کد خبر : 1073 / /
/

مهران مدیری بعد از ابتلا به کرونا

پس از اینکه مهران مدیری کرونا گرفت یک روز در بیمارستان بستری شد و حالا ادامه معالجاتش را در منزل انجام می دهد و جزئیات بیشتری درباره آخرین وضعیت مهران مدیری پس از ابتلا به کرونا وجود ندارد.

زندگینامه مهران مدیری

همسر مهران مدیری

مهران مدیری و پسرش فرهاد مدیری

مهران مدیری و دخترش شهرزاد مدیری

شایعه برادر ناتنی مهران مدیری 

تذکر صدا و سیما

مهران مدیری کارگدان ایرانی است. مهران مدیری مجری محبوب ایرانی است. مهران مدیری در سال 1346 به دنیا آمده است.  مهران مدیری کارگدان معروف سریال های طنز است. مهران مدیری کارش را در رادیو آغاز کرد. 

صفحه رسمی برنامه تلویزیونی "دورهمی" اعلام کرد که مهران مدیری از بیمارستان مرخص شد.

مدیری از امروز بعدازظهر با صلاحدید پزشکان ترخیص شد تا مابقی درمان در منزلش انجام گیرد. او در این ایام مشغول ضبط برنامه تلویزیونی "دورهمی" و همچنین بازی در سریال "خاتون" بود.

یارانه نقدی

نام :مهران

 

نام خانوادگی :مدیری

تاریخ تولد : ۱۸ فروردین ۱۳۴۶

محل تولد :تهران

فرزندان :فرهاد و شهرزاد

———————————

زندگینامه مهران مدیری

 

مهران مدیری در ۱۳۴۶ از والدین اراکی درمیدان بروجردی در سر آسیاب دولاب منطقه ای در جنوب تهران به دنیا آمد. او سه برادر بزرگتر از خودش و دو فرزند به نام های فرهاد و شهرزاد دارد که شباهت عجیبی به خودش دارند . او کارگردان، بازیگر و خوانندهٔ ایرانی است.

مهران مدیری از پنج سالگی با موسیقی آشنا شد و از ۱۲ سالگی تنها به موسیقی کلاسیک گوش می داد، او یکی از کامل ترین آرشیوهای موسیقی کلاسیک را دارد.

اولین تئاتر زندگیش را در دبستان بازی کرد. او در این تئاتر نقش لوطی را به خوبی ایفا کرد تا نشان بدهد که هنر در خونش است.

در شانزده سالگی جذب تئاتر شد و اولین کار حرفه ای اش را تمرین کرد اما این کار هرگز بر سر صحنه نرفت اما موجب شد تا او بیشتر با تئاتر آشنا شود

مهران مدیری دیپلمه است و دانشگاه را نیمه کاره رها کرده است. از جمله مجموعه های تلویزیونی که وی کارگردانی و بازیگری آنها را برعهده داشته می توان از ساعت خوش، پاورچین، نقطه چین، شب های برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره، مرد ۲ هزار چهره و قهوه تلخ و قلب یخی و سریال خانگی ویلای من  هیولا و برنامه دورهمی و ساعت ۵ عصر نام برد.

همسر مهران مدیری

همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته‌ اش هنری بوده و ادبیات . او خانه‌دار است و برای خودش می‌نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته‌هایش را نداشته. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت‌های تلویزیونی‌اش استفاده کرده است.

سایت های زیادی از فریبا متخحصص به عنوان همسر مهران مدیری یاد می کنند که اطلاعات اشتباه و شایعه است.همسر مهران مدیری

مهران مدیری و پسرش فرهاد مدیری

فرهاد مدیری متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۷۰ است. او در هنرستان موسیقی درس خوانده و برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته است.

فرهاد که این روزها موزیسین شده و حتی موسیقی کارهای پدر را هم می سازد و انتخاب می کند

فرهاد قد بلندش باعث شده تا همه خیال کنند وی بسکتبالیست است، اما خودش در مصاحبه گفته:

اهل بسکتبال نیستم و تنها سه ماه رفتم ، اما اثرش را گذاشته از بس که قدم بلند است.

اهل ورزش‌های رزمی هستم و اهل دفاع شخصی و شنا، با پدر هم بیلیارد بازی می‌کنم. بیلیارد پدر از من بهتر است و همیشه مرا می‌برد

علاقه‌ای به بازیگری ندارد ، اما فیلمسازی را دوست دارد.

