کد خبر : 21130 / /
/

ایران خودرو | محصولات ایران خودرو | قیمت محصولات ایران خودرو

طرح پیش فروش ایران خودرو به مناسبت دهه فجر در روزهای آینده اجرا می‌شود. اما تاریخ قطعی این طرح فروش خودرو چه زمانی اعلام می‌شود؟

با پایان یافتن مهلت ثبت نام طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو،قرعه کشی ایران خودرو انجام شد. قیمت محصولات ایران خودرو رو به کاهش است. مراسم قرعه کشی ایران خودرو یکشنبه 13 تیرماه برگزار شد. قرعه کشی ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد. قرعه‌کشی ایران خودرو به پایان رسید. آخرین اخبار مرتبط با طرح جدید ایران خودرو را در سایت خبر روز مشاهده کنید.

ایران خودرو

 ایران خودرو قصد دارد به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر بزرگ‌ترین طرح فروش خود را با شرایط جدید برگزار کند.

این خودروساز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در نظر دارد تعداد قابل توجهی از محصولات خود را به روش پیش‌فروش ویژه متقاضیان عادی، قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده عرضه کند.

حال این مساله مطرح می‌شود که چه زمانی پیش فروش ایران خودرو آغاز می‌شود؟

پیگیری‌های تجارت‌نیوز از روابط عمومی ایران خودرو نشان می‌دهد که طی امروز یا فردا شرایط و زمان قطعی برگزاری طرح پیش‌فروش اعلام می‌شود.

خودروهای عرضه‌شده در پیش فروش ایران خودرو

برخی از منابع از نهایی شدن خودروهای ارائه‌شده در بزرگ‌ترین طرح پیش فروش ایران خودرو خبر می‌دهند. بنا بر اطلاعات به‌دست‌آمده خودروهای خانواده رانا پلاس، سورن پلاس و دنا پلاس توربوشارژ جز این خودروها هستند. البته گفته می‌شود احتمال اضافه شدن دو محصول از خانواده پارس نیز به این بخشنامه وجود دارد.

زمان تحویل این خودروها در بازه‌های چهار ماه تا یک سال اعلام شده است.

حال این پرسش مطرح می‌شود که ثبت‌نام در  پیش‌فروش ایران خودرو چه شرایطی دارد؟

متقاضیان طرح پیش فروش ایران خودرو در ابتدا باید  نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل که معرفی خواهد شد اقدام و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین شده است، موجودی حساب وکالتی خود را تکمیل کنند.

در این میان باید به این نکته اشاره کرد که افتتاح حساب وکالتی صرفا مختص به متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده نیست.

با توجه به اطلاعیه این شرکت خودروسازی، متقاضیانی که قصد شرکت در طرح فروش بعدی ایران‌خودرو را دارند، باید پیش از ثبت‌نام تمام یا بخشی از مبلغ خودرو را در حساب خود داشته و در حساب وکالتی خود سپرده‌گذاری کرده باشند. این مبلغ در طول مدت ثبت‌نام و قرعه‌کشی در حساب وکالتی افراد مسدود می‌شود و پس از اتمام فرآیند قرعه‌کشی وجه بلوکه‌شده افرادی که پذیرفته نشده‌اند، آزاد خواهد شد.

زمان شروع مزایده ایران خودرو از ۱۱ام لغایت ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ می‌باشد.

خودروهایی که در این مزایده هستند شامل: انواع خودرو هایما اس ۷، دنا پلاس، پژو پارس سال و xu۷، پژوه ۲۰۶ (tu۵) و  ۲۶ , ۲۰۰۸ ۲۰۷ اتومات، وانت اریسان و پژو ۲۰۷ ساده و سمند سورن و رانا پلاس ... .

ثبت‌نام به صورت اینترنتی می‌باشد. همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند به صورت حضوری به پارکینگ مندرج در آدرس مراجعه کنند.

ضمنا مبلغ سپرده برای هر خودرو صد میلیون ریال معادل۱۰ میلیون تومان می‌باشد.

این مزایده هیچ محدودیتی برای کدملی ندارد و زمان ثبت‌نام از ساعت ۸:۳۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ شروع می‌شود.

  • حداکثر آیتم‌های قابل انتخاب:۵
  • تاریخ بازدید: ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ لغایت ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
  • تاریخ اعلام برنده: ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
  • آخرین مهلت واریز وجه برنده: ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
  • در زمان تعطیل رسمی مزایده برگزار می‌شود

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید وارد سایت مزایده خودرو شوید.

منبع:https://irmozayede.com 

پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر 1401

متقاضیان جهت ثبت‌نام در این طرح باید ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل کـه متعاقباً معرفی خواهند شد اقدامات لازم را به عمل بیاورند و به میزان مبلغ تعیینی در بخشنامه نسبت به تامین موجودی حساب وکالتی خود مبادرت ورزند. لازم به ذکر است که افتتاح حساب وکالتی صرفاً اختصاص بـه متقاضیان عادی داشته و لذا متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده را شامل نخواهد شد.

این طرح پیش فروش برای سه گروه متقاضیان عادی، قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته خواهد شد.

ایران خودرو

در این طرح صرفا متقاضیان عادی باید ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک های عامل که به زودی اعلام خواهد شد اقدام کرده و به میزان مبلغی که در بخش نامه تعیین خواهد شد، موجودی این حساب را تکمیل کنند. 

افتتاح حساب وکالتی مختص متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نمی شود. 

 منابع خبری در توییتر از شرط داشتن حساب وکالتی برای شرکت در قرعه کشی طرح پیش فروش ایران خودرو در بهمن ۱۴۰۱ خبر دادند و به بررسی نحوه افتتاح حساب بانکی برای خرید خودرو از این شرکت با قیمت کارخانه پرداختند.

ایران خودرو به مناسبت دهه فجر بزرگترین طرح پیش فروش تاریخ این شرکت خودروسازی داخلی را اجرایی خواهد کرد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده داشتن حساب وکالتی شرط اصلی برای ثبت نام و شرکت در قرعه کشی طرح پیش فروش بهمن ۱۴۰۱ است.

نحوه افتتاح حساب وکالتی برای ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

گفتنی است، ایران خودرو هنوز اسامی بانک های عامل را معرفی نکرده و در اطلاعیه بعدی ضمن معرفی محصولات قرعه کشی بهمن ماه این شرکت، فرایند کامل افتتاح حساب وکالتی برای واریز پیش پرداخت و سایر شرط های بخشنامه را اطلاع رسانی می کند.

پیش پرداخت متقاضیان عادی تا اعلام برندگان نهایی قرعه کشی طرح پیش فروش ایران خودرو در بهمن ۱۴۰۱ بلوکه خواهد شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.