کد خبر : 9520 / /
/

نفیسه روشن دارای مدرک فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد در این رشته دارای مدرک کارشناسی می باشد.

نفیسه روشن یکی از بازیگران توانمند سینما و تلویزیون ایران متولد سال ۱۳۶۱ می باشد. نفیسه روشن دارای مدرک فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. از جمله کارهای شاخص و دیده شده خانم نفیسه روشن می توان به مجموعه «پنج کیلومتر تا بهشت» اشاره کرد. نفیسه روشن فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرده است. نفیسه روشن عکس زیر را به تازگی منتشر کرده است. 

نفیسه روشن

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد سیزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در تهران می باشد او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده و بازیگری را با تئاتر آغاز کرده است پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش ایران بوده است و برادر او نیز مهندس پرواز می باشد.

تحصیلات نفیسه روشن

نفیسه روشن دارای مدرک فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد در این رشته دارای مدرک کارشناسی می باشد.

نفیسه روشن

آغاز فعالیت هنری نفیسه روشن

نفیسه روشن فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرده است اولین اثری که او در آن حضور پیدا کرد مجموعه تلویزیونی «روزهای به یادماندنی» از همایون شهنواز و تورج منصوری بود که در سال ۱۳۸۱ از شبکه یک پخش شد همچنین پس از آن اولین فیلم سینمایی که در آن حضور پیدا کرد و «مادر زن سلام» از خسرو ملکان بود که در سال ۱۳۸۴ ساخته شد.

اوج شهرت نفیسه روشن

از جمله کارهای شاخص و دیده شده خانم نفیسه روشن می توان به مجموعه «پنج کیلومتر تا بهشت» اشاره کرد این مجموعه به کارگردانی علیرضا افخمی تولید شد همچنین مجموعه «دارا و ندار» از مسعود ده نمکی از کارهای شاخص او میباشد که در سال ۱۳۸۸ تولید شد.

نفیسه روشن

ازدواج نفیسه روشن

خانم نفیسه روشن در سال ۱۳۹۱ ازدواج کرده است همسر او آقای بهنام، خلبان مسافربری میباشد و فرزندی ندارد.

ماجرای طلاق نفیسه روشن

چندی پیش خبری مبنی بر جدایی او از همسرش در شبکه‌های مجازی منتشر شد که با واکنش تند این بازیگر همراه بود و اعلام کرد که این خبر کذب است و از همسرش جدا نشده است.

نفیسه روشن

نفیسه روشن هنرپیشه سینما و تئاتر و تلویزیون خبر از جدایی از همسر خلبانش داد. نفیسه روشن که اخیرا در بیمارستان بهمن تهران به منظور انجام عملی جراحی بستری شده بود، با انتشار لایو و تصاویری از موفقیت آمیز بودن عمل جراحی اش در روزهای پایانی دی ماه ۹۹ کرونایی تهران، میلیون ها فالوئرش را تحت تاثیر قرار داد.

نفیسه روشن، متولد سیزدهم اردیبهشت ماه سال شصت و یک در محله باغ صبا تهران است. مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی دارد اما وارد عرصه بازیگری شد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن را در سال نود و هفت در فیلم با تو می مانم از محمد رصا یکانی دیدیدم. در لازانیا و تحته گاز نیز حضور یافته بود. نخستین حضور تلویزیونی نفیسه روشن مربوط به سریال روزهای به یاد ماندنی از همایون شهنواز بود.

پس از آن در فقط به خاطر تو، کمکم کن، تب سرد، غریبانه، مردان کوچک، خوش غیرت، زمانی برای عاشقی حضور یافت. در سال های اخیر در سریال برابر با اصل، بچه مهندس، بهترین نقش زندگی و سریال شش قهرمان و نصفی شبکه ۵ نقش آفرینی کرد.

این بازیگر پر کار سینما و تلویزیون کشورمان در ده ها مجموعه در شبکه نمایش خانگی نیز حضور یافته است. آخرین کار نفیسه روشن در مجموعه شبکه نمایش خانگی، سریال داد زن بود که سال ۹۹ توسط خواجه وند ساخته شد. قبلش نفیسه روشن در مانکن حضور یافته بود.

