کد خبر : 20649 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث تلخ

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان «رودان»، اتوبوس حامل ۲۵۵ کیلو تریاک شناسایی و توقیف شد.

سردار غلامرضا جعفری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان در ادامه طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی از حمل مواد مخدر بوسیله یک دستگاه اتوبوس از استان سیستان و بلوچستان به سمت استان هرمزگان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران روز گذشته با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان ضمن کنترل همه محور‌های مواصلاتی شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نهایتا خودرو مورد نظر را در محور رودان به سمت بندرعباس در ایست و بازرسی فاریاب شناسایی و متوقف کردند.

سردار جعفری اظهار داشت: در بازرسی دقیق از خودرو ۲۵۵ کیلو گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه در خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این رابطه علاوه بر راننده، ۵ نفر دیگر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.