کد خبر : 4281 / /
/

جدیدترین عکس بازیگران| عکس بازیگران معروف| عکس سلبریتی

جدیدترین عکس شقایق دهقان با لباسی متفاوت را ملاحظه می کنید. شقایق دهقان بازیگر نام آشنای سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او همسر مهراب قاسم خانی بود اما مدتی است که این شائبه به وجود آمده که آنها از هم جدا شدند.

شقایق دهقان بازیگر زن ایرانی است. شقایق دهقان همسر سابق مهراب قاسم خانی است. شقایق دهقان یک فرزند دارد. شقایق دهقان در آلمان متولد شده است. شقایق دهقان علاوه بر بازیگری نویسنده نیز است.

 

شقایق دهقان با ظاهری عجیب و متفاوت برای اولین بار اعتراف کرد از مهراب قاسم خانی حدود 3 سال است که جدا شده و تنها زندگی می کند.

بالاخره بعد از مدت ها شایعات و اخبار مختلف درباره رابطه مهراب قاسم خانی نویسنده مشهور و شقایق دهقان بازیگر زن تلویزیون و سینما او با ظاهری جدیدش در یک برنامه اعتراف کرد که نزدیک به 3 سال است که طلاق گرفته است.

مهراب قاسم خانی برادر پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنماست و  در چند سال اخیر به دلیل دیده نشدن در کنار شقایق دهقان رسانه ها و مردم حدس می زدند که طلاق گرفته است.

شقایق دهقان بازیگر نام آشنای سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او همسر مهراب قاسم خانی بود اما مدتی است که این شائبه به وجود آمده که آنها از هم جدا شدند.

این اولین بار است که خانم دهقان صراحتا عنوان می کند که جدا شده است و تا به حال در هیچ رسانه و برنامه ای درباره طلاق گرفتنش صحبتی نکرده بود.

شاید بتوان گفت شقایق دهقان جزء آن دسته از بازیگرانی بود که کمتر در کانون حواشی حضور داشت. زندگی او با مهراب قاسم خانی خیلی خوب به نظر می رسید تا جایی که مدت ها زبانزد خاص و عام بودند. خیلی ها آرزوی آن را داشتند که زندگی همچون زندگی او و همسرش داشته باشند. اما انگار این زیبایی و آرامش زندگی برای شقایق دهقان زیاد هم دوام نداشت.

ناگهان زندگی روی دیگری را به شقایق دهقان داد و شاید اگر فضای مجازی نبود تا مدت ها این تغییر بزرگ در زندگی او مخفی می ماند. اما از آنجایی که این روزها اینستاگرام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های بازیگران تبدیل شده شقایق دهقان همه عکس های مشترک با همسرش را پاک کرد. او به زندگی تنهایی رو آورد.

معرفی شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر و نویسنده متولد 4 اسفند سال 1357 در گیسن آلمان است. بعد از سه ماه از تولدش به دلیل اتمام تحصیلات پدرش با خانواده به ایران بازگشت. در مدت 6 سال به دلیل کار پدرش در یکی از شهرهای شمالی ایرانی ساکن شدند و سپس به تهران آمد. او اصلاتا بختیاری است.

شقایق دهقان

شقایق دهقان چگونه با  مهراب قاسم خانی ازدواج کرد؟

همسرش مهراب قاسم خانی است که او هم نویسنده و طراح صحنه کارهای نود شبی تلویزیون است و این دو در جریان سریال طنز پاورچین مهران مدیری، با هم آشنا شدند. بیشترین فعالیت او در سریال های مهران مدیری بوده است. حاصل ازدواج شایق دهقان و همسرش یک پسر به نام نویان و یک دختر به نام نیروانا است.

خبر طلاق شقایق دهقان

چند وقتی می شود که خبر طلاق او و همسرش به صورت غیر رسمی و شایعه منتشر شده است ولی به نظر می رسد که خبر در حال جدی شدن است.

بیوگرافی مهراب قاسم خانی همسرش

مهراب قاسم خانی نویسنده ایرانی متولد 16 اذر سال 1350 در شهر تهران است. او فوق لیسانس نقاشی دارد و به جز نویسندگی طراح دکور و کارگردان نیز می باشد.او دو بار ازدواج کرده است و دو فرزند دارد.

شقایق دهقان

سریالی که باعث شهرتش شد

او در سریال ساختمان در نقش خانم شیرزاد ایفای نقش کرد که سال 90 چخش شد. در سال 1394 در برنامه خندوانه، یک اجرای استند آپ کمدی داشت و در سال 96 به همراه همسرش به عنوان داوران بخش استنداپ کمدی جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا انتخاب شدند.

شروع فعالیت هنری

شقایق دهقان کار هنری را از سن 1 سالگی شروع کرد. در آن زمان برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس های عروسک گردانی فرهنگ سرای امیرکبیر ثبت نام کرد. در سال 1376 همزمان با امتحانات نهایی سال پهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد. سپس از طریق یکی از همکارهایش به خانم گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می داد.

بعد از آن به پبشنهاد یکی از کارگردانان گروه کودک و تلویزیون در سریالش بازی کرد و به این ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک شروع کرد و به قول خودش عضو جدایی ناپدیر خانواده تلویزیونی ها گردید. در این بین در دو فیلم به نام زیر نور ماه و فیلم سیندرلا هم ایفای نقش کرد.

شقایق دهقان

نسبت فامیلی با بهاره رهنما

شقایق دهقان جاری بهاره رهنما بود که بهاره رهنما چند وقت پیش از همسرش جدا شد و حالا دیگر جای شقایق دهقان نیست. برادر شوهرش پیمان قاسم خانی است که یکی از بازیگران و نویسندگان ایرانی است.

آثار شایق دهقان

فیلم و سریال های شقایق دهقان

سینمایی

شرف خانواده فاضل ١٣٩٣

آتیش بازی١٣٩٢

گنجینه جواهر پشته س 1390

زیر نور ماه 1379

شقایق دهقان

سریال های تلویزیونی

سر به راه (1393)

یادداشت های یک زن خانه دار (1393)

قایم موشک

پژمان (1392)

مهرآباد (1392)

دزد و پلیس 1391

مسیر انحرافی1391

ساختمان پزشکان1390

مرد هزار چهره 1387

شب می گذرد 1387

مسافران 1388

زن بابا 1389

باغ مظفر 1385

شب های برره 1384

کوچه اقاقیا 1382

پاورچین 1381

مثل زندگی 1379

دختران 1379 به عنوان بازیگر مهمان

بیست 1377

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.