کد خبر : 5508 / /
/

اخبار نقل و انتقالات| مهمترین خبرهای ورزشی| مهمترین خبرهای فوتبالی

نه فقط این فصل؛ فصل های متمادی است که سردار آزمون در شروع نقل و انتقالات تابستانی به روی کاغذ از زنیت به تیم های مطرح اروپایی می رود!

اخبار ورزشی: اما در عمل اتفاقی نمی افتد و در سه هفته سپری شده از بازی ها هم شاهد حضور سردار آزمون در ترکیب زنیت و به ثمر رساندن چهار گل از سوی او در مسابقه با تیم های خیمکی – روستوف و کراسنودار بودیم. البته پیش از حضور سردار آزمون در زنیت و در روزهای حضور در روستوف و روبین هم شاهد اخباری متفاوتی در مورد سردار بودیم. اینکه به لیورپول می رود و یا ...

گویا جابجایی سردار آزمون به روی کاغذ در فوتبال روسیه تبدیل به یک بدعت شده است و البته اهمیت خود را از دست داده است و دیگر کسی این دست از اخبار را جدی نمی گیرد. سردار آزمون در حالی سپری کردن هشتمین سال موفق خود در فوتبال روسیه است اما رسانه های اروپایی به خصوص رسانه های روس دست از این اخبار بر نمی دارند و شاید به درستی گفته اند ترک عادت موجب مرض است. رم و لورکوزن دو تیم بودند که به زعم رسانه ها به طور جدی به دنبال بخدمت گیری سردار آزمون بودند و در یکی دو روز اخیر خبر حضور سردار آزمون در تیم لیون فرانسه هم رسانه ای شده است. 

و باز هم باید این پرسش را مطرح کرد؛ آیا در عمل اتفاقی رخ می دهد و یا این بازی ادامه خواهد داشت؟ شواهد و قراین می گوید سردار آزمون در تیم زنیت ماندنی است. چرا که یکی از ارکان موفقیت تیم در سه بازی اخیر بوده و بدون شک هر مربی دیگری هم به جای سماک سرمربی زنیت بود در این برهه راضی به از دست دادن سردار آزمون نمی شود. اتفاقا این مربی استراتژی تیمش در فصل جاری را بازی با سه مهاجم تعریف کرده که یکی از آنها سردار آزمون است و دو مهاجم دیگر آرتم جیوبا و یاروخین. زنیت در سه بازی اخیر 10 گل زده و تهاجمی ترین تیم فوتبال روسیه به حساب می آید. این تیم در فصل گذشته هم با 76 گل زده بهترین تیم فوتبال روسیه در فاز تهاجمی بوده است. بدون شک تکرار قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر روسیه و نمایش بهتر در فصل آتی لیگ قهرمانان اروپا برای زنیت آورده ای بیشتر از فروش سردار آزمون خواهد داشت که 20 میلیون یورو بر آورد شده است. در چنین شرایطی طبیعی است نظر زنیت ادامه حضور سردار در ترکیب این تیم باشد. حتی اگر به این بهانه قرارداد سردار آزمون در پایان فصل جاری به اتمام برسد و به عنوان بازیکن آزاد راهی یک تیم جدید شود. البته گفته می شود زنیت در ادامه مسیر قصد دارد قرارداد این بازیکن ایرانی را تمدید کند. نکته  دیگر اینکه تا به امروز تیمی که خواسته های مالی زنیت را برای فروش سردار آزمون بر آورده کند پیدا نشده است. در غیر اینصورت به طور حتم زنیت مجاب می شد که رضایتنامه سردار آزمون را صادر کند. 

دستمزد 2.8 میلیون یورویی سردار آزمون در زنیت هم بهانه خوبی است که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به حضور خود در فوتبال روسیه ادامه دهد.

جدول رده بندی لیگ برتر روسیه که نشان می دهد خط حمله زنیت با حضور مهاجمانی چون سردار آزمون عملکرد خیره کننده ای در هفته های ابتدایی لیگ برتر روسیه داشته است.

سردار آزمون

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.