کد خبر : 5871 / /
/

در ادامه با بیوگرافی کامل مسعود غلامی بازیکن والیبال و والیبالیست به همراه عکس های خانوادگی و شخصی و سوابق و باشگاهها و تیمهای مسعود غلامی با شما خواهیم بود.

نام اصلی : مسعود غلامی

متولد : 13 فروردین 1370 اصفهان

زمینه فعالیت : ورزش والیبال

پیشه : والیبالیست

پست : میانی

مدرک تحصیلی :

سالهای فعالیت : 1390 تاکنون

قد : 2 متر

بیوگرافی کامل مسعود غلامی

قد مسعود غلامی 2 متر و وزنش 95 کیلوگرم است و در پست مدافع میانی پشت تور بازی می کند سرعت اسپک او 2/89 متر در ثانیه بوده و سرعت دفاع 2/75 دارد که حالا در تیم ملی می درخشد.

از رهنان تا کاشان

در شهر رهنان که یازدهمین منطقه شهر اصفهان می باشد به دنیا آمده است.رهنان یازدهمین منطقه شهر اصفهان است که در حد فاصل بین خمینی شهر و مرکز شهر اصفهان قرار گرفته است و تا سال 1382 شهری مستقل از اصفهان محسوب می شد. وی بصورت حرفه ای از سال 1390 وقتی 20 ساله بود وارد تیم باریج اسانس کاشان شد.

ورود به شهرداری ورامین

بعد از درخشش در باشگاه کاشانی به تیم سایپا البرز در سال 91 پیوست ، سپس در باشگاه پیکان بازی کرد و حالا از سال 96 عضو تیم شهرداری ورامین می باشد.

بازی در تیم ملی

غلامی اولین بار در 12 خرداد 1396 در لیگ جهانی والیبال بعد از مصدومیت سید محمد موسوی در ترکیب بزرگسالان تیم ملی جلوی ایتالیا بازی کرد.

او سابق بر این در جام ملت های آسیا با تیم ملی B توانسته بود مدال نقره بگیرد و در سال 2016 به طلای جام کنفدراسیون آسیا دست یابد.

وضعیت ازدواج و همسر مسعود غلامی

از وضعیت ازدواج و همسر مسعود غلامی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

مسعود غلامی

ارتفاع پرش برای آبشار و دفاع

یکی از شاخصه های مهم در بازی او ارتفاع آبشارهایش می باشد که می تواند تا 3 متر و 49 سانتی متر بپرد ، در حالت دفاع نیز تا 3 متر و 31 سانتی متر سنجیده شده است.

ایا مسعود غلامی برادر عادل غلامی است؟

مسعود غلامی که متولد اصفهان می باشد با دیگر هم تیمی خود عادل غلامی در پست دفاع وسط که متولد آمل مازندران است نسبتی ندارد.

مسعود غلامی

مسعود غلامی

کار با کولاکوویچ

باعث افتخارم هست که با مربی بزرگی چون ایگور کولاکوویچ در تیم ملی کار میکنم و توانستم نظر ایشان را جلب کنم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.