کد خبر : 6308 / /
/

مریم مومن، قصد دارد در جدیدترین تجربه خود در عرصه بازیگری با «اتاق عروس» به کارگردانی محمد قنبری نخستین حضور در تله تئاتر را تجربه کند.

عکس و بیوگرافی مریم مومن بازیگر بانوی عمارت

ماجرای عاشقی مریم مومن

مریم مومن درسال 1377 در مشگین شهر متولد شده اسـت. مریم مومن در حال حاضر دانشجوی رشته بازیگری اسـت. مریم مومن فعالیتش را از تئاتر شروع کرد و سریال بانوی عمارت نخستین کار تلویزیونی اوست. مریم مومن در حال حاضر مجرد اسـت. مریم مومن یکی از بازیگرانی کـه در سریال بانوی عمارت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت بازیگر نقش فخرالزمان بود.

مریم مومن بازیگر جدید تله تئاتر «اتاق عروس»

به گزارش روابط عمومی پروژه، مریم مومن، قصد دارد در جدیدترین تجربه خود در عرصه بازیگری با «اتاق عروس» به کارگردانی محمد قنبری نخستین حضور در تله تئاتر را تجربه کند.

مریم مومن

پیش‌تر نسیم ادبی، گیتی قاسمی،فروغ قجابگلی،آیه کیانپور،هانیه غلامی و سوگل خلیق به این پروژه نمایشی پیوسته بودند.

«اتاق عروس» نوشته والنتین کراسناگوروف و با ترجمه ماندانا مجیدی برای پخش در پلتفرم‌های خصوصی آماده نمایش می‌شود.

این سومین اثر کراسناگوروف با ترجمه ماندانا مجیدی است، که پس از تله تئاتر «سهم زن» و «یک آشنایی ساده» توسط این کارگردان ساخته می‌شود.

«اتاق عروس» داستان دختر جوانی به نام نادیا است که یک‌باره تصمیم به ازدواج گرفته و حالا در تالار عروسی به انتظار دامادی نشسته که در ساعت مقرر در تالار حاضر نشده است.

اطلاعات تکمیلی درباره ی این تله تئاتر به زودی اعلام می‌شود.

بازی او از سوی مخاطبان این سریال مورد توجه قرار گرفت و پیگیریها برای شناخت بازیگر این نقش زیاد شد.مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت اسـت کـه برای نخستین بار دراین نقش جلوی دوربین رفت ودر نخستین تجربه بازیگری توانست نگاه های زیادی رابه سمت خود جلب کند.

عکس و بیوگرافی مریم مومن بازیگر بانوی عمارت

او در نخستین تجربه بازیگری در نقشی محوری در سریال بانوی عمارت جلوی دوربین رفت و از تجربه چهره های باسابقه این عرصه استفاده کرد. بـه گزارش مجله پارس ناز:  امسال چهره‌های زیادی بـه دنیای تصویر معرفی شدند. ابتدا ریحانه پارسا در سریال پدر درخشید. سپس سانیا سالاری و سامان صفاری در سریال دلدادگان مورد توجه قرار گرفتند و اکنون مریم مومن در کانون توجه قرار گرفته اسـت.

مریم مومن

نظر عزیزالله حمیدنژاد کارگردان بانوی عمارت بازی مریم مومن

مریم مومن

خانم مریم مومن از بازیگرانی اسـت کـه در نخستین حضور حرفه ای خود درکنار بازیگران مشهور و خوشنامی هم چون خانم پانته آپناهی ها و خانم غزل شاکری و دیگر بازیگران خوبمان ایفای نقش میکند ای نخستین عکسهای از ایشان اسـت کـه منتشر می‌شود.

عکس مریم مومن در پشت صحنه سریال بانوی عمارت

مریم مومن

در طول این یکسال با صبوری کـه لازمه اینکار بود هیچ تصویری از ایشان منتشر نشد. در حالیکه عکسهای دیگر بازیگران این سریال منتشر می شد .امیدوارم خانم مریم مومن با پخش این سریال بدرخشد و امیدی برای آینده سینمای کشور باشد.

