کد خبر : 5724 / /
/

سرخیو راموس گارسیا ( به اسپانیایی :Sergio Ramos García) ( زاده 30 مارس 1986) بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا است که در پست مدافع بازی می کند.

 زندگینامه سرخیو راموس مدافع رئال مادرید

نام کامل : سرخیو راموس گارسیا

زادروز : 30 مارچ، 1986 ( سن: 26 سال)

زادگاه : کاماس، Flag of Spain.svg اسپانیا

قد : 1 ٬ 83 متر

باشگاه کنونی : رئال مادرید

شمارهٔ پیراهن : 4

پُست : دفاع راست و دفاع وسط

سرخیو راموس رئالی

اوایل حضور راموس در تیم پر ستاره رئال مادرید

سرخیو راموس گارسیا ( به اسپانیایی :Sergio Ramos García) ( زاده 30 مارس 1986) بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا است که در پست مدافع بازی می کند. وی درحال حاضر کاپیتان اول رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا است. این مدافع وسط که قدیم در پست دفاع راست بازی می کرد در هر فصل ده میلیون و چهارصد هزار یورو از این باشگاه دریافت می کند .

زندگی شخصی راموس

سرخیو راموس دارای دو برادر می باشد ، سرخیو راموس در سپتامبر 2012 با پیلار روبیو مجری، خبرنگار و مدل اسپانیای ازدواج کرد . آن ها همچنین دارای سه فرزند پسربه نام های سرخیو و مارکو و آلخاندرو می باشند.

ماجرای ازدواج سرخیو راموس

ماجرای ازدواج سرخیو راموس به این شکل بود که همسرش یکی از مدل های تبلیغاتی لباس های ورزشی بوده و وقتی که این بازیکن هم با شرکت تبلیغاتی قرارداد میبندد با یکدیگر همکار میشوند و کم کم رابطه آنها احساسی شده و با هم ازدواج میکنند .

سرخیو راموس

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.