کد خبر : 15858 / /
/

پرسپولیس بعد از تساوی مقابل هوادار و از دست دادن ۲ امتیاز حساس دیگر در بازی‌های لیگ برتر، حالا دور تر از همیشه برای کسب قهرمانی ششم است.

پرسپولیس با چند تغییر نسبت به بازی مقابل هوادار، در یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی به مصاف آلومینیوم خواهد رفت.

پرسپولیس بعد از تساوی مقابل هوادار و از دست دادن ۲ امتیاز حساس دیگر در بازی‌های لیگ برتر، حالا دور تر از همیشه برای کسب قهرمانی ششم است. پرسپولیس که تقریبا امید زیادی برای قهرمانی در لیگ ندارد، به فکر قهرمانی در جام حذفی است. در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شاگردان یحیی گل محمدی میزبان آلومینیوم اراک خواهند بود. بازی که  اهمییت فوق العاده ای برای پرسپولیس دارد.

از تمرینات این خبر می‌رسد که یحیی گل محمدی قصد دارد باز هم در ترکیب تیمش تغییراتی ایجاد کند. مطابق چند بازی گذشته و با توجه به غیبت حامد لک، احمد گوهری در چارچوب دروازه قرار خواهد گرفت. علی نعمتی و فرشاد فرجی در قلب خط دفاعی قرار خواهند گرفت،  در سمت چپ خط دفاعی سعید آقایی بعد از چند نمایش نه چندان خوب جای خود را به علی شجاعی خواهد داد تا این بازیکن جوان که در دیدار مقابل هوادار به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمد، این بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرد.

رامین رضاییان هم مطابق بازی‌های گذشته در سمت راست خط دفاعی بازی خواهد کرد. رضا اسدی بعد از چند نمایش خوب در بازی‌های گذشته باز هم فیکس خواهد بود و در کنار او میلاد سرلک هافبک ملی پوش پرسپولیس به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و جانشین کمال کامیابی نیا می‌شود.

احسان پهلوان و  امید عالیشاه به عنوان هافبک‌های چپ و راست بازی خواهند کرد و در خط حمله هم شاهد حضور مهدی ترابی و شیرزد تمیروف خواهیم بود. به این ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم به این شکل خواهد بود: احمد گوهری، علی نعمتی، فرشاد فرجی، علی شجاعی، رامین رضاییان، میلاد سرلک، رضا اسدی، امید عالیشاه، احسان پهلوان، مهدی ترابی و شیرزد تمیروف

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.