کد خبر : 20416 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث تلخ

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی یک دستگاه وانت به دلیل حمل بار اضافی و ترکیدن لاستیک عقب در بزرگراه آزادگان به سمت شرق، خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی  در خصوص این خبر گفت: ساعت ۱۷:۳۰ روز گذشته، در مسیر آزادگان به سمت شرق – زیر پل دورگرد الغدیر، یک دستگاه وانت مزدا که در این محدوده در حال تردد بوده پس از آنکه لاستیک چپ عقب آن ترکید، دیگر نتوانست وسیله خود را کنترل نماید و بر وری سقف واژگون می‌گردد.

 وی ادامه داد: حجم بار اضافی بر روی این وانت مزدا و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه باعث این حادثه شد.

 سرهنگ شریفی عنوان کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه، کارشناسان پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند که خوشبختانه در این حادثه به راننده و شخص دیگری آسیبی نرسید.

وی گفت: با حضور جرثقیل راهور در موقعیت تصادف، وانت جابجا و به کنارراه منتقل گردیده و بار طالبی آن بوسیله عوامل شهرداری از محل پاکسازی گردید و ترافیک به حالت عادی بازگشت.

 سرهنگ شریفی از رانندگان ناوگان حمل بار خواست: ضمن رعایت قوانین حمل بار و توجه به ظرفیت وسیله خود اقدام به بارگیری نموده و نسبت به رفع نواقص حادث و احتمالی و برطرف کردن عیوب خودرویی خود اقدام و در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند تا شاهد بروز این حوادث در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.