کد خبر : 12623 / /
/

حواشی ورزشی| عکس بازیگران| اخبار حاشیه فوتبالیست ها

ستاره معصومی به لطف حضور همسرش مهدی قائدی در تیم عربی چند ماهی می شود که در رفاه و زندگی لوکس در حال عشق و حال ماست و استوری هایی هم برای خودنمایی می گذارد تا به خیلی ها سبک زندگی خفن جدیدیشو نشون بده.

 عکس زیر از مهدی قایدی و همسرش به تازگی در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است. مهدی قایدی تابستان گذشته استقلال را به مقصد الاهلی ترک کرد. همسر مهدی قایدی از وقتی از ایران خارج شده است فیلم های عجیبی از خودش منتشر می کند.  خودنمایی های همسر مهدی قایدی تا جایی رسیده است که او حتی عکس جواهرات گران قیمت خودر را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. مهدی قایدی در دی ماه 1398 با انتشار تصاویری از مراسم عقدش خبر از متاهل شدنش داد.

مهدی قایدی

مهدی قایدی

گفته میشود که همسر او یکی از اقوامش میباشد که با او نسبت فامیلی دارد.

از کودکی عشق فوتبال بوده و همیشه به این رشته ورزشی علاقه خاصی داشته است.

اما بطور جدی بازی خود را از شهرش بوشهر و در تیم باشگاهی شهر خود آغاز کرده و از سال نود به طور حرفه ای وارد فوتبال و میادین ورزشی شده است.

سانتر خوب و تکنیکی بودن وی منجر به جلب نظر مربیان و مدیران باشگاه ها شد.

مهدی قایدی از کارگری شروع کرد

مهدی قائدی با سن کمی که دارد زندگی پر فراز و نشیبی را تجربه کرده است.

او به دلیل وضعیت مالی بدی که داشتند به تعمیرگاه موتور محله میرفته و در آنجا کارگری میکرد و صاحب آنجا روزی 5 هزار تومان به او میداده.که این پول خرج بنزین موتور سیکلت اش میشده که با آن به سر تمرین فوتبال تیم محلی اشان میرفته است.

ابتدا در ایران جوان بوشهر بازی کرد و سپس با درخشش بی نهایت و زیاد و موفقیت های گل زنی تیم های استقلال و پرسپولیس برای بکار گیری وی در تیم شان خیز برداشتند که در نهایت استقلال موفق شد وی به مدت پنج سال به عضویت خودش دربیاورد.

مهدی قایدی کیست؟

وی بعد از کوچ به تهران در هتل تنها زندگی می کرد و مدتی در هتل اقامت داشت و قصد داشت به محض توانایی مالی و روبه راه شدن زندگیش پدرو مادرش را نیز نزد خودش به تهران بیاورد.

زندگی و اقامت وی در هتل اوایل باعث جنجالی برای وی شده بود.

بازیکن آبی پوش به تازگی از جنجال جدید رهایی پیدا کرده و لو رفتن و هک شدن صفحه اینستاگرامش باعث شد تا پیام های خصوصی و تصاویر وی لو برود.

هکر وی عکس و پیامی نیز برایش در صفحه شخصی قائدی نوشته بود که گویا خصومت شخصی بوده است.

مهدی قایدی و ماجرای تصادف وحشتناکش

این بازیکن در راه بازگشت از تماشای فوتبال سالحی در بوشهر با سه نفر از رفقای خود در اتوبان امام علی بوشهر چپ می کنند که حال همراهانش خوب و خودش خونریزی داخلی شدید می کند و تحت عمل جراحی کبد قرار می گیرد و در بخش آی سی یو بستری می باشد.

شروع فوتبال مهدی قائدی

فوتبالش را با جوانان ایرانجوان بوشهر آغاز کرد

و بعد از درخشش در این تیم به تیم شاهین بوشهر آمد و سپس به جوانان ایرانجوان پیوست

و موفق شد با ایرانجوان بوشهر به لیگ دسته اول ایران صعود کند.

بعد از صعود ایرانجوان به لیگ دسته اول لیگ آزادگان بازی های درخشانی را برای این تیم انجام داد و ۲۹ بار با وارد میدان شد و ۱۰ گل را هم به ثمر رساند

مهدی قائدی بازیکن استقلال تهران

مسئولان باشگاه استقلال و پرسپولیس از بازی های بسیار خوب این پسر جوان به وجد آمده و تصمیم گرفتند که او را به خدمت بگیرد

بیوگرافی مهدی قائدی فوتبالیست

در بین جدال پرسپولیس استقلال اما این استقلال بود که موفق شد با مهدی قائدی قرارداد ۵ ساله ای در ۱۷ تیرماه ۱۳۹۶ ببندد

اولین بازی رسمی مهدی قائدی برای باشگاه استقلال و همچنین حضورش در لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان بود که در دقیقه ۶۴ وارد زمین شد و جای امید نورافکن را گرفت

بعد از حضورش در زمین با حرکات نمایشی و تکنیکی نشان داد که چه استعداد بالایی دارد و در بین هواداران آبی پوش به او لقب با شوی کوچک را دادند

بازی های ملی در تیم جوانان

مهدی قائدی در رده های مختلف تیم های ملی هم بازی کرده است مهمترین حضور او در تیم ملی زیر ۲۳ سال بود که برای حضور در جام جهانی زیر ۲۰ سال ۲۰۱۷ توسط امیرحسین پیروانی دعوت شد

البته او به عنوان بازیکن نیمکت نشین و ذخیره بازی ها را دنبال می‌کرد.

