کد خبر : 1288 / /
/

جدا شدن شهاب حسینی از همسرش جدیدترین حاشیه ای است که برای این بازیگر معروف سینمایی ایران آغاز شده است.

شهاب حسینی تحصیلاتش را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بعد از دو سال نیمه کاره رها کرد. شهاب حسینی در پی حواشی ایجاد شده پس از ماجرای واکسن زدن در آمریکا از اینستاگرام خداحافظی کرد. شهاب حسینی نوشت ترجیح می‌دهم ادامه ی زندگی را همچون پیش در فضای حقیقی تجربه کنم . شهاب حسینی یکی از سلبریتی هایی است که در سن پایین ازدواج کرد و خانواده تشکیل داد. شهاب حسینی در سومین همکاری با اصغر فرهادی مقابل دوربین فیلم فروشنده رفت و توانست اثر درخشان دیگری خلق کند و برای این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن را از آن خود کند.

همسر شهاب حسینی آیا از او جدا شده است؟

شهاب حسینی

شهاب حسینی بازیگر معروف سینمای ایران این روز‌ها برنامه هم رفیق را که از پلتفرم نماوا پخش می‌شود اجرا می‌کند دوباره درگیر حاشیه‌ای جدید شده است. این حواشی مربوط به این می‌شود که آیا آقای بازیگر از همسرش جدا شده است یا خیر.

گمانه زنی‌های زیادی در این باره وجود دارد برخی از اخبار خبر جدا شدن آن‌ها را تأیید کرده اند و برخی دیگر از خبر‌ها حاکی از آن است شهاب حسینی همچنان با همسرش زیر یک سقف زندگی می‌کنند. اوج این حواشی در آذرماه امسال به راه افتاد و آغاز ماجرا از آنجایی شکل گرفت که در برخی از اخبار و به خصوص در صفحات مجازی گفته شد شهاب حسینی در اینستاگرام قبلا فقط زنش رو فالو کرده بود که چند وقتی است او را آنفالو کرده و در صفحه‌ی هیچکدام از آن‌ها عکسی از یکدیگر دیده نمی‌شود.

شماره گرفتن شهاب حسینی از سارا بهرامی 

خداحافظی شهاب حسینی 

عکس دیده نشده شهاب حسینی با پسرش
شهاب حسینی

شهاب حسینی

شهاب حسینی در آغوش جواد عزتی در پشت صحنه همرفیق!

شهاب حسینی

شهاب حسینی با انتشار نوشته‌ای به شکل ضمنی به انتقادات چند وقت اخیر درباره واکسن زدن در آمریکا پاسخ داد و از شبکه اجتماعی اینستاگرام خداحافظی کرد.

خداحافظی شهاب حسینی

شهاب حسینی

شهاب حسینی نوشت:

«گفت: سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد، به تندیسی زیبا بدل نخواهد شد.

می‌بخشید اگر الگویی نبودیم که مقبول نظر افتد چون اصلا الگو نبودیم. کی گفت که بودیم؟

در جهانی که زیستگاه مردان و زنانی بزرگ بوده، ما را چه به الگو بودن؟ همواره خود جوینده الگویی بودیم تا رمز جاودانگی بیاموزیم.

و نیفتیم مگر در سیر آنان که دلسپرده راه حق و حقیقت بودند و جان بر سر این عشق به جان آفرین پیشکش کردند. بسیارند. بجویید، میابید.

درست می‌گویید. وصلم. اما نه به آنجا که پندار شماست. به ریسمانی که به آن چنگ زدم تا پراکنده و متلاشی نشوم.

حبل الله، که از مهر و کرامتش در دسترس همگان است. اگر نمبینیم، مشکل از ماست. قدردان مهر عزیزانی هستم که همواره و در هر شرایط بنده را از لطف حمایت خود محروم نکردند. برایشان طول عمر با عزت و عاقبت خیر آرزو می‌کنم.

اما نارفیقان نسبتا محترم. سیر بنده کوچک در طی بیست و هفت سال از عمق ناکجا و رسیدن به اینجا در پیشگاه چشمتان نبود؟

آنچه که غیر از خدای بزرگ و ارادت به خاصان درگاهش مرا به پیوند با آن نسبت می‌دهید، چنانچه می‌توانستند، خود را از گزندهای روزگار حفظ می‌کردند. و گرنه من بنده آن دمم که ساقی گوید، یک جام دگر بگیر و من نتوانم.