همسر نفیسه روشن ، خلبان است و تا کنون تصاویر زیادی از حضور نفیسه روشن در کنار همسرش در کابین خلبان مشاهده کردیم. او در روزهای پایانی دی ماه کرونایی ۹۹ تهران، صحبت های دردناکی درباره سختی ها و دردهایی که در زندگی زناشویی خود تحمل کرده، منتشر کرده و از جدایی اش از همسرش سخن گفت تا یکی از طلاق های جنجالی سلبریتی ها در سال ۹۹ را رقم بزند.

او گفته بود که ۸ سال سکوت کردم و چیزی نگفتم. چون پدر نظامی است و ما را قوی بزرگ کرده است. نفیسه روشن گفته بود هر کس به جای او بود تا حالا خودکشی کرده بود.

نفیسه روشن بیش از ۱۰۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و بیش از ۲.۵ میلیون دنبال کننده دارد. نفیسه روشن خود را سفیر انجمن دوقلوها و سفیر برند adlan اعلام کرده است. بهنوش بختیاری از جمله هنرپیشه های سینما است که فالوئر نفیسه روشن است.

در آخرین پنجشنبه دی ماه کرونایی ۹۹، نفیسه روشن در حالی که روی تخت بیمارستان بهمن تهران بود، اینستانوشته ای منتشر کرد که بیش از ۱۰۰ هزار لایک دریافت کرد.

پستی که نفیسه روشن پس از انتشار لایوی درباره طلاق خود به اشتراک گذاشت و او را در بیمارستان بهمن نشان می دهد.

دوستان عزیز سلام:

متاسفانه مدت زیادی درگیر چیزی بودم که خیلی برام فرصت نذاشته بود

یه عمل سخت ،، حدود ۳ ساعت!!!!!

که از غصه و دردهایی که بعضیا تو این ۴ سال بهم دادن!!

اسم نمیارم علنی

.!!!

ولی به عزیزانم خواهم گفت…

فقط حرص نخورید و اتفاق هایی که باعث شد من به سحر ایمان بیارم

نکنید#

چون شرش زندگیتونو سیاه میکنه! ،

فقط این اتفاق ها برای من خود خوری داشت……….

ایمان دارم به جواب خدا،،،،

گول هیچیو نخورید.

زندگی کنید..

ممنونم از تمامی عزیزانم در بیمارستان بهمن و مخصوصا بخش vip

که منو تحمل کردن

و دکتر ماهم اقای احمدی عاملی.

در ضمن تمام کسانی که گناه منو شستن که جراحی زیبایی کردم تمام ورم صورتم بخاطر کورتون و مورفینه که امیدوارم خدا حلالشون کنه چون منکه حلالشون نمیکنم

علایق نفیسه روشن

از جمله علایق این بازیگر می‌توان به اسب سواری و تیراندازی اشاره کرد او در این ورزش ها بسیار مهارت دارد و دوره های آموزشی آن ها را گذرانده است همچنین او حامی حیوانات میباشد.

نفیسه روشن

سریال های نفیسه روشن

برابر با اصلجلال الدین دری1393

زمانی برای عاشقیمحمدحسین لطیفیمحرم 1392

یه تیکه زمینمهدی کرم پور1391

پنج کیلومتر تا بهشتعلیرضا افخمیرمضان 1390

تله فیلم گنجشک و قناری1390

دارا و ندارمسعود ده نمکینوروز 1389

ساختمان 85مهدی فخیم زادهزمستان 1389

قفسی برای پروازیوسف سید مهدوی

رستگاران

ماه عسلشاهد احمدلونوروز 1388

کلانتر 3محسن شاه محمدی1388

دفترخانه شماره 13سیدوحید حسینی

تله فیلم دستمو ول کنمجتبی چراغعلی1388

تله فیلم یازده و هفت دقیقهرضا حسنی1388

تله فیلم سرگردکاظم معصومیفروردین 1387

تله فیلم پیوندسعید عالم زادهاردیبهشت 1387

تله فیلم کابوسسیروس مقدم1387

مثل هیچ کسعبدالحسن برزیدهتابستان 1387

کابوس

اغماسیروس مقدمرمضان 1386

فیلم های سینمایی نفیسه روشن

چکنسترنکاظم راست گفتار1390

انسان هامحسن توکلی1389

مادر زن سلامخسرو ملکان1385

شاخه گلی برای عروسقدرت الله صلح میرزایی1383

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.