کد خبر : 3768 / /
/

جزئیات طلاق فرهاد مجیدی را می توانید در سایت خبر روز مشاهده فرمائید

 

فرهاد مجیدی در اولین تجربه زناشویی خود با خانم فرناز مومنی ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام تیام و یک پسر بنام امیر بردیا می باشد که این زندگی بعد از مدتی به طلاق ختم شد. شماره 7 محبوب استقلالی های در سال 1390 وقتی 35 ساله بود بعد از پیوستن به تیم الغرافه قطر برای بار دوم ازدواج کرد

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی  متولد 13 خرداد 1355 در تهران، مربی فوتبال است. فرهاد مجیدی با 177 سانتی متر قد در پست هافبک هجومی/مهاجم سال ها درخشید و حالا سرمربی شده. فرهاد مجیدی که در ۷ آبان ۱۳۹۲ در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال کناره‌گیری کرد. ۴۵ بار سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را در کارنامه دارد. فرهاد مجیدی دارای دو فرزند به نام‌های تیام و امیر بردیا می‌باشد. فرهاد مجیدی که برای رویایی با حریف سرسخت عربستانی خود، یعنی الاهلی در کنار بازیکنان استقلالی وارد کویت شده مجبور شد برای دقایق زیادی با هواداران ایرانی - کویتی خود عکس یادگاری بگیرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.