کد خبر : 5380 / /
/

علی قلی‌ زاده و یاسمن فرمانی زوج ملی پوش فوتبال کشورمان هستند.

علی قلی‌زاده (زادهٔ ۲۰ اسفند ۱۳۷۴ در نمین، استان اردبیل،) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است. علی قلی زاده در پست مهاجم برای رویال شارلوا در لیگ برتر بلژیک بازی می‌کند. علی قلی زاده سابقه بازی برای تیم ملی فوتبال جوانان و نوجوانان ایران را نیز دارد. علی قلی زاده همچنین همسر یاسمن فرمانی بازیکن بخش زنان شارلوا و تیم ملی فوتبال زنان ایران است. علی قلی زاده پدیده لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ شد.

گفت و گو با علی قلی زاده و همسرش

علی قلی‌ زاده و یاسمن فرمانی زوج ملی پوش فوتبال کشورمان هستند.

فیلمی از یک گفت‌وگوی جالب با علی قلی زاده و یاسمن فرمانی به نمایش گذاشته شده است.

علی قلی‌زاده و یاسمن فرمانی، زوج ملی‌ پوش فوتبال کشورمان در یک گفت‌وگوی جالب در خصوص ازدواج و زندگی فوتبالی‌شان، صحبت کرده‌اند.

گویا یاسمن فرمانی که در تیم فوتبال ملوان بازی می کرد مصدوم شده بود و در اردوی تیم ملی به طور تصادفی علی قلی‌ زاده را دید. پس از مدتی قلی زاده با خانواده به خواستگاری این ملی پوش خانم کشورمان رفت و با هم ازدواج کردند.

البته جالب است که علی قلی زاده در بین حرف هایش به جواب سلام ندادن همسرش در لحظات اول آشنایی اشاره کرد و گفت : هردوی ما مصدوم بودیم و در کلینیک همدیگر را دیدیم. من به ایشان سلام کردم که جوابم را نداد.

.بیوگرافی علی قلی زاده و یاسمن فرمانی

  علی قلی زاده و همسرش

علی قلی زاده متولد 20 اسفند 1374 در تهران، فوتبالیست است.

علی قلی زاده

از کودکی وارد آکادمی سایپا شد و حالا در اوج دوران فوتبال خود بازیکن تیم ملی و لژیونر می باشد می گوید عاشق دریبل زدن هستم و دوست دارم حرکات تکنیکی انجام دهم.

از 9 سالگی

علی اصالتا اهل روستای نوجه ده ای اردبیل بوده ولی در تهران بدنیا آمده است مثل اغلب بچه ها فوتبال را با توپ پلاستیکی از کوچه و خیابان و سپس بصورت جدی با فوتسال بازی می کرد.

او سپس به پیشنهاد برادرش از فوتسال به فوتبال رفت

ورود به آکادمی سایپا

در سال 1385 وقتی 10 ساله بود در آکادمی سایپا حضور داشت و یک رده پایین تر از نونهالان بازی می کرد، دقیقا سالی که علی دایی تیم بزرگسالان سایپا را قهرمان لیگ برتر کرد.

از نونهالان تا بزرگسالان

از سال 85 تا 90 در رده های سنی مختلف سایپا بازی می کرد سپس از سال 90 تا 91 در تیم دوم سایپا بود تا اینکه رسما از سال 91 به تیم بزرگسالان سایپا رفت و در لیگ برتر بازی کرد.

علی قلی زاده

خانواده فوتبالی و شماره 11

در مورد علاقه اش به شماره 11 می گوید :

این شماره از پدرم به ارث رسیده، او قبل از جنگ ایران و عراق در تیم راه آهن بازی می کرد و برادرم  هم در استقلال اهواز بود که بد شانسی آورد پایش شکست و از فوتبال کنار رفت.

پرسش و پاسخ

  • علی قلی زاده ازدواج کرده است؟
    بله
  • علی قلی زاده همسر دارد؟
    بله
  • همسر علی قلی زاده کیست؟
    یاسمن فرمانی بازیکن فوتبال
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.