کد خبر : 5869 / /
/

آرمان صالحی والیبالیست ایرانی و بازیکن تیم ملی والیبال ایران متولد ۱۳۷۱ در مینودشت است که هم اکنون در شهرداری گنبد و در تیم ملی والیبال ایران در پست لیبرو بازی میکند.

آرمان والیبال را از کودکی و بطور حرفه ای از نوجوانی دنبال میکند و با توجه به علاقه اش به ورزش والیبال و تلاشش در راه رسیدن به موفقیت حالا او یکی از بازیکنان والیبال و عضو تیم ملی والیبال ایران است که توانسته لقب پدیده لیگ برتر والیبال ایران را از آن خود کند.

مربی این اعجوبه والیبال درباره او گفته: از تیم خود می توانم آرمان صالحی را نام ببرم که معتقدم او جزو پدیده های لیگ امسال است. همچنین می توانم از آقای صابر کاظمی و میثم صالحی نام ببرم که واقعا جزو خوب ها و پدیده های لیگ ایران هستند و فکر می کنم از لحاظ عملکرد این دو نفر فوق العاده بودند. همچنین در لیبرو ها آقای آرمان صالحی از بهترین ها هستند که می تواند برای تیم ملی مفید باشد.

آرمان صالحی

بیشتر بخوانید : بیوگرافی و عکس های علی اصغر مجرد بازیکن والیبال و همسرش

ازدواج و همسر آرمان صالحی

وی در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است

لیبرو تیم ملی والیبال ایران

صالحی در لیگ ملت های والیبال مردان ۲۰۲۱ ایتالیا به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شد تا به عنوان لیبرو در کنار دیگر بازیکنان حضور داشته باشد.

آرمان صالحی، لیبرو پر تلاش شهرداری گنبدکاووس، با نمایش و عملکردی کم نقص یکی از مهره‌های کلیدی عظیم جزیده در این دوره از مسابقات بود که با تیم شهرداری گنبدکاووس خوش درخشیدند و این لیبرو نیز به عنوان پدیده لیگ برتر والیبال ایران لقب گرفت.

آرمان صالحی

درخشش و بازی خوب او باعث شد تا او در رده هفتم برترین دریافت‌کننده‌های لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ قرار بگیرد.

از جمله افتخارات آرمان در لیگ ملت‌های والیبال در بخش مردان، رده‌بندی بهترین بازیکنان در بخش بهترین رتبه را به خود اختصاص داده است و در رده هفتم بهترین دریافت‌کننده‌ها قرار دارد. صالحی با ۲۳ دریافت موفق، هفتمین دریافت‌کننده برتر رقابت‌هاست.

پیج اینستاگرام آرمان صالحی

پیج اینستاگرام آرمان صالحی بازیکن والیبال

صفحه رسمی بازیکن والبیال با نشانی arman.slh فعال است که میتوانید تصاویر و عکس ها و فعالیت های شخصی و ورزشی جدید او را دنبال کنید

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.