کد خبر : 1522 / /
/

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی بعد از ازدواجش در گفت و گویی اعلام کرد به من تهمت غیر اخلاقی زدند تهمت زشت خیانت برای جزئیات بیشتر و دیدن این کلیپ جنجالی می توانید در سایت خبر روز مشاهده فرمائید

اولین فعالیت حرفه ای و مشترک میترا ابراهیمی  و پیمان قاسم خانی  که باعث آشنایی این دو نفر شد به سال 1398 باز می گردد . میترا ابراهیمی دکتر روانشناس و مستندساز، دارای مدرک تحصیلی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان است. میترا ابراهیمی در چندین دوره‌ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته. میترا ابراهیمی تجربه‌ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد. بیوگرافی میترا ابراهیمی را در ادامه بخوانید. 

 گفت و گوی میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی 

در پاییز ۹۸ فیلم مستندی از میترا ابراهیمی به نام «کامی» در جشنواره سینما حقیقت اکران شد که تهیه کنندگی و سرمایه گزاری بر عهده پیمان قاسم خانی بود و موسیقی کار هم اثر پریا قاسم خانی بود. در این فیلم به زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور پرداخته شده است.

آثار میترا ابراهیمی 

میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی  از بچگی به فروغ فرخزاد علاقه داشته است و وقتی موفق به دیدار با کامیار شاپور شد ، با آنکه خود مایل به ساخت این مستند نبود، اما نظر شاپور آن بود که این فیلم را فقط خود ابراهیمی می‌تواند بسازد و به این ترتیب بود که میترا ابراهیمی فیلمساز شد.

پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما با میترا ابراهیمی، مستندساز ایرانی است که با ساخت مستند کامی مطرح شد؛ ازدواج کرد.

میترا ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۹ است و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روان‌شناسی پشت سر گذاشته است؛ اما او در سینما نیز فعالیت دارد و تاکنون چند مستند ساخته است.

از چندی پیش گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره ازدواج دوم پیمان قاسم خانی وجود داشت، البته هفته‌های قبل مهراب قاسم خانی از ازدواج برادرش پرده برداشت.

پیمان قاسم خانی فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون پس از سال‌ها جدایی از همسر سابقش بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون، برای بار دوم ازدواج کرد.

ازدواج میترا ابراهیمی با پیمان قاسم خانی / امسال برایم تولد دیگری بود 

همسر جدیدش میترا ابراهیمی، مستند ساز و روانشناس سرشناس، در صفحه شخصی‌اش نوشت: "و آن کسی که نیمه‌ی من بود به درون نطفه من بازگشته بود و من درآینه می‌دیدمش که مثل آینه پاکیزه بود و روشن بود و ناگهان صدایم کرد و من عروس خوشه‌های اقاقی شدم....

امسال تولدی_دیگر بود"

بیوگرافی میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی

میترا ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۹ است و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روان‌شناسی پشت سر گذاشته است؛ اما او در سینما نیز فعالیت دارد و تاکنون چند مستند ساخته است. ابراهیمی دوره‌های فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین را نیز پشت سر گذاشته است.

اولین فعالیت حرفه‌ای مشترک پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی به سال ۱۳۹۸ برمی‌گردد. در آن سال ابراهیمی با سرمایه گذاری قاسم‌خانی مستند کامی را درباره کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور ساخت.

او به دلیل علاقه شخصی به فروغ فرخزاد سراغ ساخت این مستند رفت و خود شاپور نیز معتقد بود که این فیلم را فقط خود ابراهیمی می‌تواند بسازد.

در خلاصه این مستند آمده است: این مستند تلاش می‌کند به درونیات و خلوت کامیار شاپور احترام بگذارد و او را فارغ از اینکه فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور است، به عنوان هنرمندی مستقل با رؤیا و آرمان شخصی معرفی کند.

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی 
میترا ابراهیمی

اکران این مستند نیز با حواشی همراه بود و ابراهیمی با اعلام انصراف از اکران آن در جشنواره فیلم فجر نوشت: پیش از این با افتخار گفتم که فیلم را در جشنواره فجر اکران خواهم کرد چون کامی برای این مردم است چون نمی‌خواهم با پزهای روشنفکری ببرمش آن طرف و جایی اکرانش بکنم که درکش نمی‌کنند، اما حالا برایم هیچ افتخاری نیست. حالا پنج سال تلاشم را کوچک می‌بینم در مقابل داغی که بر دل مردم ایرانه! کامی هم به نوعی قربانی شد اما اکرانش بماند به زمانی بهتر با دلی خوش‌تر. این کمترین کاری بود که از دست من برمی‌آمد. با عذرخواهی از عوامل فیلم که بسیار زحمت کشیدند. اینکه اولین فیلم‌ات به اکران مهمترین جشنواره کشورت برسد شاید آرزو باشد اما انسان سوگوار آرزویی ندارد.

میترا ابراهیمی : گربه رو دمه حجله کشتم 

ازدواج میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی 

​ ازدواج پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی چندیست که بر سر زبان ها افتاده است.او البته که دکترای روان شناسی دارد و قبلا فیلم های کوتاهی ساخته اما با رسمی شدن ازدواجش با پیمان قاسم خانی مثلا در عرض همین چند روز حدود 40 هزار فالوور به تعداد مخاطبانش افزوده شده که این روند در حال افزایش است.

نام میترا ابراهیمی به صورت گسترده چند ماه پیش سر زبان ها افتاد وقتی که شایعه ازدواجش با پیمان قاسم خانی دست به دست چرخید تا در آن مقطع تکذیب شود و آب ها از آسیاب بیفتد.

با این حال اما و با اعلام رسمی ازدواجش با پیمان قاسم خانی رسما به جمع چهره های مشهور یا سلبریتی های ایرانی اضافه شد.میترا ابراهیمی تاکنون چندین مستند ساخته است. گفته می شود او دوره‌های فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین را هم گذرانده است.

میترا ابراهیمی

در آن سال ابراهیمی با سرمایه گذاری قاسم‌خانی مستند «کامی» را درباره کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور ساخت.فعلا اطلاعات زیادی از میترا ابراهیمی در دسترس نیست جز این که او یکی از مدافعان سفت و سخت حقوق حیوانات است:«حیوانات برای من عزیزترین جانداران زمین هستند و حالا که گیاهخوار شدم این عشق هزار برابر شده».

لازم به گفتن نیست که همسر اول پیمان قاسم خانی، بهاره رهنما ست. بازیگری که پس از جدایی از قاسم خانی با امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایشی- بهداشتی ازدواج کرد.

حالا و پس از آن طلاق جنجالی ، پیمان قاسم خانی با دختری ازدواج کرده که حدود 25 سال از خودش کوچکتر است؛ اما به قول قدیمی ها سن فقط یک عدد است!

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.