کد خبر : 5865 / /
/

بیایید حالا که خورشید در نشان شماست با گرمای آن وجودتان را گرم و پرانرژی کنید تا به روح تان که در حال دریافت سرمای سترن در اعماق احساس تان است گرمای دوباره بخشید.

 

تولد همیشه شیرین است و بازگشت خورشید همیشه گرم و درخشان.متولدین ماه تیر

 

متولدین ماه تیر

 

بیایید حالا که خورشید در نشان شماست با گرمای آن وجودتان را گرم و پرانرژی کنید تا به روح تان که در حال دریافت سرمای سترن در اعماق احساس تان است گرمای دوباره بخشید.  تیرهای آتشین خورشید در همراهی ژوپیتر این روزها جانی دوباره به اعماق وجودتان نشانه میروند باشد که با صلابتی که در شما سراغ دارم با حکمت و درایت برای فراز و نشیب های تان راه چاره بیندیشید و با موهبت ژوپیتری معجزه ای شود و درهای باز به روی زندگانی شما باز شود و سفر جدیدی را تجربه کنید.

آغوشی باز به پهنای قلب های همه قبیله هوروسکوپ فارسی همه شما خرچنگ ها را که عاشق بغل شدن هستید صمیمانه می فشارد. 

خورشید در خرچنگ( کنسر ):

عنصر: آب

سیاره حاکم: ماه

ماهیت انرژی نشان: زنانه

از نشان های کاردینال

آناتومی و بیماری مستعد: خزچنگ بر پستان ها و غدد شیری، معده، دستگاه گوارش فوقانی، دنده های پایین تر، رحم و لوزالمعده حاکمیت می کند.

و خرچنگ ها بسیار مستعد سو هاضمه و زخم معده و دردهای گوارشی  ، بیماری‌های رحم و تخمدان ، لوزالمعده می باشند. خرچنگ ها به انسولین حساس هستند چون انرژی خرچنگ روی لوزالمعده تاثیرگذار هست. بسیار معده آنها به استرس حساس است و از نگرانی مشکل سوئ هاضمه در آنها شایع است. پتانسیل التهاب کیسه صفرا و لوزالمعده و غدد شیری دارند.

خرچنگ نشان چهارم از دایره زودیاک است و متولدین ماه تیر یا کسانی که خورشید در نشان خرچنگ دارند همگی خرچنگ محسوب می شوند.

خرچنگ از آب هست اما آبکی نیست. بسیار محکم و ازسخت پوستان است.  استوار و قوی و آغازگر و در مسیر زندگی این درس را می گیرد که اگرچه از آب است اما استوار است و نوسان های آبی ( احساسی ) را باید مدیریت کند.

برای خرچنگ امنیت و محافظت از خانواده و کسانی که دوست دارد اولویت اول است. بنابراین گره محکم انرژی آنها به خانه و خانواده است و گاهی این بندناف ناگسستنی با درس های سنگینی جهت استقلال احساسی مواجه میشود چون خرچنگ باید بیاموزد که تغذیه کند و تغذیه شود و به بالانس رسیدن در این دو مورد برای خرچنگ سفر درازی است تا یاد بگیرد که گیرنده و دهنده باشد. برای خرچنگ جایی که آنجا را خانه بماند و احساس امنیت و آرامش و راحتی کند رکن اصلی زندگی است. خرچنگ آرامش خانه و خانواده میخواهد و چه درس هایی که از همین نقطه برای خرچنگ فشار احساسی می آورد تا سپری آهنی پیدا کند تا محافظ امنیت خانه و خانواده باشد.

خرچنگ ها حافظه بسیار بسیار طولانی دارند و کوله بار احساسی آنها از قبل از تولد در حال جمع کردن احساسات است. حتی از دوران جنینی خرچنگ ها در بدن احساسی خود دیتا جمع آوری می کنند و انعکاس آن دیتاها و ثبت شده ها در زندگانی کودکانی و جوانی بازتاب میشود. عدم پایداری احساسی مادر در دوران بارداری روی جنینی که با کد احساسی خرچنگی ( خورشید ، ماه ، رایزینگ ، ونوس ، ژوپیتر ،  نودشمالی در خرچنگ ) داشته باشد بیش از دیگران تلاطم و نوسان ایجاد می کند ، تلاطمی که دریای زندگی آنها را تا چند دهه اول زندگی توفانی می کند . 

خرچنگ ها از شما پذیرایی خوشمزه و مراقبت می کنند اما وای به روزی که اعتماد و اطمینان آنها به خودتان را خدشه دار کنید. به این راحتی شما را نخواهند بخشید و این خشم سالیان سال با آنها میماند و در دنیای سایه های شان ذخیره میشود و هیچ گاه فراموش نمیشود تا روزی جایی زمانی آنرا به شما شکایت کنند و زخم دیرینه سرباز کند.

