کد خبر : 6618 / /
/

ساره بیات عکس زیر را استوری کرده است.

ماجرای خانواده ساره بیات و تحصیلات پنهانی‌اش

ساره بیات چگونه از تئاتر به تلویزیون و از تلویزین به سینما رسید؟

ساره بیات چگونه به شهرت رسید؟

نظر ساره بیات برای بازی در فیلم محمد(ص)

ازدواج ساره بیات و همسرش

ساره بیات در روز 14 مهر سال 1358 در شهر مشهد متولد شد. ساره بیات فارق التحصیل رشته هنر است.  ساره بیات در موسسه کارنامه دوره هنری خود را گذرانده است. ساره بیات با فیلم یک مشت پر عقاب جلوی دوربین رفت. ساره بیات یک خواهر کوچکتر از خود دارد.

ساره بیات

ماجرای خانواده ساره بیات و تحصیلات پنهانی‌اش

ایشان در یک خانواده 4 نفره که یک خواهر کوچکتر از خود هم دارد بزرگ شده است. خواهر کوچکتر ایشان با آقای رضا قوچان نژاد( فوتبالیست تیم ملی ایران) ازدواج کرده است. شنیده های که از خانواده بیات به دست ما رسید حاکی از این بود که در ابتدای فعالیت هنری خانواده اش مخالف حضور او در عرصه بازیگری بودند. این مخالفت تا جایی پیش رفته بود که خانم بیات رشته دانشگاهی‌اش را بدون اطلاع و به صورت پنهانی انتخاب کرد تا وارد عرصه بازیگری شود.

ساره بیات

ساره بیات چگونه از تئاتر به تلویزیون و از تلویزین به سینما رسید؟

بعد از این که در سن 22 سالگی اولین جایزه بهترین بازیگر را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد، جرقه شگفت انگیزی درزندگی او ایجاد شد. دوره های بازیگری را زیر نظر آقای پرستویی در موسسه کارنامه گذراند.

ساره بیات

موسسه کارنامه برای او راه گشای موفقیت های جدید بود. زیرا بعد از بازی در سریال یک مشت پر عقاب توانست در کنار بزرگان عرصه هنر همچون آقای رضا کیانیان و علیرضا خمسه جلوی دوربین برود.

اولین تجربه بازی فیلم سینمایی را در فیلم مقلد شیطان کسب کرد.ساره بیات البته این تجربه در کنار بازیگرانی چون آقای دیرباز و خانم فراهانی بود.

ساره بیات چگونه به شهرت رسید؟

تا اینجای کار هنوز خانم بیات یک بازیگر معمولی بود و به شهرت نرسیده بود. بعد از بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین در سال 1389 دقیقا 9 سال بعد از شروع فعالیت هنری معرف عموم شد. از طریق حبیب رضایی که دستیار آقای فرهادی بود به ایشان معرفی شد، که این معرفی به کسب جایزه اسکار ختم شد.

ساره بیات

نظر ساره بیات برای بازی در فیلم محمد(ص)

”حضور در بعضی کارها کاملا دلی است و حس خوبی دارد برای من پیشنهاد بازی در نقش حلیمه دایه حضرت محمد در پروژه بزرگ محمد (ص)، اتفاق فرخنده ای بود“

بازی من در فیلم محمد(ص) برای من بسیار شیرین بود و جز تنها نقش هایی بود که اصلا به دیده شدن بازی خودم توجهی نداشتم، همچنین برای باز در این فیلم از خدا خواستم تا به من کمک کند تا از سنگینی این شخصید در این فیلم بر بیایم.

چه آرزویی داری؟

از زبان ساره بیات:

خداروشاکرم که تمام چیز هایی که از عرصه بازیگری انتظار داشته ام را برآورده کرده و به همه‌شان رسیده ام.

شاید در نگاه دیگران کم توقعی باشد ولی من به چیزی که میخواستم رسیدم، البته برای رسیدن به جایگاه فعلی خیلی تلاش کردم و شاید به همین خاطر هم هست که خیلی این جایگاه رادوست دارم.