مریم مومن می‌ گوید

مـن با اعتماد کامل و با چشمان بسته شخصیت فخری را پذیرفتم. هیچ چیز از شخصیت فخری نمیدانستم مـن حتی تا پایان تصویربرداری شخصیت کامل فخری را نمیدانستم و اجازه خواندن فیلمنامه را نداشتم؛ چرا کـه آقای حمیدنژاد معتقد بودند مـن سکانس بـه سکانس با شخصیت فخری و واقعیت فخری باید آشنا شوم.

مریم مومن

این نشان میدهد کـه مـن چقدر اعتماد کامل بـه کارگردان داشته‌ام و هرچه دارم از تلاش‌های ایشان اسـت. درباره نقش فخری مـن واقعا نمی دانم چگونه برای این نقش انتخاب شدم، اما بیش از هر چیزی اطلاعیه یک تست بازیگری را دیدم کـه در آن مطرح شده بود بـه یک بازیگر خانم با این رده سنی احتیاج داریم.

جدیدترین عکسهای مریم مومن بازیگر مشهور ایرانی

با توجه بـه این‌کـه مـن تست‌ های دیگری را هم رفته بودم و انها را تجربه کرده بودم احساس می کردم این تست نیز سرکاری اسـت و قرار اسـت سوء استفاده مالی شود. از طرفی مـن بـه این اعتقاد نداشتم این‌کـه میگویند، برای این‌کـه وارد دنیای بازیگری شوی باید کلاس‌های بسیاری را دوره ببینید.

برای تست این مجموعه نیز دو عکس سنتی ارسال کرده بودم و منتظر بودم تا نتیجه را اعلام کنند صبح آن روز قرار بود برای جواب بـه دفتر این مجموعه بروم اما اینکار را نکردم عصر همان روز با مـن تماس گرفتند کـه چرا برای جواب‌ دهی بـه دفترشان نرفتم.

 

آنجا بود کـه احساس بدی نداشتم و حتی بـه این هم فکر کردم کـه اگر دوره بازیگری و کلاس هم گذاشته شود آنرا می پذیرم در واقع با چشمان بسته اینکار را پذیرفتم. قرار ملاقات گذاشته شد و مـن بـه دفتر آقای حمید نژاد آمدم سپس تست های مختلفی برای بازیگری از مـن گرفته شد و بیرون آمدم.

مریم مومن

 

دوباره این حس را داشتم کـه این هم مثل تست‌ های قبلی خروجی نخواهد داشت در مترو بودم کـه با مـن تماس گرفته شد کـه برای قرار داد بـه دفترشان بروم حتّی نمی دانستم قرار اسـت چـه نقشی را ایفا کنم.پس ازآن بود کـه با خوشحالی و حتّی گریه بـه خانه رفتم مادرم نگران بود کـه چـه اتفاقی برایم افتاده اسـت.

مـن گفتم باورم نمی شود کـه پس از این همـه تلاش قرار اسـت بـه آرزویم برسم. سپس بـه صحبت‌ های اولیه تمرین بـه این نقطه رسیدیم کـه برای نقش فخرالزمان انتخاب شدم. از همان ابتدا دیالوگ‌ های مربوط بـه تست شخصیت فخرالزمان را از مـن تست گرفتند.

ماجرای عاشقی مریم مومن

مریم مومن

مریم مومن

مریم مومن و سهیل قاصدی در اکران فیلم پسر کشی که سهیل بازیگر آن بوده با هم آشنا میشوند. و بعدش با هم دوست میشوند. سهیل بازیگر و گوینده است. مریم مومن بعد از اینکه اعلام کرد اول اسم عشقش سین هست عده ای حدس درست را زدند که آن شخص سهیل قاصدی است مریم مومن یه قلب برای سهیل کامنت گذاشته سهیل مادر و خاله مریم را نیز فالو کرده

پرسش و پاسخ

  • مریم مومن مناهل است؟
    مریم مومن و سهیل قاصدی در اکران فیلم پسر کشی که سهیل بازیگر آن بوده با هم آشنا میشوند. و بعدش با هم دوست میشوند. سهیل بازیگر و گوینده است. مریم مومن بعد از اینکه اعلام کرد اول اسم عشقش سین هست عده ای حدس درست را زدند که آن شخص سهیل قاصدی است مریم مومن یه قلب برای سهیل کامنت گذاشته سهیل مادر و خاله مریم را نیز فالو کرده
  • مریم مومن چند سالش است؟
    23
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.