قصه کوتاه که متاسفم که آنچه انتظار داشتید نبودم چون وامدارتان نبودم. گفت، آنچه هستی هدیه خداست به تو و آنچه میشوی هدیه توست به خدا.

غایتم تبدیل این وجود خاکسار به گوهری ‌ست در شان پیشکش به پیشگاه پروردگار. همین و بس. گویند سنگ لعل شود در مقام صبر آری شود ولیک به خون جگر شود.

پوشش جنجالی همسر سابق شهاب حسینی

شهاب حسینی

از آنجایی که بنده متعلق به نسل فضای مجازی نیستم، ترجیح می‌دهم ادامه زندگی را همچون پیش، در فضای حقیقی تجربه کنم. لذا از اینستاگرام، رفع زحمت میکنم و دنبال کنندگان مجاز را با دنیای خود تنها می‌گذارم.

حق ماندگار، پایدار، و نگهدار. آمین. امضا، شهاب حسینی، ملقب به صفر کله گنده.»

شهاب حسینی در آمریکا واکسن زد ؟

برخی کاربران  به ماسک او با تصویر گیاه ماریجواناست اعتراض کرده اند. منتقدان شهاب حسینی را به رفتار "ریاکارانه" متهم کرده اند. 

از طرف دیگر عده‌ای به حمایت از حسینی برخواسته‌اند و می گویند فعالیت هنری در ایران نباید باعث انتقادات اینچنینی از حسینی شود.

شهاب حسینی

این عده می‌گویند او رفتار طبیعی انجام داده و حق دارد که واکسن بزند. این دسته می‌گویند نباید در امور شخصیافراد دخالت کرد.

شهاب حسینی این روزها برنامه «همرفیق» را در شبکه خانگی ایران اجرا می‌کند که مخاطبان زیادی دارد و حواشی هم داشته است.

واکنش مینو محرز به واکسن زدن شهاب حسینی در امریکا 

خاطره علی انصاریان از شهاب حسینی 

علی انصاریان، بازیکن فوتبال و بازیگر سینمای مرحوم، خاطره ای از خراب شدن رنوی شهاب حسینی در خیابان فرشته تعریف کرد.

رضا صادقی و علی انصاریان مهمان های برنامه همرفیق بودند. خاطره جالب علی انصاریان از شهاب حسینی را در ادامه ببینید.

علی انصاریان فوتبالیست پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بود که بعد از بازنشستگی وارد حوزه هنر شد و امسال نیز با یک فیلم در جشنواره فجر حضور داشت. اما متاسفانه ویروس مرگبار کرونا به او مهلت زندگی و دیدن فیلمش در جشنواره امسال را نداد و او را به کام مرگ کشاند. خاطره علی انصاریان از شهاب حسینی در برنامه همرفیق را در پرشین یو ببینید.

 انتقاد تند شهاب حسینی 

علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال ایران که هفته گذشته از دنیا رفت و فوتبال دوستان و مردم ایران را داغدار کرد پیش از این در برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی و به همراه رضا صادقی حاضر شده بود و دست تقدیر اینگونه خواست که این برنامه زمانی منتشر شود که او دیگر در بین ما نیست.

گزیده‌ای از صحبت‌های انصاریان در برنامه همرفیق * یک فیلم در جشنواره فجر دارم که کار آقای روئین تن است. این الان گریم خوبی است که دارم، شبیه شعبان بی مخ شدم.

شاید خیریتی در کرونا است، ما الان قدر دست دادن، بغل کردن، صورت همدیگر را دیدن، بوسیدن همدیگر را از دست دادیم.

* کسی که ممنوع الکاری بهش نخورده باشد مرد نیست! چطور آن که شکم ندارد مرد نیست. من بارها ممنوع الکاری به ما خورده است. امیدوارم به شما هم بخورد خیلی حال می دهد، هیچ جا راهت نمی دهند، نه پول داری نه هیچی، هیچکی سراغت نمی گیرد. رکورد دار ممنوع کاری رضا صادقی است.

