کد خبر : 16904 / /
/

اسفندماه سال ۹۷ مدیر داخلی مسجد تاریخی نصیرالملک اعلام کرد که بر اساس ابلاغیه اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، استفاده از چادر برای ورود بانوان به این مسجد اجباری شده

از ابتدای ماه رمضان سال جاری قانون جدیدی در مسجد نصیرالملک شیراز وضع شده است تا هویت اصلی این مسجد را به آن بازگرداند.

 اسفندماه سال ۹۷ مدیر داخلی مسجد تاریخی نصیرالملک اعلام کرد که بر اساس ابلاغیه اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، استفاده از چادر برای ورود بانوان به این مسجد اجباری شده و گردشگران از پانزدهم اسفندماه ۹۷ باید با این نوع پوشش وارد این مسجد تاریخی شوند.

ممنوعیت عکاسی در مسجد نصیرالملک قانون جدیدی که از ابتدای ماه رمضان سال جاری وضع شده تا هویت اصلی مسجد نصیرالملک را به آن بازگرداند و از تبدیل این مکان تاریخی و مذهبی به استیج، جلوگیری کند.

در همین راستا هم بنرهایی در ورودی مسجد نصیر الملک نصب شده که روی آن بر رعایت پوشش و ممنوعیت عکاسی تأکید شده است.

بر این اساس، ورود با انواع پوشش تنگ و چسبان، انجام هرگونه حرکات نمایشی، استعمال دخانیات، پخش موسیقی و استفاده از هرگونه دوربین عکاسی و فیلمبرداری، سه پایه و تجهیزات حرفه‌ای عکاسی و فیلمبرداری ممنوع اعلام شده اما عکاسی با موبایل بلامانع است.

در کنار ورودی ساختمان هم علاوه بر قفسه چادرها، کمدهایی تعبیه شده تا در صورت همراه داشتن دوربین عکاسی، آن را در داخل کمد قرار دهید.

داخل مسجد هم یک نفر به عنوان ناظر حضور دارد تا در صورت مشاهده تخلف و یا عکاسی خارج از عرف تذکر داده و موضوع را پیگیری کند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.