ازدواج ساره بیات و همسرش

علیرضا افکاری آهنگساز و تنظیم کننده در ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ با نوشتن یک متن زیبا خبر ازدواج خود با ساره بیات را به صورت رسمی رسانه‌ای کرد.

ساره بیات

علیرضا افکاری در اینستاگرام خود نوشت:

«همسرم، بانوی زیبای من …

در تمام سال‌های گذشته زندگی مشترکمان، سال‌هایی که در کنارت زیستم، شد ماحصل آثاری که بر دل مخاطبین خوش نشست

برای تأثیر حضور سالیانت در خلق این آثار و زندگی‌ام، برای داشتنت، برای بودنِ همیشگی‌ات در کنارم و عشقی که هر دم به زندگی‌ام رنگی بدیع می‌بخشد از تو سپاسگزارم

باشد تا همواره در فراز و نشیب دوران، در عشق غوطه‌ور باشیم و جاودان، و این قطعه خاطراتِ مشترکمان که همچون قطعات دیگرم تقدیم به چشم‌های مهربان تو بوده و هست…»

عنوان سفیر صنایع دستی به خانم بیات

ساره بیات از طرف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان سفیر صنایع دستی انتخاب و معرفی شد. البته ما هم هنوز دلیل این انتساب را نمیدانیم.

ساره بیات

از چه چیزی در انتخاب نقش میترسید؟

زمانی که پیشنهادی بازیگری در یک فیلم به من می‌شود اصلا برایم مهم نیست که برای چهره من در فیلم چه اتفاقی میاففتد و اصلا ترسی از این موضوع ندارم. تمام سعی ام را میکنم تا بتوانم بهترین نقش را ایفا کنم.

شرایط شما برای قبول نقش چیست؟

”فیلمنامه ، کارگردان ، عوامل پشت صحنه ، همه اینها موثر در انتخاب من اند که البته منوط به احوالات خودم در آن روزهایم هستند“

نظرتون راجع به قضاوت دیگران چیست؟

بر خلاف چهر هام من اصلا آدم ترسویی نیستم، و این کار را برای علاقه ایی که به این حرفه داشتم انتخاب کردم و قضاوت دیگران برایم مهم نیست. در واقع بیشتر سعی میکنم از حاشیه دور باشم.

چقدر از پیری میترسید؟

یک بار عرض کردم من آدم ترسویی نیستم. وقتی انسان از هر لحظه زندگی اش لذت ببره در هر سنی هم که باشه به اون سن راضی خواهد بود.

نمونه کار های سینمایی خانم ساره بیات

● عنکبوت – 1398

● هزارتو – 1397

● سمفونی نهم – 1397

● رحمان 1400 – 1397

● اتاق تاریک – 1396

● زرد – 1395

● بیست و یک روز بعد – 1396

● لابی – 1395

● آااادت نمی ‌کنیم – 1394

● محمد رسول ‌الله – 1394

● ناهید – 1394

● خداحافظی طولانی – 1393

● خواب ‌زده‌ ها – 1392

● ساکن طبقه وسط – 1393

● فصل فراموشی فریبا – 1392

● لامپ 100 – 1392

● جدایی نادر از سیمین – 1389

● مقلد شیطان – 1389

نمونه کار های تلوزیونی خانم ساره بیات

● یک مشت پر عقاب – 1386

● بی ‌گناهان – 1387

● بانو – 1388

نمونه کار های شبکه خانگی خانم ساره بیات

● عاشقانه – 1395

● دل – 1397

● گیسو – 1399

پرسش و پاسخ

  • ساره بیات ازدواج کرده است؟
    بله
  • همسر شاره بیات کیست؟
    علیرضا افکاری موزیسین
  • ساره بیات فرزند دارد؟
    خیر
  • ساره بیات چند سال دارد؟
    42
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.