شهاب حسینی

اگر مسئول بودم با مردم رفاقت نمی کردم. مگر مسئولان با مردم رفاقت کرده اند؟ اگر من بودم می رفتم کانادا. بدی من این است که حرف راست می زنم.

حالم بهم می خورد از برنامه رامبد. همه داشتند می مردند رامبد می گفت حالتان چطور است؟ همه زوری می گفتند عالی! دلار ۱۵ هزار تومان شده حالتان چطور است؟ عالی!. دلار ۲۰ هزار تومان شده، حالتان چطور است؟ عالی. ۵ نفر می مردند. بورس خورد زمین چه عالی! باید بگویند عالی نیست و راستش را بگویند. من برای چی مسئول نمیشم؟ مسئول سه تا گوسفند هم نمیتوانم باشم بگویند ببر آنطرف خیابان. چه برسد به یک مملکت.

آخرین صحبت های علی انصاریان در برنامه شهاب حسینی

شهاب حسینی

من فوتبال بازی می کردم اینها را می دیدم. شهاب حسینی الگوی خیلی خوبی برای من شد. اجرا آن هم برنامه زنده، یک قدرت عجیب و غریبی می خواهد. کلمات را کجا به کار ببری، کجا به کار نبری. اجرا خیلی به من کمک کرد بتوانم فن بیان خوبی در کار داشته باشم. شهاب حسینی جز اولین کارهایی بود که ثابت کرد در اجرا فن بیان متفاوتی داشته باشیم. آن وقت اجراها همه اش این بود: «سلام، وقت شما بخیر.» شهاب آمد همه این مسائل را ترکاند.

معلم هایتان شما را می زدند؟! خیلی بد بود دوره ما. خط کش بود خودکار لای دست می زدند. مادرم می آمد و می گفت بزنید آدم بشود. یادم نمی رود خیلی کتک خوردم در مدرسه.

دوره کودکی ما دوره مسخره ای بود برنامه کودک یادت هست؟ سمندون! چرا؟ خونه مادربزرگه اینقدر زشت بود آدم می ترسید. چوبین یادت هست؟ برانکارد بود چی بود؟ الستون ولستون چی بود؟ از ترس سمندون یکسال زیر زمین خودمان نمی رفتم. شاخ داشت.

شهاب حسینی

بیوگرافی کامل شهاب حسینی

نام: سیدشهاب الدین

نام خانوادگی :حسینی تنکابنی

تاریخ تولد :1352/11/14

محل تولد :تهران

همسر :پریچهر قنبری

فرزندان :محمدامین و امیرعلی

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی 14 بهمن ماه سال 1352 در تهران متولد شد و اصالتا اهل تنکابن است.

این بازیگر جوان تحصیلاتش را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران به دلیل اینکه هوای مهاجرت به کانادا را در سر داشت بعد از دو سال نیمه کاره رها کرد.

شهاب اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد.

سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت.

مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود.

مهدی تنها برادر شهاب حسینی و دومین فرزند خانواده است که در زمینه موسیقی فعالیت میکند.

بخشی از مصاحبه با پدر شهاب حسینی

شهاب حسینی

من متولد شهریور 1328 هستم. شهاب فرزند اول من است و مهدی فرزند دوم. شهاب که به کار بازیگری مشغول است و مهدی هم علاقه مند موسیقی. غیر از شهاب و مهدی، دو دختر هم دارم. مختصر زندگی من هم به این ترتیب است که وقتی دیپلم گرفتم، برای ادامه تحصیل به دانشکده خلبانی رفتم ولی چون دو تا از برادرانم در آن زمان قبل از انقلاب سیاسی بودند، اخراجم کردند. بعد از آن رفتم رشته زبان و ادبیات انگلیسی و سرنوشت طوری رقم خورد که دبیر بشوم. 30سال کارمند آموزش پرورش بودم. البته فعالیت های دیگری هم داشتم؛ مثل فعالیت های تجاری. در کنار این فعالیت هایی که گفتم، شعر هم می گفتم و داستان هم می نوشتم. حتی یادم هست چند فیلمنامه هم نوشتم اما مهم تر از همه، ترجمه هایی بود که در آن زمان انجام دادم. دو سه کار، از آثار ژول ورن را ترجمه کردم؛ مثل «بیست هزار فرسنگ زیر دریا» و «دور دنیا در هشتاد روز» و بعد از آن به همراه آقای سیفی قمی شروع کردیم به ترجمه کتاب «نگاهی به ایران». این کتاب را مهندس هوشنگ سیحون در خارج از کشور منتشر کرده بود و شرح دیده های او(طراحی ها و کروکی ها) در سفر به روستا های اطراف تهران، شهرستان ها، اماکن تاریخی و.... است.