خرچنگ نوسانات احساسی و مودی بسیار دارد و گاهی واقعا این تغییر مود و جزر و مد احساسی برای خودشان و اطرافیان شان دیوانه وار است. چون سیاره حاکم بر آنها ماه است و ماه به سرعت از نشانی وارد نشان دیگر میشود. به همین سرعت مود خرچنگ ها تغییر میکند و بسته به فاز ماه هورمون های آنها بیش از دیگران تحت تاثیر ماه قرار میگیرد و متغیر است. 

خرچنگ ها بسیارحساس هستند و میتوانند سالها در حسرت گذشته بمانند در حالیکه خود را از حال ایزوله کنند و دیواری بین خود و دیگران بکشند.

خرچنگ ها به راحتی دیگران را میخوانند و می توانند سیگنال های انرژی را احساس کنند ، اما خودشان را به این راحتی نمیشود خواند چون از نظر احساسی پیچیده هستند و گاهی درک آنها به خصوص برای نشان های  هوا اصلا آسان نیست..  خرچنگ ها بخصوص رایزینگ خرچنگ میتواند بسیار تو دارو کم حرف باشند و به سختی حرف دل خود را بیان کنند.

خرچنگ به دنبال روابط عمیق و با مفهوم است و از نظر احساسی به شما می چسبند و کنده شدن آسانی ندارد و درس بسیاری از خرچنگ ها در رابطه با یاد گرفتن کنده شدن های احساسی است. پس برای شیطنت موقت خرچنگ را انتخاب نکنید و با احساس شان بازی نکنید.

خرچنگ بیشترین سازگاری را دارد با: تارس ، عقرب ، ماهی 

کمترین سازگاری با نشان های ذهنی و منطقی و  نشان هایی که از نظر احساسی نمی چسبند و رها هستند : مثل قوچ ، ترازو ،اکواریوس ، کماندار ، لئو ، دوقلو و در سال های اخیر بخاطر حضور پلوتو در کپریکورن با کپریکورن هم در تضاد بسیار هستند.

روی منفی خرچنگ: ترس از شکست و ترس از تجربه مجدد تلخ می تواند آنها را از امتحان شرایط جدید باز دارد. برای خرچنگ کنده شدن از مادر ، ریشه ها ، گذشته و سنت ها دشوار است. احساساتی بودن بیش از حد می تواند از دیدن واقعیت آنها را دور کند و حتی دنیای واقعی را خط خطی و از دیدگاه احساسات نوسانی ببینند . استقلال و بلوغ و مدیریت احساسی مسیر درس تکامل خرچنگ هاست.

بهترین هدیه تولد برای یک خرچنگ دفترچه خاطرات و آلبوم عکس های مادربزرگ است و قشنگ ترین سورپرایز اینکه به محله های قدیمی و خانه محل تولدش برگردید تا قسمتی از خاطرات گذشته خرچنگ شوید. در میان خاطرات گذشته در آغوشش بگیرید و البته هیچوقت به خرس تدی دوره کودکی نگاه چپ نکنید. 

اگر کودک #خرچنگ دارید ( ماه ، خورشید ، رایزینگ ) از آلبوم های کودکی اش با دقت نگهداری کنید چون در دوران بزرگسالی نداشتن این آلبوم ها همیشه زخمی احساسی ناشی از نبودن قسمتی از خاطرات روح است که با خرچنگ ها می ماند و آنها را از شما طلب می کند. 

متولدین ماه تیر

خرچنگ از عنصر آب هست اما خرچنگ اصلا آبکی نیست. از نشان های کاردینال و بسیار مصمم در برداشتن قدم ها. احساسی هست اما هر احساساتی فقط ملایمت نیست. فراموش نکنید که خشونت هم بخشی از احساسات ماست که خرچنگ در بروز آن مهارت دارد و آنوقت هست که این چنگال ها برای سبزی خردکردن نیست بلکه برای عقب راندن شماست. 

