کد خبر : 1098 / /
/

تصویربرداری فصل چهارم سریال «از سرنوشت» با بازی مسعود پاکدل و لیلا بلوکات آغاز شد.

 لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون است. لیلا بلوکات تحصیلکرده رشته کارشناسی فرش و متولد 1360  است. لیلا بلوکات به ورزش علاقه دارد. لیلا بلوکات سوارکاری و اسکی انجام می دهد. لیلا بلوکات برای مدتی دور از دوربین ها بود، او بعدها اعلام کرد در این مدت کار خیریه انجام می داده است.

انتقاد تند لیلا بلوکات به فیلم منتشر شده در فضا مجازی

لیلا بلوکات

سریال جدید لیلا بلوکات

تصویربرداری فصل چهارم سریال «از سرنوشت» با بازی مسعود پاکدل و لیلا بلوکات آغاز شد.

 

فصل چهارم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان امروز کلید خورد.

در روز اول تصویربرداری سریال، دارا حیایی و کیسان دیباج جلوی دوربین رفتند.

پیش‌تر علی‌اکبر تحویلیان تهیه‌کننده سریال درباره رویکرد جدید سریال در فصل چهارم گفت: در این فصل تلاش داریم تا موانع تولید داخلی بر سر راه جوانان را به تصویر بکشیم. در این بخش به مشکلات استعدادهای جوان و خلاق در تولید توجه داریم و جوانان در این بخش تشکیل خانواده می‌دهند.

فصل چهارم «از سرنوشت» در ۳۰ قسمت آماده می‌شود و توسط محمد محمود سلطانی و روح‌الله صدیقی به نگارش درآمده است.

زمان آماده‌سازی سریال ۶ ماه خواهد بود. محور اصلی سریال «از سرنوشت» در فصل چهارم  خودباوری، تعامل و اعتماد به استعدادهای جوان است.

در این سریال بازیگرانی همچون مسعود پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مجید واشقانی، لیلا بلوکات و مائده طهماسبی حضور خواهند داشت.

 سریال «از سرنوشت» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود.

 

 

بیوگرافی لیلا بلوکات

نام :لیلا

نام خانوادگی :بلوکات

تاریخ تولد :1360/9/4

محل تولد :تهران

میزان تحصیلات :کارشناسی فرش

تاهل :مجرد

زندگی شخصی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 4 آذر 1361 در تهران  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات درشته کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

لیلا بلوکات درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت: اولویتم برای تحصیل، شرکت در هنرستان صدا و سیما بود که متاسفانه ظرفیتها پر شده بود. در نتیجه من را به هنرستان کار و دانش معرفی کردند تا آنجا ادامه تحصیل دهم. در آن مدرسه هم فقط رشته فرش بافی ظرفیت خالی داشت و مجبور شدم برای ورود به رشته هنری ثبت نام کنم. نهایتاً به دانشگاه راه پیدا کردم و در کنارش کلاس های بازیگری میکائیل شهرستانی، امین تارخ و ورکشاپ های استاد سمندریان را گذراندم. سال 1377بود که در فرهنگسراها تئاتر اجرا می کردم و برای نخستین بار در مجموعه تلویزیونی سیروس مقدم و مجید اوجی جلوی دوربین رفتم.

لیلا بلوکات با تعدادی از هنرمندان و بازیگرن به سفر معنوی حج رفته که در ادامه عکسی از لیلا بلوکات و خاطره حاتمی بازیگر را در مدینه مشاهده میکنید.

لیلا بلوکات و خاطره حاتمی در مدینه

لیلا بلوکات

آشنایی بیشتر با لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در گروه کسانی قرار می‌گیرد که صورت مستطیلی کشیده دارد. این افراد باید با تکنیک‌های مختلف صورت‌شان را به فرم بیضی که شکل کامل صورت به شمار می‌آید، نزدیک کنند. روش لیلا برای این کار استفاده از کلاه و سربند‌های مختلف است. با این تکنیک ساده اما کاربردی بخشی از ارتفاع پیشانی پوشانده و از کشیدگی صورت کم می‌شود. اگر شما هم صورت کشیده استخوانی با بینی قلمی دارید، توصیه این بازیگر جوان را جدی بگیرید و بیشتر از انواع کلاه‌ها و سربندها استفاده کنید؛ البته این هماهنگی باید با سبک لباس انتخابی شما باشد. در ترکیب شال با کلاه، هیچ وقت شال را محکم دور گردن خود نبندید و مانند شیوه لیلا در عکس از مدل آزاد استفاده کنید چون چهره بیش از اندازه گرفته می‌شود.

