کد خبر : 3155 / /
/

رییس سازمان رادیو و تلویزیون دولتی ترکیه درباره پخش سریالی تاثیرگذار و بین‌المللی درباره مولانا از پخش سریالی با موضوع زندگی و شخصیت مولانا خبر داد.

در شرایطی که این روزها خبری مبنی بر اقدام سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده ترکیه‌ای فیلم «مست عشق» برای تدوین این فیلم و پخش آن در قالب سریال منتشر شده است، اظهارات رییس سازمان رادیو و تلویزیون دولتی ترکیه درباره پخش سریالی تاثیرگذار و بین‌المللی درباره مولانا، می‌تواند پرسش‌برانگیز باشد! وی از پخش سریالی با موضوع زندگی و شخصیت مولانا خبر داد.

پخش سریال مست عشق از تلویزیون ترکیه

هرچند رییس سازمان رادیو و تلویزیون دولتی ترکیه از اعلام جزییات بیشتر درباره سریال جدید مولانا خودداری کرده اما بر اساس گمانه‌زنی‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی از آنجا که احتمال پخش سریال «مست عشق» از یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان وجود دارد، بعید نیست که حالا کشور ترکیه هم به عنوان یکی از سرمایه گذاران این اثر، تصمیم به پخش آن از شبکه ملی خود گرفته باشد.

سریال مست عشق

سریال مست عشق

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.