ازدواج شهاب حسینی

شهاب حسینی یکی از سلبریتی هایی است که در سن پایین ازدواج کرد و خانواده تشکیل داد.

این هنرمند کشورمان در سال 1374 درحالی که تنها 22 سال داشت با پریچهر قنبری همسرش آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گردید.

ماجرای آشنایی شهاب حسینی و همسرش

شهاب حسینی که قصد مهاجرت به کانادا را داشت و برای این کار حتی حاضر به انصراف از دانشگاه شده بود باید خدمت سربازی را پشت میگذاشت و به همین منظور زمانی که برای خداحافظی با دوستانش در دانشکده هنرهای زیبا به دانشگاه تهران رفته بود برای اولین بار همسرش پریچهر قنبری را دید و این دیدار به آشنایی های بعدی زیر نظر خانواده و ازدواج ختم شد.

ماجرای ازدواج شهاب حسینی از زبان خودش

شهاب حسینی

تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم. بعد از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، بعد از 4-3 ماه نامزدی، عقد کردیم اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم؛ به همین دلیل 3 سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم.

من آن زمان سیدشهاب الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه اینکه ما از صفر و درکنار هم شروع کردیم. البته پدرومادر هردوی ما سعی داشتند که دستمان را بگیرند. اما ما قرار گذاشته بودیم که روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین طور هم شد. خلاصه اینکه من سیدشهاب الدین 22ساله و پریچهر قنبری زندگی مشترکمان را با تمام کم و کاستی هایش شروع کردیم و تا امروز باوجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها در تمام مدت در کنار هم بودیم.

خبر طلاق شهاب حسینی از پریچهر قنبری در فضای مجازی دست به دست می شود. اما ماجرای طلاق شهاب حسینی بازیگر معروف کشورمان از همسرش چیست؟  بنا بر اطلاعات موجود این خبر هیچ سندیت موثقی ندارد و از اساس کذب است. شهاب حسینی در صفحه اینستاگرامش همسرش را فالو کرده بود اما چندی پیش وی را آنفالو کرد. همچنین هیچ تصویری از همسر شهاب حسینی در صفحه شخصی این بازیگر معروف وجود ندارد. از این رو مخاطبان علاقه مند به شهاب حسینی احتمال جدایی این بازییگر مطرح سینمای کشور از همسرش را مطرح کردند.

شهاب حسینی سوپر استار سینما میگوید  همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده! بازیگران بواسطه شغل پر استرس و زمانبری که دارند و به واسطه قراردادهایی که برای اجرای نقش در لوکیشنهای منتخب کارگردان در شهرها و مکانهای مختلف دارند گاهی چندین ماه از خانواده هایشان دور هستند . 

مصاحبه شهاب حسینی

شهاب حسینی

شهاب حسینی  بازیگر شناخته شده سینمای ایران سال قبل با “ساکن طبقه وسط” کارگردانی را تجربه کرد و امسال هم درگیر تهیه کنندگی چند فیلم ویدیویی شده است. شهاب حسینی در گفتگویی تفصیلی که با کریم نیکونظر در ماهنامه “۲۴” انجام داده هم درباره این تجربیات تازه تر حرف زه و هم دردسرهایی که به واسطه فعالیت مداوم سینمایی زندگی خانوادگی او را تحت الشعاع قرار داده است.

شهاب حسینی با اشاره به درگیری‌های بازیگری که لذت زندگی خانوادگی را از او گرفته بیان می دارد: بچه های من با من خاطرات مشترک زیادی ندارند، آنها همیشه از من محروم بوده اند. همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده. من پدرم را از دست دادم در حالی که سالهای آخر نتوانستم او را آن طور که باید ببینم. اینها تقصیر سینماست. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.