کد خبر : 1325 / /
/

مهرداد میناوند و همسرش| تولد مهرداد میناوند| درگذشت مهرداد میناوند

مراسم چهلم مهرداد میناوند ملی پوش سابق فوتبال ایران در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد .

مهرداد میناوند  زاده ۹ آذر ۱۳۵۴ تهران بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران بود. مهرداد میناوند   طی سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد. آرامگاه مهرداد میناوند  در سن ۴۵ سالگی بر اثر کرونا درگذشت. مهرداد میناوند  بازیکن سابق تیم ملی کشورمان در رندترین تاریخ سال و همزمان با سالروز تولدش خبر ازدواجش را با شبنم کمانگر به اشتراک گذاشته بود. مهرداد میناوند در ۶۷ مسابقه برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته و ۴ گل نیز زده‌است.

همسر مهرداد میناوند عکس زیر را در سالروز ازدواجش منتشر کرد.

مهرداد میناوند

​درگذشت مهرداد میناوند قلب خیلی‌ها را آتش زد، دل خیلی ها را سوزاند و مایه تاسف بسیاری از مردم شد. درگذشت مهرداد، به علیرضا منصوریان شوک عصبی وارد کرد، اشک علی کریمی را (که شاید تا به حال گریه کردن او را در انظار عمومی ندیده بودیم) درآورد.

گله ی همسر مهرداد میناوند از پخش شدن ویدئویی از عروسیش

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند

تکذیب شایعه سرطان مهرداد میناوند

مهرداد میناوند بازیکن فوتبال که برای باشگاه های مختلفی مانند پرسپولیس، اشتورم گراتس و الشباب بازی کرده تمامی حرف و حدیث ها درباره بیماری صعب العلاجش را شایعه خواند.

مهرداد میناوند با اشاره به این مطلب که در سال های گذشته به خاطر تشخیص نادرست پزشکش و تجویز داروی نامناسب به سوژه شایعه پردازان تبدیل شده بوده، گفت:به مدت 7 سال ناآگاهانه با تجویز نادرست پزشکم به استفاده از داروی کورتون با دوز قوی پرداختم و همین موضوع باعث شد تا مردم تغییراتی را در ظاهر من احساس کنند و این تغییرات را به پای بیماری ام بنویسند.

مهرداد میناوند از پیشکسوتان فوتبال کشورمان در تیم ملی و تیم پرسپولیس درگذشت.

تشییع جنازه مهرداد میناوند برگزار شد و عده زیادی از اسطوره ها و پیشکسوتان جامعه ورزش و فوتبال کشورمان در بهشت زهرا و در مراسم خاکسپاری او شرکت کردند.

عادل فردوسی پور ، گزارشگر و مجری مردمی و محبوب فوتبال نیز به موضوع پرواز آسمانی مهرداد میناوند پرداخت و به زیبایی و با احساس هرچه تمام این واقعه تلخ را تشریح کرد.

فردوسی پور در بخشی از صحبت هایش درباره مهرداد میناوند گفت : مهرداد میناوند در کارت عروسی اش نوشت: سلامتی شما آرزوی ماست اما سلامتی خودش آرزوی همه ما شد. ستاره نسل فوتبال ما پس از چند روز مبارزه سخت با ویروس کرونا خاموش شد. مرگ گاهی یک ضربه است شبیه همین ضربه پای میناوند در زمین فوتبال . یک حسرت وسط خوشی های روزگار. مثل وقتی تیمت در دربی جلو است اما فقط یک سانت با زدن گل بعدی کم می آوری.

مهرداد میناوند اما نه تنها یک سانت عقب نبود بلکه چندین متر از آرزوهایش جلوتر بود و آنقدر سریع در پرسپولیس ستاره شد که کسی یادش نمی آید زمانی هم در پاس بازی می کرد. او در پرسپولیس سمت چپی که برای رضا شاهرودی بود را به نام خودش کرد. روحش شاد و یادش گرامی 

میناوند :همسرم ایرانی است ولی در اتریش زندگی می کرد، با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم و ثمره این ازدواج هم یک پسر به نام (آریا) است که مثل باباش، چپ پاست، میناوند حضور فعالی در خیریه ها دارد.

او در مهر ما 94 تصادف شدیدی داشت :میگوید :یه تصادف ناجور داشتیم و خوشبختانه مشکلی برامون پیش نیومد. لندکروزی که توش بودیم له شد اما من و دوستام سالمیم.

پزشکم که بعد ها فهمیدم تخصص لازم را نداشته برای درمان ریزش مو و رویش مجدد آن این داروی قوی را برای من تجویز کرده بود که متاسفانه مصرف آن به دلیل دوز بالای کورتونش باعث دردسر برایم شد. برخی به اشتباه تصور می کردند که من به بیماری صعب العلاج مثل سرطان مبتلا شده ام اما از همین جا به آن ها می گویم که این خبر کذب محض است و من فقط به خاطر یک دوره کورتون درمانی مدتی سوژه برخی از رسانه ها شدم.

