تلویزیون که سالها در تلویزیون و رادیو برنامه اجرا می کرد حالا وارد فاز جدیدی از زندگی اش شده و صبا راد به بلاگری در اینستاگرام مشغول شده است. صبا راد اخیرا فیلم جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد. صبا راد تبدیل به یک بلاگر شده است.

 ماجرای مهمانی همسایه صبا راد

همسایه صبا راد مجری زن مشهور صدا و سیما که مهمانی پارتی برگزار کرده بود بعد از دیدن لایو صبا راد که گفته بود آش بیارین برام ، آش آوردند.

صبا راد این روزها در تهران است و درگیر حاشیه های حضور متفاوتش در شبکه های اجتماعی و تا به امروز حاشیه های او زیاد هم برایش بد نشده و روز به روز فالوورهای پیجش بیشتر شده و در نتیجه درآمد بیشتری از اینستاگرام به دست می آورد که قطعا از زمان مجری گری در صدا و سیما بیشتر است.

 آش خواستن صبا راد از همسایه اش چیست؟

 همسایه صبا راد مجری زن صدا و سیما (سابق) مهمانی گرفته بودند و صدای موزیک آنها زیاد بود، صبا راد هم این اتفاق را از جنبه طنز نگاه کرد. او در استوری خود آهنگ درخواستی می داد و حتی با دستمال در دستش می رقصید.

صبا راد به تازگی در یکی از واحدهای یک مجتمع لوکس در دریاچه چیتگر تهران ساکن شده است ولی هنوز وسایل زندگی را به طور کامل در آن مستقر نکرده است به همین دلیل خانه ای که در آن ویدیو می گیرد تقریبا خالی ست. او تقریبا یک ماه است که از ترکیه به ایران برگشته و قصد دارد فعلا در ایران زندگی کند.

صبا راد

صبا راد  چگونه از مجری گری به بلاگری رسید؟

بعد از بازیگران و خوانندگان حالا نوبت بلاگری به مجریان رسیده است. چهره های مشهور زیادی در یک سال گذشه از کشور مهاجرت کرده اند و به دنبال بلاگر شدن در خارج از کشور هستند. چون هم در خارج کشور آزادی بیشتری دارند (برای فعالیت های خاص اینستاگرامی) و هم برای مردم جذابیت دارد که زندگی در خارج از کشور را ببینند. صبا راد بعد از رفتن به خارج از کشور در زمینه بلاگری مشغول است. او قرعه کشی هایی را هم برگزار می کند و به مردم جایزه می دهد. البته برخی مواقع هم رفتاری از خود نشان می دهد که نه اینکه جلف بنامیم ولی مردم از مجری زنی که سالها برایشان با ظاهری متفاوت اجرا کرده چنین انتظاری ندارند و به همین دلیل باعث تعجب است.

همراهی مانی رهنما با صبا راد

حضور مانی رهنما در کلیپ های صبا راد بیشتر شده و آنها حتی در استدیو مانی رهنما هم یک آهنگ را به صورت مشترک اجرا کردند که فیلم آن را قبلا در برخط نیوز منتشر کردیم. صبا راد مجری زن مشهور و البته جنجالی صدا و سیما که حالا دیگر مجری نیست و بلاگر اینستاگرام است مدتی است به تهران برگشته و همسرش مانی رهنما با آن همه توصیفاتی که از سختی زندگی در ایران داشت ظاهرا دوباره مجبور است آن سختی ها را تحمل کند ! این را واضح و روشن گفته که دیگر قرار نیست به ترکیه برگردد مگر برای مسافرت و اینگونه که مشخص است بیشتر روزهای سال را در ایران خواهد بود.صبا راد (فاطمه راد) متولد 30/8/59 ، مجری برنامه «به خانه برمی گردیم» است و یک روز در میان در مقابل بینندگان شبکه تهران ظاهر می شود. او از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید.

ماجرای مهاجرت

ما شمال یه ویلاى با صفا داشتیم و در ماه چند بار حتما مى رفتیم که توى اون محیط زیبا روزگار بگذرونیم

همیشه با اومدن نیمه دوم سال و آلودگى هوا و مشکلات تنفسى به فکر کوچ از تهران به شمال مى افتادیم تا اینکه نشستیم و خیلى جدى این موضوع رو برآورد کردیم و به نتایج خوبى هم رسیدیم که یهو مانى گفت:

صبا تو اگه مى تونى شمال زندگى و از تهران دور باشى و براى کارهامون (ضبط کار و آموزشگاه و کنسرت هاى مانى) بیایم تهران و برگردیم چرا نریم ترکیه که یک کشور جدید با فرهنگ و آداب رسوم جدید آشنا بشیم که هم فال هم تماشا

توى چشماش نگاه کردم دیدم اثرى از شوخى یا یه پیشنهاد همینجورى نیست گفتم: آره عزیزم چرا که نه ؟

بازگشت به ایران

این زوج یکسال بعد از مهاجرت شهریور 1400 بدون هیچ توضیحی و در سکوت خبری به ایران بازگشتند و در خانه ای نزدیک دریاچه چیتگر تهران ساکن شدند

این در حالی بود که آنها تمام خانه و وسایل زندگی خود را قبل از مهاجرت فروخته بودند برای همین دوباره همه چیز را از نو تهیه کردند !

صبا راد ، شاخ مجازی می شود !

صبا راد حالا مدتی است سبک زندگی خود را در قالب نمایش خانه و زندگی ، آشپزی و فعالیت روزمره در اینستاگرام منتشر می کند

او از این طریق تبلیغات های زیادی هم مابین فعالیت مجازی اش منتشر کرده و کسب درآمد می کند

منبع: برخط نیوز

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.