کد خبر : 12111 / /
/

ساره بیات مدتی پیش خبر ازدواج خود با علیرضا افکاری را علنی کرد. ساره بیات در این عکس تغییر ظاهر داده است.

ساره بیات عکس زیر را به تازگی منتشر کرده است. ساره بیات مدتی پیش خبر ازدواج خود با علیرضا افکاری را علنی کرد. ساره بیات در این عکس تغییر ظاهر داده است. ساره بیات در سریال عاشقانه بازی کرده است. ساره بیات متولد 14 مهر 1358 است.

ساره بیات

یکی از بازیگران موفق زن در سال های اخیر بی تردید هنرمند محبوب کشورمان ساره بیات می باشد که در سریال هایی همچون دل و عاشقانه برای شبکه نمایش خانگی بسیار درخشید. در این مطلب به بیوگرافی کامل و جامع وی به همراه عکس های خواهیم پرداخت که می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

ساره بیات و زندگی نامه اش

ساره بیات متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد، بازیگر می باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته هنر و دوره دیده موسسه کارنامه است، فعالیت خود را از تلویزیون شروع کرد و با سینما و شبکه خانگی به شهرت رسید. در یک خانواده ۴ نفره بزرگ شده و تنها یک خواهر بنام سروین دارد. پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل بصورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود که این اتفاق نیفتد.

ساره بیات و زندگی نامه هنریش

وی از سال ۱۳۸۰ وارد تئاتر شد ودر جشنواره پلیس در نخستین کارش، جایزه بهترین بازیگری رابه همراه دیپلم افتخار کسب کرد. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه کارنامه بـه مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد کـه با بازی در اینکار نیز نامزد دریافت جایزه هم شد. ساره بیات از سال ۸۰ وارد بازیگری شده ودر تئاتر فعالیت داشته اسـت.بازیگری در سینما را درسال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم مقلد شیطان آغاز نمود.

ساره بیات بازیگری در تلویزیون رابا بازی در سریال یک مشت پر عقاب شروع کرد. و توانست در سریال هایی نظیر عاشقانه و دل که از شبکه نمایش خانگی پخش می شد بدرخشد و بتواند نام خود را بیشتر از قبل بر سر زبان ها بیاندازد و تبدیل به یکی از بهترین بازیگران زن ایرانی شود.

ساره بیات و ماجرای ازدواجش

علیرضا افکاری آهنگساز و تنظیم کننده در ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ با نوشتن یک متن زیبا خبر ازدواج خود با ساره بیات را به صورت رسمی رسانه‌ای کرد.

ساره بیات

علیرضا افکاری در اینستاگرام خود نوشت:

«همسرم، بانوی زیبای من …

در تمام سال‌های گذشته زندگی مشترکمان، سال‌هایی که در کنارت زیستم، شد ماحصل آثاری که بر دل مخاطبین خوش نشست

برای تأثیر حضور سالیانت در خلق این آثار و زندگی‌ام، برای داشتنت، برای بودنِ همیشگی‌ات در کنارم و عشقی که هر دم به زندگی‌ام رنگی بدیع می‌بخشد از تو سپاسگزارم

باشد تا همواره در فراز و نشیب دوران، در عشق غوطه‌ور باشیم و جاودان، و این قطعه خاطراتِ مشترکمان که همچون قطعات دیگرم تقدیم به چشم‌های مهربان تو بوده و هست…»

ادرس اینستاگرام ساره بیات

با بیش از ۲ میلیون دنبال کننده : https://www.instagram.com/sarehbayat_

ماجرای محرمیت با رضا قوچان نژاد

ساره بیات در این اکران و در شب جشن تولد ۳۸ سالگی اش اظهاراتی راجب محرمیت خود با شوهر خواهرش یعنی رضا قوچان نژاد مطرح می کند که این مراسم حاشیه دار می شود وی در این مراسم توضیحاتی درباره عکس زیر که در فضای مجازی با عنوان بغل کردن رضا قوچان نژاد پخش شده داد.

وی در این باره توضیح داد که می گفتند که شوهر خواهر شبیه برادر است اما به نظر من شوهر خواهر شبیه برادر نیست و به نظر من وقتی خواهرت را که پاره تنت هست به مردی میسپاری حسی که نسبت به او داری فقط شبیه حس پدرانه است و رضا مثل یک پدر بالای سر خواهر من هست.

عکسی که من با رضا داشتم و در آن دست دور گردن هم انداخته بودیم با واکنش های مردم روبرو شد و من همینجا باید بگم که من با رضا چون شبیه دستهای پدرم هست احساس محرمیت میکنم و امشب به احترام شما او را بغل نکردم و همه شوق و ذوقم را درون خودم فرو ریختم و فقط میگویم که رضای عزیزم خیلی خوش اومدی.

ساره بیات

صحبت های ساره بیات درباره موفقیتش

ساره بیات: فکر می کنم به هر چیزی که در این حرفه می خواستم تا به امروز رسیده ام. شاید خیلی کم توقع باشم ولی به آن چیزی که خواستم رسیدم. خیلی سخت به اینجا رسیدم و شاید برای همین است که خیلی جایگاهم را دوست دارم. در کارهایی که کردم آنقدر اتفاقات عجیب و غریب و سخت افتاد که شاید هرکس دیگری غیر از من بود امکان نداشت بیشتر از این پیش برود ولی فکر می کنم که این سختی ها را لازم داشتم به خصوص برای من که یک آدم عزیزدردانه بودم و سختی های مختلف را تجربه نکرده بودم. خیلی راضی ام از اینکه در زندگی کاری ام صبور بودم و موانع زیادی را پشت سر گذاشتم.

نظر ساره بیات درباره فیلم محمد «ص»

حضور در بعضی کارها کاملا دلی اسـت و حس خوبی کـه آن کار دارد باعث می‌ شود بـه هیچ مساله دیگری فکر نکند برای مـن پیشنهاد بازی در نقش دایه حضرت محمد «ص» در پروژه بزرگ محمد «ص»، اتفاق فرخنده و مبارکی بود کـه اصلا در مورد پذیرش کار حتی لحظه‌ ای تردید نداشتم.

 

 

سخن پایانی

حضور ساره بیات در سریال های خوب و پرطرفدار و بازی فوق العاده خود او در این سریال ها سبب شده است تا وی تبدیل به یکی از پرکارترین و در عین حال بهترین بازیگران زن در چند سال اخیر شود که نشان دهنده هوش بالای خانم بیات در انتخاب سریال ها و نقش ها می باشد که کمک زیادی به درخشش او کرده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.