اما در بازیهای مقدماتی که در برابر کاستاریکا تیم ایران قرار گرفت وارد زمین شد اما به دلیل بدشانسی هایی که گریبانگیرش شد در مسابقه با پرتغال از ناحیه پا مصدوم شد

مهدی قایدی

افتخارات

مهمترین افتخاراتش با تیم استقلال تهران در سال ۱۳۹۶ و ۹۷ بوده است که با این تیم موفق شد قهرمان ای جام حذفی را تجربه کند

پدیده لیگ دسته یک

او همچنین در سال ۹۵ به عنوان پدیده لیگ دسته یک انتخاب شد و به عنوان بهترین بازیکن جوان لقب گرفت

تصادف و ماجرای حکم قتل غیر عمد

مهدی قائدی در سال ۱۳۹۶ و در ماه بهمن در اتوبان امام علی بوشهر خودروی اش منحرف شد و واژگون شد

او به همراه چند نفر از دوستانش سوار خودرو بود که یکی از دوستانش به نام احمدرضا شاکری جان خود را از دست می‌دهد و مهدی قائدی به دلیل نداشتن گواهینامه قتل غیر عمد محکوم گردید و باید دو سال را در زندان سپری می‌کرد

مهدی قایدی

اما دوستانش که در خودروی بودند اعلام کردند که راننده شخصی دیگری بوده است این درحالیست کارشناسان تصادف در همان لحظه نام او را به عنوان راننده اعلام کرده بودند.

روزنامه گاتزتا ایتالیا در کنار پوشش اخبار مربوط به آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال، به خبری درباره مهدی قائدی هم اشاره کرد و مدعی شد این بازیکن جوان ایرانی مورد توجه تیم های انگلیسی قرار دارد.

مهدی قائدی هم در مصاحبه ای که امروز با یکی از رسانه ها انجام داده، به شکل عجیبی این خبر را تایید و تاکید کرده است که پیشنهادش حتی از لیگ برتر انگلیس است نه لیگ لیگ دسته اول! البته قائدی اعلام کرده که نمی خواهد بیش از این درباره این موضوع صحبت کند و تمرکزش روی استقلال و تیم امید است.

اما ادعای قائدی چرا عجیب و غریب به نظر می رسد؟ بازی در لیگ برتر انگلیس شرایط خاصی دارد و بازیکنان غیر اروپایی فقط در صورت دارا بودن این شرایط است که می توانند به عضویت تیمی از لیگ جزیره در بیایند.

*ماجرای تیم امید برای شما دردسرساز شد چون هنوز بازی ها شروع نشده محروم شدید؟

مهدی قائدی :حکم عجیبی بود تا جایی که وقتی شنیدم تا صبح خوابم نبرد. در این ماجرا ما بازیکنان کمترین تقصیر را داشتیم چون مطمئن باشید اگر اجازه داشتیم بدون هیچ شکی برای پوشیدن پیراهن مقدس ایران تلاش مان را انجام می دادیم اما… بگذریم. تنها حرف من این است که دود ماجراهای تیم امید نباید به چشم بازیکنان برود آن هم جوانانی که برای درخشش در لیگ کوه انگیزه هستند.

مهدی قایدی

پرسپولیسی شدن مهدی قائدی

این بازیکن به دلیل همشهری بودن با حسین ماهینی و مهدی طارمی بازیکنان بوشهری تیم پرسپولیس نظر ها را به این سمت برده بود که او نیز پرسپولیسی خواهد شد و در کنار خریدهای جدید پرسپولیس ( گادوین منشا – شجاع خلیل زاده – سیامک نعمتی – بشار رسن – ) قرار بگیرید.

آقای پاس گل لیگ برتر در سال 1398

با پایان مسابقات لیگ برتر در سال 1398 مهدی قائدی عنوان آقای پاس گل لیگ را از آن خود کرد.

صحبت های پایانی مهدی قائدی

از همه همبازیانم تشکر می کنم که در جریان بازی به من پاس می دهند. اگر من دیده می شوم به خاطر تلاش آنهاست و خوشحالم که تلاش آنها به ضربه من به بار می نشیند. یک تشکر هم باید از همه رسانه ها داشته باشم. به خصوص آنهایی که از من انتقاد کردند. به هر صورت من درس های زیادی گرفتم و تلاش خواهم کرد در آینده هم مثل اینروزها با بازی خود مورد توجه باشم و به ضرس قاطع می گویم مهدی تصمیم گرفته از حاشیه ها فرسنگ ها دور باشد. مثل این روزها

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.