کد خبر : 21295 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث تلخ

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: یک زوج مسن حین عبور از عرض بلوار آیت الله نجفی شهر همدان دچار سانحه رانندگی شده و جان خود را از دست دادند.

 سرهنگ فرخ جمالی روز دوشنبه اظهار داشت: این حادثه بامداد امروز روی داد که براثر آن، زن و شوهر ۶۰ و ۶۵ ساله هنگام عبور از عرض بلوار آیت الله نجفی با یک خودروی نیسان برخورد کرده و در دم جان خود را از دست می دهند.

به گفته وی، در محل تردد عرضی این زوج، پل عابر پیاده وجود دارد اما این عابران بدون توجه به این موضوع و به رغم تاریکی شب از عرض خیابان تردد می کنند که همین امر منجر به بروز حادثه و فوت هر ۲ آنها می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان تصریحر کرد: براساس قوانین و نظر کارشناسان، در این حادثه، عابران ۵۰ درصد و راننده خودرو نیز به علت سرعت غیر مجاز و بی توجهی به جلو ۵۰ درصد مقصر است.

سرهنگ جمالی اظهار داشت: در پنج ماهه نخست امسال ۱۸ نفر براثر سوانح درون شهری شهرستان همدان جان خود را از دست داده اند که ۵۰ درصد از آنها عابر پیاده بودند.

به گفته وی، براساس ارزیابی های سال گذشته پلیس راهور ناجا، همدان بیشترین میزان آمار مرگ و میر عابرین ناشی از سوانح رانندگی را دارد به گونه ای که از ۳۹ فوتی سوانح درون شهری این شهرستان ۲۵ نفر عابر پیاده بودند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.