کد خبر : 13449 / /
/

عکس بازیگران| اخبار بازیگران| بازیگران ایرانی| عکس بازیگران ایرانی| بازیگران معروف ایرانی

شهره سلطانی به مناسبت تولد بهزاد فراهانی عکسی با او منتشر کرده است.

شهره سلطانی عکس زیر را به مناسبت تولد بهزاد فراهانی منتشر کرد. شهره سلطانی یکی از بهترین بازیگران زن سینما و تلویزیون هستند. شهره سلطانی غیر از اجرا و بازیگری فعالیت های جدی و حرفه ای در زمینه نوازندگی و خوانندگی هم دارند،. شهره سلطانی بخاطر بیماری که مربوط بـه سیستم ایمنی و دفاعی بدن شان میشود مدتی است از دنیای بازیگری دور شده اند. عکس شهره سلطانی را در ادامه مشاهده می کنید.

شهره سلطانی

نام : شهره سلطانی

تاریخ تولد: ۱۳۴۸

محل تولد :بجنورد

پیشه: بازیگر، خواننده، نوازنده سنتور و پیانو

وضعیت تاهل: متاهل

همسر: بهروز پناهنده

شهره سلطانی متولد سال 1348 در بجنورد بازیگر سینما و تلویزیون است. وی لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی میباشد. بازی در تئاتر را از سال 1366 و هم چنین کار در سینما را از سال 1372 با فیلمی بنام «عبور از تله» بـه کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آغاز کرد. الان شهره سلطانی سرپرستی گروه موسیقی بانوان تیک را عهده دار است.

شهره سلطانی و ماجرای ازدواجش

شهره سلطانی چهار سال است که ازدواج کرده است . همسر وی از سابقه کارگردانی تئاتر داشته است و وی از همین طریق با او ازدواج کرده است.وی گفته است همسرش دوست خوبی برای او میباشد و همیشه او را حمایت کرده است.

شهره سلطانی

البته مـا بچه های تئاتر از همان ابتدای کار و دوره آموزش تئاتر، ورزش را شروع می‌کنیم چون بخشی از یادگیری تئاتر تمرینات بدنی است. قبلا سوارکاری هم کرده ام اما از وقتی علاقه ام بـه حیوانات شدت گرفت احساس کردم این ورزش را دوست ندارم چون در ان مجبوریم بـه اسب ها لگام بزنیم که قطعا باعث اذیت شان میشود.

شهره سلطانی و مصاحبه اش

در حال حاضر ترجیح می دهم اسب های آزاد را ببینم و از دیدن شان در طبیعت لذت ببرم. یکی از آرزوهای مـن این است که مردم دنیا بـه سمت گیاهخواری روی بیاورند. رژیم گیاهخواری اگر بـه شکلی درست و زیر نظر متخصص تغذیه با در نظر گرفتن برخی فاکتور ها انجام شود، بسیار هم رژیم مناسبی است.

به نظر میرسد رژیم خانم شهره سلطانی بسیار منعطف و مناسب است. او فقط باید مراقب کمبود ویتامین 12 B خود باشد. کمبود این ویتامین 5 تا 7 سال بعد از گیاهخواری نمود پیدا می کند و میتواند موجب کم خونی، اعصاب ضعیف و موارد زیان بار دیگری شود. در حال حاضر دسته ای از گیاهخواران هستند که منعطف ترند و ماهی یک تا دو بار هم فرآورده های حیوانی و گوشتی مصرف میکنند.

  شهره سلطانی و فعالیت در زمینه موسیقی

شهره سلطانی میگوید:مـن فارغ‌التحصیل هنرستان موسیقی هستم و زمانی که در هنرستان درس می خواندم ساز سنتور را نزد خانم مینا افتاده و پیانو را توسط خانم سحرخیزان و بصیری و دیگر اساتید یاد گرفتم. از همان روزها کار تئاتر را شروع کردم و چون معروف شدم همه ی ی فکر کردند مـن باید در رشته تئاتر و سینما درس بخوانم.

شهره سلطانی

در ان زمان مـن حتی سر کلاس تئاتر دانشگاه تهران هم می رفتم. اما در رشته موسیقی امتحان دادم و در دانشگاه هنر و معماری زیر نظر اساتیدی مثل استاد فخرالدینی، مشکاتیان، سریر و دیگر اساتید تحصیل موسیقی کردم. هم دوره ای های مـن هم حسین شریفی، عماد نکویی، علی تفرشی، آقای دیبازر، فواد حجازی، ایمان جعفری و خیلی های دیگر بودند.

شهره سلطانی چه بیماری ای مبتلا است؟

او میگوید:بیماری مـن ناشی از ضعف سیستم ایمنی بدن است که عوارض دیگری هم برایم بـه بار آورد. در این بیماری بدن بـه خودش حمله کرده و سلول ها را نابود می‌کند. وقتی سیستم ایمنی بدنم دچار اختلال شد، با کمبود همه ی ی ویتامین ها مواجه شدم. با کمبود همه ی ی ویتامین ها بـه خصوص ویتامین های گروه B، ید و منیزیم، احساس خستگی مفرط و اضافه وزن داشتم.

بـه علاوه ریزش موی شدید و مشکلات تنفسی هم همراه این بیماری برایم بـه وجود آمد. زبان و حلقم متورم شده و راه گلویم را هم بسته بود. مشکلات گوارشی، اختلال در عملکرد تیروئید و البته کم خونی هم بـه دنبال عوارض دیگر در من بـه وجود آمد.

دلیل دوری شهره سلطانی از بازیگری

این بیماری مشکلاتی را در کارم ایجاد کرد، 9 ماه خانه نشین شدم و از دنیای بازیگری فاصله گرفتم. مـن که از نوجوانی فعالیت کرده ام برایم سخت بود که روزهای زیادی در خانه بنشینم و کار نکنم. این بود که اضطراب بیشتری هم سراغم آمد. تورم زبان و حلقم باعث شده بود صدایم درنیاید، بـه راحتی نتوانم صحبت کنم و شاید باورتان نشود بعد از مدتی لکنت زبان هم گرفتم.

بـه علاوه چهره ام تغییر کرده بود و چاق هم شده بودم. در نتیجه دچار شوک فشار روانی شدم که همه ی ی اینها افسردگی را هم برایم بـه دنبال داشت. روزهای سختی را گذراندم اما دیگر نمی خواستم این روزها ادامه پیدا کند. اگر چه هنوز به طور کلی از این بیماری خلاص نشده ام اما معتقدم تقویت روحیه می تواند روند بهبود را تسریع کند.

تصمیم گرفتم خوب باشم و همین کار را هم کردم. مـن یک سامورایی و مبارز هستم؛ یاد گرفتم زمین بخورم و بلند شوم و دستم را روی زانوی خودم بگذارم. اگر چه این بار پروسه طولانی شد و زمان برد تا احیا شوم اما بـه عشق مادرم، خانواده ام و مردم با بیماری ام مبارزه کردم تا دوباره زندگی ام را از نو بسازم.

رژیم گیاه خواری شهره سلطانی

مـن هرگز اهل خوردن غذا های فوری یا پرچرب نبوده ام. پیش از بیماری ام خیلی اهل ورزش بودم و حتی بـه اتفاق عده ای از دوستانم عضو تیم والیبال هنرمندان بودیم و بـه شکل مرتب ورزش می کردیم. اسکواش را هم خیلی دوست دارم و در حال حاضر و پس از بهبودی هم این ورزش را دنبال می‌کنم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.