کد خبر : 13518 / /
/

مهناز افشار مغرور و پر افاده نیست و رابطه نزدیک تری با مردم و مخاطب دارد. مهناز افشار در اینستاگرام بیش از 15 میلیون 200 هزار دنبال کننده دارد و اگر سری به پیجش بزنید با نظرات خوب کاربران مواجه می شوید.

عکس مهناز افشار آن هم با شلوارک وسط خیابان نشان می دهد که او قید ایران آمدن را زده است چرا که طبق قوانین ایران این اقدام ممنوعه است. مهناز افشار بازیگر معروف است که ظاهرا بعد از مهاجرت هوادارانش بسیار بیشتر  شده است چرا که اونور آب و در غربت خانم بازیگر به دلیل شرایط سخت و تنهایی تغییر کرده و حالا دیگر آن مهناز  افشار مغرور و پر افاده نیست و رابطه نزدیک تری با مردم و مخاطب دارد. مهناز افشار در اینستاگرام بیش از 15 میلیون 200 هزار دنبال کننده دارد و اگر سری به پیجش بزنید با نظرات خوب کاربران مواجه می شوید. عکس جدید مهناز افشار را مشاهده می کنید.

مهناز افشار

از این ها که بگذریم مهناز افشار در صفحه خود تصاویر بسیار زیادی منتشر می کند و تقریبا هر روز چیزی برای پست دارد. البته کیفیت عکس ها از لحاظ ظاهر و ژست و ... برای یک سلبریتی کم است اما خب فعلا این راه رو انتخاب کرده تا غم غربت کمتر شه و با هم زبوناش راحت در ارتباط باشه. مهناز خانم افشار به تازگی موهاشو صورتی کرده و راه به راه عکس میزاره.

او تقریبا همیشه با یک کلاه و یا تل و سربند میومد جلوی دوربین اینستا و خیلی ها هم فکر می کردند دلیل این کار او کچل بودن جلوی موهاشه و نظرات مختلفی میدادن اما اینبار خانم بازیگر بدون هیچ حجابی تصاویر خود را به اشتراک گذاشت و دوستان هنرمند هم براش کامنت گذاشتن.

مدل آرایش مهناز افشار

مهناز افشار اغلب با چهره ای کم آرایش و یا آرایش ریخته شده و خلاصه تو این مدلا عکس میزاره و دیگه این مورد ربطی به راحت بودن با مخاطب نداره و شخصی مثل ایشون که کلی دنبال کننده داره باید دقت بیشتری داشته باشه!

حالا ممکنه برخی هم بگن اصلا خارج کسی آرایش نمیکنه و این حرفا. بله درسته یا باید آرایش نکرد و یا با آرایش مناسب و تمیز جلو دوربین اومد که این خودش احترام به مخاطبه!

مهناز افشار

البته که مهناز افشار خودش یه مادره و دختری به نام لیانا داره که اصلا به خاطر اون به آلمان رفت. وی برای روز مادر تصاویری از مادر و خواهرش منتشر کرد و حسابی ابراز دلتنگی و علاقه کرد.

بریز و بپاش و درآمد زیاد مهناز افشار

از این ها که بگذریم مهناز افشار هیچگاه از پیج و شخصیتش برای تبلیغات و کسب درآمد استفاده نکرده در صورتی که به راحتی می توانست دور از خانواده و کشور حداقل پول خوبی را به جیب بزند.

خیلی از سلبریتی ها در ایران حتی با کمتر از 1 میلیون فالوور مثل صبا راد راه به راه معرفی های مختلف دارند و از این طریق پول هایی هنگفت دریافت می کنند. امثال خانم بهاره رهنما هم که دیگه کاربرا رو کلافه کرده و از هر چیز بیخودی تبلیغ و معرفی می گذارد و در اخر هم خود را زحمت کشیده می داند و مردم عادی بدون ثروت را بی دست و پا!

تغییر مهناز افشار در اروپا

مهناز در این مدت که در اروپا زندگی می کند خیلی به حجاب خود پایبند نبوده و فقط سعی کرده طوری لباس بپوشد و عک بگیرد که انگ کشف حجاب به او زده نشود تا اگر روزی تصمیم گرفت به ایران برگردد و کار کند از این لحاظ با مشکل مواجه نشود. مورد دیگری که درباره مهناز افشار جلب توجه می کند تیپ و استایل های خانم خانما می باشد که ظاهرا از وقتی که رفته بسیار علاقه مند به پوشش های بیریخت و ناجور شده!

جدیدا هر عکسی که مهناز خانم از خودش میزاره با لباس هایی است که زیاد به مذاق ایرانی ها خوش نمی آید، خیلی ها هم انتظار چنین تیپ هایی رو از این هنرمند قرتی ندارند.

مهناز افشار

مهناز افشار در سینما خانگی و تلویزیون

1396–97 گلشیفته بازیگر بهروز شعیبی راحله گلشیفته

1395–96 عاشقانه بازیگر منوچهر هادی گیسو برازنده

1393–94 عشق تعطیل نیست بازیگر بیژن بیرنگ نفس

1392 کلاه قرمزی 92 بازیگر مهمان ایرج طهماسب خودش

1377 گم شده بازیگر مسعود نوابی سحر

مهناز افشار و محمدرضا گلزار 

مهناز افشار و محمدرضا گلزار در سریال عاشقانه

تئاترهای مهناز افشار

1396 الیور توئیست حسین پارسایی نانسی

1393 دور همی زنان شکسپیر بهاره رهنما ژولیت

1391 بیست و یک بار مردن در سی روز صابر ابر

1390 آمدیم، نبودید، رفتیم رضا حداد

جوایز مهناز افشار 

برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای برف روی کاج ها 1391

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر بخش مسابقه فیلم های اول سی امین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم "برف روی کاج ها" - 1390

کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی امین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم "پل چوبی" - 1390

برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول زن از دوازدهمین جشن حافظ (دنیای تصویر) برای بازی در فیلم "طبقه سوم" - 1390

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن از چهارمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای بازی در فیلم "طبقه سوم" 1390

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم "سعادت آباد" - 1389

کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از پانزدهمین جشن خانه سینما برای بازی در فیلم "سعادت آباد" - 1390

کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم "تسویه حساب" - 1388

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.