ورزشکار هنرمند

لیلا علاوه بر توانایی‌های هنری‌اش، یک ورزشکار حرفه‌ای است. او عضو تیم والیبال هنرمندان است و ورزش‌هایی مثل سوارکاری و اسکی را دنبال می‌کند؛ به همین دلیل بازیگر فعال کشورمان، اندامی متناسب دارد که دست او را  در انتخاب لباس باز می‌گذارد.

لیلا 34 ساله، در موقعیت‌های مختلف با لباس‌های اسپرت، رسمی و حتی ورزشی دیده می‌شود ولی این اصل رابه خوبی بلد است که باید با توجه به شرایط سبک لباس پوشیدن را عوض کند. به همین دلیل در برنامه‌هایرسمی بیشتر با مانتوهای کتی و روسری یا شال‌هایی که سعی می‌کند به شیوه متفاوتی ببندد، دیده می‌شود. حلقه کردن روسری دور گردن یا گره کردن شال در یک طرف صورت، انتخاب‌های محبوب لیلا در مراسممختلف هستند که به رسمی‌تر شدن ست او هم کمک می‌کنند اما آیا با فرم چهره او هماهنگی دارند؟

لیلا بلوکات

باید گفت نه؛ چون این شیوه بستن شال یا روسری موجب می‌شود کشیدگی صورت لیلا بیشتر به چشم بیاید و حتی مهربانی‌های چشم و چهره‌اش را بپوشاند. او اگر به جای شال‌های به هم پیچیده  از شال ساده استفاده کند، همان لیلای مهربان و دلسوز بیماران به چشم می‌آید. برای لیلا و سایر خانم‌هایی که صورت کشیده دارند، توصیه می‌کنیم سراغ شال‌های آهار‌دار یا چروک بروند. این مدل شال‌ها چون لخت نیستند و روی سر نمی‌خوابند، به جای تشدید خطوط کشیده دو طرف صورت آن را محوتر نشان می‌دهند. این افراد باید از مدل پیچاندن شال دور گردن هم خودداری و به انداختن یک طرف شال روی شانه اکتفا کنند.

لیلا بلوکات لازم نیست به لباس‌هایی فکر کند که او را بلندتر و لاغرتر نشان دهد یا چاقی موضعی او را بپوشاند؛ البته تجربه نشان می‌دهد لیلا به لباس‌های کمر باریک و برش‌دار علاقه بیشتری دارد و در انتخاب‌هایش سراغ مانتوهای گشاد با برش آزاد نمی‌رود. این انتخاب‌ها برای کسی که اندام متناسبی دارد، هوشمندانه است؛ به دلیل همین انتخاب‌ها، لیلا در میان همکارانش به عنوان شخصیتی با وقار و با اصول شناخته می‌شود.

لیلا بلوکات فوق العاده به ورزش علاقه مند است. او  گفته:من از بچگی والیبال دوست داشتم. الان دو، سه سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه، چهار تیم دیگر هم توپ می زنم.

لیلا بلوکات علاوه بر والیبال سوارکاری را هم حرفه ای دنبال می کند.لیلا بلوکات گاهی اوقات با دوستانش به پیست اسکی میرود. 

جشن تولد لیلا بلوکات 

لیلا بلوکات

فیلم شناسی لیلا بلوکات

سینما

همه چی عادیه (1395)

آس و پاس (1394)

دراکولا (1394)

پنج ستاره (1392)

آینه شمعدون (1391)

عملیات مهد کودک (1391)

جیب بر خیابان جنوبی (1390)

آقا یوسف (1389)

اخراجیها 2 (1387)

اخراجیها (1385)

ابراهیم خلیل الله (1384)

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.