کد خبر : 15820 / /
/

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز اعلام شد.

اقتصادنیوز: صرافی بانک ملی ایران امروز قیمت فروش دلار آمریکا را ۲۵,۲۸۷ (بیست و پنج هزار ودویست و هشتاد و هفت تومان) اعلام کرد.

 قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز اعلام شد.

بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۵,۰۳۶ (بیست وپنج هزار و سی و شش تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۵,۲۸۷ (بیست و پنج هزار ودویست و هشتاد و هفت تومان) اعلام شد.

قیمت خرید یورو امروز ۲۸,۴۰۷ ( بیست و هشت هزار وچهارصد و هفت تومان) و قیمت فروش یورو ۲۸,۶۹۲ (بیست و هشت هزار و ششصد و نود و دو  تومان) است.

دلار در صرافی ملی در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۸ تومان افزایش، ۲۵,۲۸۷ تومان نرخ گذاری شد.دلار در بازار متشکل در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۲۶ تومان افزایش، ۲۵,۱۴۴ تومان نرخ گذاری شد.دلار در سامانه سنا با افزایش ۰.۱۶ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۵,۲۸۴ تومان معامله شد.دلار کانادا در بازار ۲ روز پیش نسبت به ۳ روز پیش، با ۲۴ تومان افزایش، ۲۱,۹۳۸ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در صرافی ملی

امروز دلار در صرافی ملی برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۲۵,۲۷۹ (بیست و پنج هزار و دویست و هفتاد و نه ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ مصادف با ۰۹ آوریل ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۰۳ درصدی به ۲۵,۲۸۷ (بیست و پنج هزار و دویست و هشتاد و هفت ) تومان رسید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.