کد خبر : 5587 / /
/

جواد کاظمیان متولد 3 اردیبهشت 1360 در کاشان بازیکن فوتبال ایران است.بیوگرافی جواد کاظمیان فوتبالیست و همسرش + زندگینامه

نام اصلی : جواد کاظمیان

متولد : 3 اردیبهشت 1360 کاشان

زمینه فعالیت : ورزش فوتبال

پیشه : بازیگر

مدرک تحصیلی : دیپلم ادبیات

پست : وینگر

قد : 173 سانتیمتر

بیوگرافی کامل جواد کاظمیان

جواد کاظمیان در کنار خواهر زاده اش

جواد کاظمیان

دیپلم ادبیات دارد ، یک خواهر کوچکتر از خود دارد و می گوید اردیبهشتی ها یکرنگ هستند.

جواد کاظمیان و خواهرش

جواد کاظمیان و خواهرش

باشگاه ها

از باشگاه هایی که جواد کاظمیان در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال سایپا تهران ، باشگاه فوتبال شباب الاهلی امارات ، باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران ، باشگاه فوتبال الشعب امارات ، باشگاه فوتبال الشباب امارات ، باشگاه فوتبال عجمان امارات ، باشگاه فوتبال الامارات امارات ، باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان ، باشگاه فوتبال تراکتور و باشگاه فوتبال صبای قم و اشاره کرد.

عگس کودکی جواد کاظمیان

عگس کودکی جواد کاظمیان

ورود جواد کاظمیان به دنیای فوتبال

من وقتی 6 سالم بود یک رادیو داشتم و از آن طریق عاشق پرسپولیس شدم و اولین باری که عاشق شدم آنجا بود و تا حدود 17 سالگی همه جا فوتبال بازی میکردم و همه تشویقم میکردند تا اینکه سال 77 یکی از اقوام ما از تهران به کاشان آمدند و بازی من را دیدند و من گفتم که میخواهم به پرسپولیس بروم و من را همراه خودش آورد و در یک تیم تست دادم و قبول شدم و فوتبال را از تیم خوبی شروع کردم.

جواد کاظمیان و مادرش

جواد کاظمیان و مادرش

حمایت خانواده

پدرم وقتی من بچه بودم و میخواستم کفشی و چیزی بخرم خیلی غر میزد و میگفت فوتبال نون و آب نمیشود اما وقتی فوتبالم گل کرد راضی شد و من حمایت زیادی از سمت خانواده بخصوص پدربزرگ و مادرم داشتم و شوهر خواهرم اولین بار با من به استادیوم آمد و من را حمایت کرد.

جواد کاظمیان و پدرش

جواد کاظمیان و پدرش

اولین بازی لیگ و قرآن خواندن پدر

سال 77 اولین بازی که من در لیگ آزادگان و مقابل سپاهان بود و این بازی قرار بود در کاشان برگزار شود و من دوتا از عموهام و پدرم را به استادیوم آوردم و قبل از بازی قرآن خوانده میشود و کسی نبود قرآن بخواند و پدر من که قاری قرآن بود را دعوت کردند و فکر میکنم 20 دقیقه پدرم سوره الرحمان را خواند و من اتفاقا در آن بازی هم گل زدم.

جواد کاظمیان در پرسپولیس

جواد کاظمیان در پرسپولیس

در تیم ملی ایران

کاظمیان از سال 1378 با تیم زیر 20 سال وارد تیم ملی شد و سال 89 با تیم بزرگسالان با 44 بازی و 4 گل آخرین روزهای خود در تیم ملی را سپری کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.