خرچنگ نشان بسیار دفاعی است. بنابراین تعجب نکنید اگر در رفتار خرچنگ ها بسیار می بینید که می خواهند از خودشان دفاع کنند تا مقصر شناخته نشوند و از حریم خودشان محافظت کنند. گاهی این احساس میتواند با اضطراب همراه شود و در این زمان است که نگرانی اضطرابی باعث میشود بخواهند بیش از حد حالت دفاع از خود داشته باشند و آنوقت است که انگشت تقصیر و توبیخ به دیگران نشانه میروند تا خود را از این احساس آزاد کنند. این رفتار در کودکان و نوجوانان خرچنگ بسیار دیده میشود. اگر به آن رسیدگی نشود اول ممکن است در لاک و پوسته خود فرو روند اما بعد از مدتی به شکل خشم تهاجمی خود را نشان دهد و از دفاع به حمله تبدیل شود تا قبل از هر صحبتی شما را عقب برانند و خود را محافظت و مبری کنند. 

از آنجا که ترشح ناقل های شیمیایی مغز انسان تحت تاثیر احساسات زیاد و کم میشوند به این ترتیب خرچنگ ها از نوسانات احساسی مستعد ابتلا به بیماری های روانی میشوند. خیلی وقت ها از افسردگی و سکوت و ایزوله کردن خودشان شروع می شود اما کم کم عمق پیدا می کند. بنابراین اگر در اطرافیان خرچنگی خود از هر سنی که باشند علائم اضطراب دیدید حتما به پزشک و روانکاو مراجعه کنید تا بتوانند قبل از اینکه خرچنگ شما در دالان های روح و روانش در تنهایی ماندگار فرو رود به او کمک کنند.

کودک خرچنگ کوله بار احساسی خود را از دوران قبل از تولد و نوزادی و کودکی جمع می کند. همه چیز در خاطره احساسی آنها باقی می ماند و فونداسیون احساسی آینده آنها را میسازد. حتی موارد خوشایند و ناخوشایند را آنچنان بعدها برای شما بازگو می کنند که دهانتان از تعجب باز بماند. پس مراقب باشیم چه سیگنال های احساسی در محیط خانه و خانواده مرتعش میشود چون همان کوله بار احساسی دوران بزرگسالی آنها را میسازد.آنها هیچوقت خرس کوچیک شان را فراموش نمی کنند حتی آنرا تا ابد نگه میدارند ، این نشان میدهد که چقدر به #ریشه های احساسی خود وابسته هستند. کودک #خرچنگ دوست دارد جای گرم و نرم و تنگ و محفوط و بسته بخوابد و دوست دارد سخت فشرده و آبلمبو شود  خرچنگ نیاز به ناز و نوازش و در آغوش کشیده شدن دارد. در دادن آغوش  محکم و پرفشارصرفه جویی نکنید 

خرچنگ ها از کودکی با حیوانات میانه خیلی خوبی دارند ، داشتن حیوان خانگی برای آنها بسایر شیرین و همراه با تغذیه احساسی است.

ماه تیر

چطور یک خرچنگ را جذب کنیم:

برای جذب خرچنگ ها شما باید خود را نیازمند به آنها نشان دهید و روی آسیب پذیر خود را رو کنید. قلدری نکنید. اشکارا از احساسات خود صحبت کنید و مهربان باشید. عشق  خرچنگ ها طبیعت مادرانه دارد و آنها میخواهند دلسوز و مراقب شما باشند و البته شما از آنها قویتر نباشید . پرستار شما باشند. بنابرین اگر در عشق نیاز به مادر دارید به سمت خرچنگ ها بروید. از دستپخت خوب آنها تعریف کنید. در مورد ریشه و گذشته خانواده آنها صحبت کنید و نشان دهید که به مادرش خیلی‌ علاقه مند هستید. چون ارتباط با مادر برای خرچنگ ها خیلی‌ مهم است. نشان دهید که شما هم از هر نظر خانگی هستید و خانواده خیلی‌ برایتان مهم است. از خاطرت کودکی و خواهر ، برادر‌هایش صحبت کنید و از خانه یی راحت که در آینده می‌خواهید با او و بچه ها با هم زندگی‌ کنید. مهربان و دلسوز باشید، یک خرچنگ را نقد نکنید.‌‌توقع نداشته باشید در دیدار اول خیلی با شما راحت صحبت کند. معمولا خرچنگ ها کم رو هستند مگر اینکه رایزینگ غیر خجالتی داشته باشند مثل قوچ یا دوقلو. خرچنگ ها عشق سنتی و کلاسیک دوست دارند. شام با شمع روشن و شاخه رز و حرف‌های زیبا، با درخواست سکس بعد از یک شام رمانتیک موفق در دیدارها ی اول همه چیز را خراب نکنید. آنها ترجیح میدهند که روابط فیزیکی‌ را به تاخیر بیندازند. اگرچه با لمس کردن حس نوازش است که احساس آرامش میکنند. خرچنگ ها با بغل کردن یا بغل شدن احساس رو منتقل میکنند.  

منبع: هوروسکوپ فارسی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.