مهران مدیری و دخترش شهرزاد مدیری

شهرزاد مدیری متولد ۱۳ بهمن ۱۳۷۵ در تهران، طراح است.

فارغ التحصیل رشته طراحی لباس است، علاقه ای به بازیگری ندارد به همراه دوستانش یک برند طراحی لباس بنام لورلای دارد که صفر تا ۱۰۰ طراحی و دوخت را برعهده دارند.

شایعه برادر ناتنی مهران مدیری : 

امید سلطانی در شبکه ای ماهواره ای اعلام کرد «مهران مدیری برادر من است و ما با هم رابطهٔ خوبی داریم گرچه از هم دور هستیم». اما مهران مدیری این موضوع را تکذیب کرد.

 

تذکر صدا و سیما

مهران مدیری برای برنامه دورهمی چندین بار از صدا و سیما تذکر گرفت و همین اخطارها باعث شد که در سری دوم و سوم دورهمی، تغییراتی در برنامه و بازیگران و سوالاتی که از مهمانان برنامه می شود، اعمال شود.

خداحافظی مهران مدیری با ساخت سریال

مهران مدیری در برنامه هفت که در تیر ۹۵ از شبکه سه پخش شد عنوان کرد که دیگر علاقه ای به ساخت سریال برای تلویزیون و شبکه خانگی ندارد و قصد دارد به سینما روی آورد.

مهران مدیری در نشست خبری فیلم ساعت پنج عصر

نشست خبری فیلم ساعت ۵ عصر در شهریور ۹۴ برگزار شد که سیگار کشیدن مهران مدیری در نشست خبری فیلم ساعت ۵ عصر واکنش های منفی زیادی از طرف مردم به ویژه از طرف سازمان مبارزه با استعمال دخانیات ایران را به دنبال داشت.

ثروت مهران مدیری

شایعات زیادی مبنی بر ثروت زیاد مدیری وجود دارد. اما واقعیت این است که مهران مدیری شاید به اندازه‌ای که می‌گویند ثروتمند نباشد اما دستمزدها و جوایزی که وی برای ساخت و اجرای برنامه‌هایی چون دورهمی دریافت می‌کند، مبالغ ناچیزی نبوده و قطعا درآمد بالای وی قابل انکار نیست. برای مثال مجریان ناشناس و کمتر محبوب برای هر اجرای خود دستمزدهای بالایی حدود ۵ میلیون دریافت می‌کنند، بنابراین دور از ذهن نیست که کسی چون مدیری برای هر اجرای خود مبلغی چندین برابر آن را دریافت کند.

مهران مدیری و بازیگران ساعت خوش

از سن شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ١٣۶٨ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت.

در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت. آغاز شهرت مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی

کرد. از سال ۱۳۸۹ مدیری سریال قهوهٔ تلخ را تولید و از طریق شبکه توزیع خانگی پخش کرد.

رفتن از تلویزیون و ورود به شبکه نمایش خانگی

 قهوه تلخ

پس از پخش سریال مرد دوهزارچهره در سال ۱۳۸۸، تصمیم مهران مدیری بر ساخت و پخش سریال جدیدی به نام قهوه تلخ برای صدا و سیما بود اما به دلایل نامعلوم با موافقت مسئولان صدا و سیما همراه نشد، از دلایل عدم موافقت به مسائل مالی، محتوا و داستان سریال اشاره شده است. سرانجام در شهریور ۱۳۸۹ این مجموعه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

این سریال به موفق ترین سریال شبکه نمایش خانگی تبدیل شد و به عنوان پرفروش ترین سریال شبکه نمایش خانگی لقب گرفت. آغاز داستان این سریال در مورد نیما زند کریمی، استاد دانشگاه در رشته تاریخ، شخصی که که در زندگی خود با مشکلات مالی مواجه شده است، می باشد. وی پس از مدتی به این نتیجه می رسد که در ایران به تحصیلات مرتبط به تاریخ اهمیتی داده نمی شود و تصمیم می گیرد به طور کلی تاریخ را کنار بگذارد و سعی می کند همهٔ کتاب هایی که در این زمینه دارد را به کتابخانه اهدا کند.

در همین حین با دختری آشنا می شود که به تاریخ علاقه مند است و به پیشنهاد آن دختر به کاخی می رود، در آنجا قهوه ای می نوشد که او را به گذشته می برد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.