نگاهی به زندگی مهرداد میناوند

مهرداد میناوند (زاده ۹ آذر ۱۳۵۴ - درگذشت ۸ بهمن ۱۳۹۹) بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران بود. وی برای باشگاه‌های مختلفی از جمله پرسپولیس، اشتورم گراتس، الشباب و سپاهان بازی کرده‌است. با پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ قهرمان لیگ ایران شده‌است و با اشتروم گراتس یک  قهرمانی در لیگ اتریش، یک قهرمانی در جام حذفی اتریش، ۲ قهرمانی در سوپرجام اتریش و ۲ سال حضور پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده‌است. تعداد بازی‌های او در لیگ قهرمانان اروپا ۱۰ بازی می‌باشد.

ماجرای ازدواج مهرداد میناوند و همسرش شبنم کمانگر 

مهرداد میناوند 9 آذر امسال در پستی اینستاگرامی از ازدواجش خبر داده بود و تصویری از کارت عروسی خود در استوری اینستاگرام منتشر کرد و رسما به جرگه متاهلین پیوسته بود. میناوند در روز تولدش داماد شده بود.

مهرداد میناوند با انتشار پستی در اینستاگرام خود خبر ازدواجش را با خانم شبنم کمانگر اعلام کرد. تاریخ ازدواج این زوج هم امروز یعنی 99.9.9 است!

 

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند نوشت:

بنام آفریدگار عشق سلام به همه دوستان جان

امسال روز تولدم مصادف شد با یک رقم رویایی...تاریخی که سالها انتظارش را میکشیدم و همیشه در ذهنم یک رویداد منحصر به فرد تداعی میشد.مطمیٔن بودم اتفاق خاصی در این روز برای من رخ خواهد داد اتفاقی بینظیر...

بله انگار درست حدس زده بودم روز تولدم در ۹۹/۹/۹ به لطف خدا بینظیر رقم می خورد.این تاریخ برایم جاودانه شد و امیدوارم که جاودانه بماند.پس از فراز و نشیب های معمول زندگی در طول این سالها، امروز به آرامش رسیدم و با نام خدا و تکیه بر ایمان به او، فصلی نو در زندگیم آغاز شد.ازدواج من با دختری که عاشقانه دوستش میدارم، در این روز بینهایت لذتبخش است و بهتر از این نمیتوانست اتفاق بیافتد.سه سالی میشد که برای چنین روزی برنامه ریزی و لحظه شماری میکردم...خدا رو شکر میکنم که محقق شد.

شبنم کمانگر همسر میناوند

مهرداد میناوند

در فضای مجازی هیچ تصویری از شبنم کمانگرد همسر مهرداد میناوند وجود ندارد و پیج اینستاگرام او هم خصوصی است و فقط یک عکس از او به همراه میناوند منتشر شده 

نام:مهرداد

 نام خانوادگی:میناوند

 تاریخ تولد:9 آذر 1354

 محل تولد:تهران

 قد:183 سانتی متر

ازدواج مهرداد میناوند در اتریش

او در مهر ما 94 تصادف شدیدی داشت :میگوید :یه تصادف ناجور داشتیم و خوشبختانه مشکلی برامون پیش نیومد. لندکروزی که توش بودیم له شد اما من و دوستام سالمیم.

برای افتتاح یه خیریه به رشت رفته بودیم و از اونجا می خواستیم بریم نوشهر و بعد بابل سر مزار خدابیامرز هادی که متاسفانه به دلیل نبود علائم راهنمایی ماشین چپ کرد و به گواه همه اونهایی که دیدن نباید کسی سالم بیرون میومد.

مهرداد میناوند درگذشت

مهرداد میناوند که از هفته گذشته به دلیل وخامت حالش به بیمارستان منتقل شده بود، امشب (چهارشنبه) در سن ۴۵ سالگی بر اثر کرونا درگذشت.

میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و طی سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد. این مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ از پاس به پرسپولیس آمد و در ۳ سال حضورش ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳گل به ثمر رساند. او در ادامه به اشتورم گراتس اتریش ترانسفر شد و طی ۳ سال ۶۷ بازی هم برای این تیم انجام داد.

میناوند در ادامه برای شارلوا بلژیک و الشباب امارات بازی کرد و دوباره در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت و پیراهن تیم محبوب خود را برتن کرد. دوره دوم حضورش در پرسپولیس فقط یک سال طول کشیده و در ادامه این مدافع چپ پا راهی سپاهان و راه‌آهن شد و در سال ۱۳۸۴ از فوتبال خداحافظی کرد.

 عکس مرحوم مهرداد میناوند و علی انصاریان 

مهرداد میناوند

 

میناوند در عرصه مربیگری خیلی فعالیت نکرد و فقط دو سال در خونه‌به‌خونه و یک سال هم در سپیدرود رشت حضور داشت.

در سال‌های اخیر مهرداد میناوند با ورود به عرصه اجرا، با کارگزار باشگاه پرسپولیس همکاری می‌کرد و برنامه‌های پرسپولیس را اجرا می‌کرد.

فقدان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس را به خانواده مرحوم میناوند و جامعه ورزش تسلیت می‌گوییم.

