کد خبر : 6090 / /
/

از دیروز تا حالا استوری‌های رشید مظاهری و حامد لک، فضای هواداری پرسپولیس و استقلال را تحت تاثیر قرار داده است.

 ماجرا از زمانی آغاز شد که رشید مظاهری با انتشار یک استوری کنایه‌آمیز، از کلیدواژه‌هایی استفاده کرد که در دو سه سال اخیر برخی از رقبای پرسپولیس، برای توصیف این تیم به کار برده‌اند. پس از این استوری بود که حامد لک پاسخ مظاهری را داد و بعد دوباره نوبت به دروازه‌بان استقلال رسید و البته در این بین هواداران دو تیم نیز در ماجرا نقش آفرینی کردند و به کری خوانی پرداختند.

مظاهری در استوری اول خود نوشت: «تو بازی شطرنج اگه مهره وزیر رو از یه سری افراد بگیری، کیش و مات میشن، چون بدون وزیر بلد نیستن بازی کنن.» او همین جملات را سال پیش و زمانی که پیراهن تراکتور را برتن داشت نیز استفاده کرد و البته عکس احسان حاج صفی هم تیمی‌اش را قرار داد که در آن مقطع مصاحبه‌ای را علیه تیم پرسپولیس انجام داده و مسئولان فوتبال را به جانبداری از این تیم متهم کرده بود.

استوری رشید مظاهری

استوری اول رشید مظاهری که سال گذشته هم از سوی او منتشر شده بود.

حامد لک و رشید مظاهری

 

گلر پرسپولیس برای پاسخ به مظاهری خیلی صبر نکرد و با شکستن سکوت اینستاگرامی‌اش نوشت: «تو کشور ما آدما به حرفایی که میزنن ایمان ندارن تو خلوتشون. ولی برای اینکه یه قشری رو خوشحال کنند، حرف میزنن، بعد میگن ما نان به نرخ روز خور نیستیم.» او این طعنه را با عبارت «نیاز به وزیر و شاه هم نیست، کارو یاد بگیر» همراه کرد تا مشخص شود منظورش به دروازه بان استقلال است.

پاسخ حامد لک به استوری طعنه آمیز

حامد لک با یک استوری کنایه آمیز سکوت اینستاگرامی‌اش را شکست.

حامد لک و رشید مظاهری

حامد لک از زمانی که به پرسپولیس آمده، حتی یک مصاحبه نیز انجام نداده و در اینستاگرام نیز فعالیت چندانی نداشته اما این بار ادعای مظاهری باعث شد تا این واکنش تند را از خود نشان دهد و البته گلر استقلال نیز خیلی زود در مقام پاسخگویی برآمد.

او با اشاره به تکرار جمله سال گذشته‌اش نوشت که «اوضاع فرق نکرده» و خطاب به حامد لک چنین متنی را منتشر کرد: «نون به نرخ روز خور توی چند حرکت آخر مشخصه. اونم فقط با وزیر، بدون وزیر نمیشه. اندازه در حد یه سرباز قربانی توی شطرنج.»

رشید مظاهری استوری‌اش را به این شکل خاتمه داد: «توی مکتبی که هستم، بیشتر از این دیگه لازم نمی‌بینم صحبت کنم. از اسب افتادیم، از اصل که نیفتادیم.»

رشید مظاهری در آخرین استوری، پاسخ حامد لک را داد.

حامد لک و رشید مظاهری

نکته جالب اینکه حامد لک و رشید مظاهری رقابت جالبی برای رسیدن به فهرست تیم ملی هم دارند و حالا به این شکل در فاصله دو هفته تا شهرآورد پایتخت به این شکل کری خوانی کرده و به شکلی بی‌سابقه و با لحنی کنایه آمیز، باهم دیالوگ غیرمستقیم برقرار کرده‌اند.

حامد لک پس از استوری دوم رشید مظاهری، دیگر جوابی به او نداد و قصد نداشت تا حواشی پیرامون خود را ادامه دهد؛ اتفاقی که پس از پرسپولیس دنبال کرده و او با آرامش بیشتری نسبت به سالیان اخیر کارش را انجام می‌دهد. رشید مظاهری نیز حالا با پایان این ماجرا امیدوار است تا دوباره به دروازه استقلال برسد و در بازی دربی به میدان برود.

کری خوانی هواداران استقلال و پرسپولیس نیز از روز گذشته تا حالا شدت یافته و پس از سه استوری گلرهای دو تیم، اکنو نوبت هواداران استقلال که البته به طرز کاملا بی‌پرده، پاسخ هم را بدهند و حسابی از خجالت هم در بیایند؛ این شاید آغاز شهرآوردی باشد که مظاهری می‌خواهد باخت قبلی را در آن جبران کند و لک امیدوار است دومین کلین شیت را در آن به ثبت برساند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.