کد خبر : 11631 / /
/

بهاره رهنما عکس هایی از سورپرایز جشن تولد خود منتشر کرد. بهاره رهنما متولد دهم آذرماه ۱۳۵۲ در روستای هزاوه از توابع شهر اراک است. بهاره رهنما در این عکس های در مکانی لاکچری با دوستانش هستند.

بهاره رهنما عکس هایی از سورپرایز جشن تولد خود منتشر کرد. بهاره رهنما متولد دهم آذرماه ۱۳۵۲ در روستای هزاوه از توابع شهر اراک است. بهاره رهنما در این عکس های در مکانی لاکچری با دوستانش هستند. بهاره رهنما این روزها درترکیه و خارج از کشو به سر می برد. بهاره رهنما با انتشار عکس های سفر خود در اینستاگرام هر روز چهره جدید ی از خود رونمایی می کند. 
بهاره رهنما
 
بهاره رهنما

 بهاره رهنما و آشنایی با شوهر جدیدش

وی با امیر خسرو عباسی دارنده برند ژاکسی و آژاکس تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد ازدواج کرد. نحوه آشنایی آنها نیز رابطه کاری بوده که خانم رهنما به عنوان مدل محصولات آرایشی و بهداشتی در برند ژاکسی و هاینس مشغول به کار بود.

بهاره رهنما

بهاره رهنما مهریه “بهاره رهنما” چقدر بود؟

مراسم عقد بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی در مشهد. بهاره رهنما در ادامه گفتگویش گفت:بعد از سفر ما در مشهد ما سفری به گرجستان داشتیم. ما در حرم امام رضا (ع) عقد کردیم و امام رضا باعث رسیدن ما به هم شد. من تقریبا 8 سال است مدل صورت هستم و آقای عباسی سه سال پیش برای مدل شدن با .(106).

امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما استایل شیک و زمستانی .

10 · امیرخسرو عباسی قبل از ازدواج با بهاره رهنما یک ازدواج ناموفق داشته که به طلاق ختم شده است. وی یک فرزند دختر از همسر اولش دارد..

بهاره رهنما

بهاره رهنما چه تحصیلاتی دارد؟

بهاره رهنما تحصیلاتش را در دو رشته ادبیات نمایشی و حقوق قضایی به ترتیب تا مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به پایان رسانده است.

او همسر سابق پیمان قاسم خانی از نویسندگان مشهور ایرانی بوده است. حاصل ازدواجش با پیمان قاسم خانی دختری به نام پریاست. خانواده بهاره رهنما در حال حاضر متشکل از همسر جدیدش امیرخسرو عباسی و دخترش پریا قاسم خانی است.

به نظر می آید فقط یک خواهر دارد که آن هم در خارج از کشور زندگی می کند. شغل پدرش ( جلال رهنما ) نامشخص است و مادرش ( پروین قائم مقامی ) از بازیگران خوب کشورمان است. بهاره رهنما از فعال ترین بازیگران زن ایرانی است.

بهاره رهنما

نکته جالب در بیوگرافی بهاره رهنما اینست که کافه ای به نام گوزن تاسیس کرده است که در زمان های بیکاری توسط خودش اداره می شود. بهاره رهنما از معدود بازیگرانی است که تحصیلات بالای دانشگاهی دارد و چندین کتاب نوشته است.

شقایق دهقان از بازیگران خوب سینما و تلویزیون در گذشته جاری ( همسر برادر شوهرش ” مهراب قاسم خانی ” ) او بوده است. بهاره رهنما در چندین سریال مانند مرد هزار چهره ، پژمان و … به همراه جاری خود شقایق دهقان بازی کرده است.

بهاره رهنما چگونه با پیمان آشنا شد؟

بهاره رهنما در مصاحبه ای در مورد آشنایی و ازدواجش با پیمان قاسم خانی اینچنین گفت : بدون شک بزرگترین اتفاق زندگی من آشنایی با پیمان بوده است. او را سال هاست که می شناسم.  ما در سال ۱۳۷۰ با هم آشنا شدیم.

بهاره رهنما

دوستی من و پیمان مانند خیلی از ازدواج ها در ایران بعد از دو سال به ازدواج منجر شد که دلایل این ازدواج احساسی و اجتماعی بود. من از ۱۷ سالگی او را می شناسم و از ۱۹ سالگی به صورت رسمی در کنارش بوده ام.

ماجرای رابطه سحر قریشی و خواننده معروفماجرای رابطه سحر قریشی و خواننده معروف

من در حال حاضر در شرایطی نیستم که بخواهم به تنهایی زندگی ام را ادامه دهم ...

بی تردید پیمان قاسم خانی بهترین گزینه برای ازدواج برایم بود. دوستانم برخی اوقات می گویند مردان ایرانی نمی توانند زنی مانند تو که اینقدر فعال هستی را تحمل کنند. احتمالا حق با آنهاست چون پیمان در مقابل من خیلی صبور است.

اولین بار که پیمان را دیدم یک دختر ۱۷ ساله بودم و بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بودم وارد دانشگاه شده بودم. یک روز زمانی بازگشت از دانشگاه در خیابان ولیعصر به صورت اتفاقی با هم آشنا شدیم و بعد از چند سال ازدواج کردیم.

بهاره رهنما چرا از پیمان جدا شد؟

شایعاتی در مورد جدایی بهاره رهنما و همسرش در سال ۱۳۹۵ به وجود آمد و از طرف این زوج هیچ واکنشی نشان داده نشد تا اینکه بهاره رهنما در مصاحبه ای گفت : پیمان قاسم خانی قدیمی ترین دوست من در زندگی ام است.

ما حدود ۲۵ سال است که با هم دوستیم و اینکه زندگی مشترکمان ادامه پیدا نمی کند دلیل بر این نمی شود که به دوستی مان لطمه ای وارد. بهاره رهنما هیچ گاه دقیق اعلام نکرد دلیل جداییش چه چیزی بوده است.

او در مصاحبه ای دیگر گفت از خانم های جوان و زیبا خواهش می کنم که وارد زندگی مردی که همسر و فرزند دارد نشوند و این موضوع باعث شد تا برخی گمانه زنی کنند و این حرف را به دلیل جدایی بهاره رهنما ربط بدهند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.