 مهرداد میناوند پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس فوت کرد.وی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان فوت کرد.درگذشت این پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس را به خانواده آن مرحوم و جامعه ورزش ایران خصوصا به اعضای باشگاه پرسپولیس تسلیت می‌گوید.

از مهرداد میناوند چه می دانید؟

مهرداد میناوند (زاده ۹ آذر ۱۳۵۴ تهران) بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است. وی برای باشگاه‌های مختلفی از جمله پرسپولیس، اشتورم گراتس، الشباب و سپاهان بازی کرده‌است.

مهرداد میناوند در سن بیست سالگی به عضویت تیم ملی درآمد. کارشناسان فوتبال با توجه به درخشش او اعتقاد داشتند حداقل تا سن ۳۴ سالگی توانایی باقی ماندن در تیم ملی را دارد. وی یکسال برای پاس بازی کرد، ۳ سال برای پرسپولیس بازی کرد و سپس ۲۳ سال داشت که به تیم اشتروم گراتس اتریش پیوست و از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۰ برای این تیم توپ زد، سپس به مدت یک سال به تیم شارلوا بلژیک که مالک ایرانی داشت ملحق شد. سال ۱۳۸۱ بود که با باشگاه الشباب امارات قرارداد بست و یک سال بعد به ایران بازگشت و تا سال ۸۴ در سه تیم پرسپولیس، سپاهان و یک نیم‌ فصل نیز برای راه آهن بازی کرد.

مهرداد میناوند 

مهرداد میناوند

مهرداد میناوند با پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ قهرمان لیگ ایران شده‌است و با اشتروم گراتس ۱ قهرمانی در لیگ اتریش، ۱ قهرمانی در جام حذفی اتریش، ۲ قهرمانی در سوپرجام اتریش و ۲ سال حضور پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده‌است. تعداد بازی‌های او در لیگ قهرمانان اروپا ۱۰ بازی می‌باشد.

وی با پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ قهرمان لیگ شد. موفقیت دیگری که در سال‌ های لژیونر بودنش داشت، دو بار قهرمانی در لیگ اتریش با تیم اشتروم گراتس است. وی سابقه حضور دو سال متوالی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد و ده بار در این رقابت ها به میدان رفته است. تنها ۲۶ سال سن داشت که ۷۵ بازی ملی را برای خود ثبت کرد و توانست ۴ گل نیز برای ایران به ثمر برساند. مهرداد میناوند اولین بازیکن آسیایی بود که سابقه بیش از ۳۰ بازی در برابر تیم‌ های بزرگی همچون رئال مادرید، والنسیا، بارسلونا، منچستر یونایتد، لیورپول، آرسنال و بایرن مونیخ دارد. وی در برابر بازیکنان مطرحی چون بکهام و زیدان هم بازی کرده است

میناوند در خصوص اشتباهات خود در دوران فوتبالی اش می گوید: من پس از اشتورم گراتس، نباید به شارلوا بلژیک میی رفتم، نباید به الشباب دبی می‌رفتم، پس از بازگشت، به دوران بحرانی پرسپولیس رفتم. به هر حال ابتدا انتخاب‌های بد من و سپس شانس، باعث شد که دیگر به رشد ادامه ندهم.

مهرداد میناوند تجربه یک زندگی زناشویی ناموفق دارد، همسر سابق او متولد ایران بود ولی در اتریش زندگی می‌کرد و مهرداد در آن کشور با وی ازدواج کرد و حاصل آن فرزندی به نام آریا شد که با میناوند زندگی می‌ کند. پس از طلاق او شایعاتی در مورد ازدواج مجددش منتشر شد که میناوند به شدت ازدواج مجددش را تکذیب کرد و اعلام کرد آن عکس‌هایی که در فضای مجازی پخش شده است مربوط به هوادارانم هست.

شکایت مهدی رحمتی از مهرداد میناوند

مهرداد میناوند سابقه احضار به دادسرا هم دارد. در شهریور سال ۱۳۹۶ مهرداد میناوند در یک برنامه زنده تلویزیونی اظهاراتی درباره سیدمهدی رحمتی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران مطرح کرد که این موضوع با واکنش رسمی باشگاه استقلال و شخص رحمتی همراه شد و ماجرا نیز بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت. به دنبال آن، رحمتی با مراجعه به دادسرای فرهنگ و رسانه از میناوند شکایت کرد.

مهرداد میناوند درباره علت این ماجرا گفت: پزشکم که بعد ها فهمیدم تخصص لازم را نداشته برای درمان ریزش مو و رویش مجدد آن این داروی قوی را برای من تجویز کرده بود که متاسفانه مصرف آن به دلیل دوز بالای کورتونش باعث دردسر برایم شد. مهرداد میناورند پیش از این در مصاحبه با مجله خانواده سبز اعلام کرده بود که علت ریزش مو هایش استرس بوده است.

این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ادامه داد: برخی به اشتباه تصور می کردند که من به بیماری صعب العلاج مثل سرطان مبتلا شده ام اما از همین جا به آن ها می گویم که این خبر کذب محض است و من فقط به خاطر یک دوره کورتون درمانی مدتی سوژه برخی از رسانه ها شدم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.