کد خبر : 11831 / /
/

عکس بازیگران| سلبریتی های ایرانی| عکس سلبریتی های ایرانی| پژمان بازغی در اینستاگرام

عکس زیر از پژمان بازغی و دخترش نفس به تازگی منتشر شده است.

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 است. پژمان بازغی یک دختر دارد. اسم دختر پژمان بازغی نفس است. پژمان بازغی با مستانه مهاجر ازدواج کرده است. پژمان بازغی در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد.

پژمان بازغی

اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.دوخواهر به نامهای کاملیا و مریم دارد.

 

 

 

 

در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد.

 

پژمان بازغی و داستان ازدواجش

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1387 صاحب دختری به نام نفس شدند.

همسر پژمان بازغی کیست؟

مستانه مهاجر متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران میباشد ، او تدوین گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.

او تهیه کننده فیلم اسرافیل نیز هست.

پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می گردد و از همانجا با سینما آشنا می شود. در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید زیم خواه باز می کند.

 پژمان بازغی و ماجرای سکته قلبی اش

پژمان بازغی ، شبانگاه جمعه 12 شهریور با حضور در برنامه «دورهمی» از ماجرای ایست قلبی خود ، ترک سیگار و عشق و ازدواج گفت.

او به ماجرای بستری شدن خود در سال گذشته هم اشاره کرد و افزود : «سال گذشته در ماه رمضان مشغول بازی در فیلمی بودم که در بیمارستان ضبط می شد؛ از آن جایی که آسانسورهای این بیمارستان همیشه شلوغ بود ، چند باری از پله ها بالا و پایین رفتم. پس از اتمام کارم نیز به باشگاه رفتم و کمی ورزش کردم و پس از آن نیز برای بازی فوتبال در جام رمضان به ورزشگاه رفتم. در آن زمان من روزی دو پاکت سیگار می کشیدم و گمان می کردم ورزش کردن ضرر آن را جبران می کند ، در حالی که فعالیت زیاد من تنها باعث می شد غلظت خونم افزایش یابد. در حین بازی بودم که به ناگاه بیهوش شدم. در حقیقت 20 ثانیه ایست قلبی کردم و پس از هشت دقیقه ، قلبم دوباره شروع به فعالیت کرد. پس از این اتفاق بود که سیگار کشیدن را ترک کردم.»

 

حضور پژمان بازغی در دنیای هنر

حضور در دنیای هنر را بازی در فیلم سینمایی اعتراف آغاز نمود.

پژمان بازغی

پژمان بازغی در سریال افرا 

پژمان بازغی بازیگر نقش وحید و برادر پیمان  در سریال افرا است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است در پگاه مه آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می شود؛ حاصلِ وصلتِ شومِ اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهدِ این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است….».

پژمان بازغی

حضور در دنیای سینما

او در فیلم های سینمایی نظیر اعتراف، جوانی،بلوغ، دختری در قفس، تار و تب توت فرنگی، بیگانه ای با من است، مرضیه، کوبار، محکومین، در جستجوی آرامش، روز های بیقراری، دولت مخفی، هشت و نیم دقیقه، محله گل و بلبل، بوی باران، کافه ستاره، ریسمان باز، خاطره، خواب لیلا، فاصله، ندارها، دولت مخفی، شهر تنهایی، ماموریت در تهران، انارهای نارس، خنده های آتوسا، این سیب هم برای تو، ناهید، بارکد، هلن، زار ر، اسرافیل، من و شارمین، اسرافیل و… به ایفای نقش پرداخته است.

حضور در دنیای تلوزیون

ایفای نقش در سریال آژانس دوستی، این یک دادگاه نیست، گمگشته، زیر آسمان شهر، دریایی ها، گذر عاشقی، مردهزار چهره، مرد دو هزار چهره، همچون سرو، بوی باران، فرشته ها بر فراز آسمان، دولت مخفی، گذر از رنج ها، مسابقه ستاره بست، مسابقه کودک شو و… از مهم ترین فعالیت های او در تلوزیون است.

پژمان بازغی

پژمان بازغی در شبکه خانگی

بازی در مجنوعه های خیابان یک طرف، قلب یخی، شام ایرانی، ممنوعه، قبله عالم، خاتون از دیگر مواردی است که وی در ان به نقش افرینی پرداخته است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.