کد خبر : 1544 / /
/

ویدئو جنجالی از علی صادقی را می توانید در سایت خبر روز مشاهده فرمائید

علی صادقی (زادهٔ ۱۴ آذر ۱۳۵۹) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. علی صادقی با سریال بهترین تابستان من با نگاهی طنز به مقوله جنگ ایران و عراق به شهرت رسید. علی صادقی چند سال بعد و در همکاری با رضا عطاران در سریال‌های خانه به دوش و متهم گریخت به اوج رسید. علی صادقی بازیگر مشهور ایرانی است که همیشه در فیلم ها و سریال های طنز بازی کرده است. علی صادقی فعالیت بازیگری را در سال 1370 آغاز کرد.

کمک کردن به روش علی صادقی 

کلیپ جنجالی از علی صادقی 

کتک خوردن علی صادقی از حمید لولایی

علی صادقی در نون خ 

سه تار زدن علی صادقی روی آنتن زنده  و بهت مجری

شکایت تهیه کننده سینما از علی صادقی

تهیه کننده سینما از شکایت خود و یک تهیه کننده دیگر از علی صادقی در واکنش به ادعاهای چندروز اخیر این بازیگر خبر داد.

علی صادقی در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره به اختلافات خود با مهران مهام تهیه‌کننده تلویزیون گفت:

اول آمدند یک خانه برای رضا عطاران سند زدند و بعد آن را برای بقیه بچه‌های گروه تابلو کردند که تو با ما راه بیا و به عنوان تمام دستمزد یا نصف دستمزد این خانه را بگیر. اینها شگردشان همین است. قرارداد نصفه با بازیگران می‌بندند و برای مابقی دستمزد را می‌گویند به جای پول، خانه و از این چیزها به نامت می‌زنیم!

و بعد هم وقتی چند کار با آن بازیگر انجام دادند و به قول معروف خرشان از پل گذشت، می‌گویند نه آقا نمی‌شود! یعنی هم دستمزد بازیگر را نصفه می‌دهند و هم استفاده خودشان را می‌برند. این کار را با خیلی‌ها کردند.

مصاحبه جنجالی علی صادقی کار دستش داد!

علی صادقی

صادقی همچنین با اشاره به فیلم «۵۰ کیلو آلبالو» و نام محمد شایسته اظهار کرد:

محمد شایسته به من می‌گوید بیا در فیلم «۵۰ کیلو آلبالو» یک سکانس مهمان بازی کن، یک سکانس می‌شود شش سکانس.

بعد از آن طرف تمام تیزرهای تبلیغاتی‌اش را از پلان‌هایی انتخاب می‌کند که من بازی کردم و در نهایت چند سال پیش ۱۵ میلیارد هم می‌فروشد!

بعد زمانی که به او می‌گویم حالا که سکانس من، سکانس مهمان نبود و کل تبلیغاتت هم از پلان‌های من است، حداقل یک دستمزدی هم به من بده، فحش می‌دهد! چه می‌توانم بگویم! به جای دستمزد، فحش می‌دهند!

محمد شایسته بلافاصله واکنش نشان داد و ضمن انتشار سندی مبنی بر تسویه‌حساب با این بازیگر برای فیلم «۵۰ کیلو آلبالو»، در استوری اینستاگرام خود نوشت:

«همه اخلاق تو را می‌شناسند. تا با تهیه‌کننده تسویه‌حساب کامل نکنی، سر فیلمبرداری نمیری. سر فیلم «۵۰ کیلو آلبالو» با تو قرارداد بستیم.

همون روز چک تسویه‌حساب رو دادیم و تو وقتی دیدی فیلم در اکران نوروز می‌فروشد نیمه‌های شب برای من شماره کارت می‌فرستادی.

ازت پرسیدم این چیه گفتی یک پاداشی به ما بده، گفتم قرار پاداش نداشتیم ولی تو می‌گفتی حالا یک چیزی به ما بده. بعدها شنیدم همه‌جا میگی من پولت رو خوردم. بهت زنگ زدم برگه قرارداد و تسویه‌حساب رو برات فرستادم. که در حین مکالمه فحش دادی و بعدش هرچه لازم بود شنیدی. با سند صحبت کن.»

همچنین شایسته بعد از ظهر دیروز گفت:

آقای مهران مهام و بنده از آقای علی صادقی شکایت قضایی کردیم و حتما تا آخرش هم کوتاه نمی‌آییم و نتیجه دادگاه را به اطلاع همه می‌رسانیم. فقط از دوستان سینمایی خواهش می‌کنیم که وساطت نکنند.

مصاحبه علی صادقی
ظاهر شکسته علی صادقی 
علی صادقی

برخی از کابران فضای مجازی در قمست نظرات اینطور نوشته اند، پیرنشو لعنتی و یا اینکه چه قدر موی سفید به شما می آید.

علی صادقی بازیگر سریال های طنز ایرانی می باشد. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرده و با بازی در سریال خانه به دوش و متهم گریخت به اوج شهرت رسید. او دارای مدرک فوق دیپلم کامپیوتر است و بازی در فیلم سینمایی ایکس لارج، عشقولانس و پیتزا مخلوط را در کارنامه هنری خود دارد. علی صادقی پس از خداحافظی از دنیای بازیگری تصویری از تغییر چهره خودش در اینستاگرام منتشر کرد.

علی صادقی در خانه بدوش 

علی صادقی

شروع فعالیت هنری علی صادقی

در سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۱ ساله بود بطور اتفاقی در مدرسه، توسط امیر سماواتی کارگردان برای بازی در فیلم تلویزیونی آفتاب عالم تاب بکار گرفته شده و اولین تجربه خود را بدست آورد. در سال ۱۳۷۵ با سریال بهترین تابستان من وارد تلویزیون شد و بعد از تجربه موفق در سریال پشت کنکوری ها در سال ۸۱ با فیلم روایت سه گانه در سال ۸۲ وارد سینما شد

در سال ۸۲ با کوچه اقاقیا بکارگردانی رضا عطاران دیده شد. یکسال بعد سال ۸۳ با سریال خانه به دوش رضا عطاران در کنار آناهیتا همتی به اوج شهرت رسید و سال ۸۴ نیز با متهم گریخت بسیار درخشان ظاهر شد.

علایق علی صادقی

علی صادقی

علی صادقی به گیتار برقی علاقه زیادی دارد و اصلا اهل فوتبال نیست. وی کار کوچه ی اقاقیا را بیشتر از بقیه کارهایش دوست دارد. و بزرگترین آرزویش عاقبت به خیری است. از کارتون های مورد علاقه علی صادقی در دوران کودکی اش کارتون عروسکی ارگ و جیرجیر، بن و سباستین، گامبا و یونیکو اسب شاخدار است.

و عاشق سفر کردن است و همیشه برای این کار حاضر است او در ایران به شیراز و کیش علاقه بسیاری دارد و در خارج از کشور به جا های کمتر دیده شده سفر کند و لذت ببرد. زیاد کتاب نمی خوانم، بازی با ایکس باکس و پلی استیشن جای خود را دارد، تا دلتان بخواهد فیلم می بینم هر سبکی را هم دوست دارم اما اکشن و کمدی بیشتر بابا میلم است.

ایده آل زندگی ام داشتن مزرعه در استرالیا همراه با نگهداری از گاو است، خوبی اخلاقم اینه که هرگز دروغ نمی گویم و بدی رفتار هم اینه که خیلی رک هستم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.