کد خبر : 3385 / /
/

در بازی دیشب تیم پورتو مقابل فارنسی ، مهدی طارمی در ۶۴ دقیقه حضور در زمین دو گل زد و دو پاس گل هم داد تا بهترین بازیکن هفته لیگ پرتغال شود.

ابتدا در دقیقه ۶ مهدی طارمی موفق شد از روی نقطه پنالتی گل نخست بازی را به ثمر برساند. در دقیقه ۱۴ پاس او به تونی مارتینز گل دوم پورتو را به همراه داشت و در دقیقه ۲۰ نیز لوئیز دیاز موفق شد که پاس طارمی را به گل تبدیل کند. در دقیقه ۳۰ یکی از بازیکنان فارنسی اخراج شد تا این تیم ۶۰ دقیقه باقی مانده را ۱۰ نفره باشد. فارنسی همچنین در دقیقه ۴۵ یک گل زد که داور پس از بررسی VAR آن را مردود اعلام کرد.

در نیمه دوم باز هم مهدی طارمی گلزنی کرد. این بار او در دقیقه ۵۹ پاس اوتاویو را به گل تبدیل کرد. طارمی در این بازی شانس هتریک در گل یا پاس گل را داشت اما تعویض شد و در دقیقه ۶۳ جای خود را اوانیلسون داد. در دقیقه ۸۴ نیز ژائو ماریو موفق شد گل پنجم پورتو را به ثمر برساند. همچنین در دقیقه ۸۹ لیکا روی اشتباه مدافعان پورتو تک گل فارنسی را به ثمر رساند.

پورتو با این پیروزی ۷۴ امتیاز شد و جایگاه خود را در رده دوم تثیبت کرد و فارنسی نیز با ۲۸ امتیاز در رده هفدهم جای گرفت تا به سقوط نزدیک تر شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.