کد خبر : 17177 / /
/

نیروهای امنیتی آمریکا اعلام کردند که شب گذشته (چهارشنبه) به وقت محلی در یک حادثه تیراندازی در نزدیکی دانشگاه «تمپل» واقع در شمال «فیلادلفیا» دست‌کم پنج نفر زخمی شدند.

 

در یک حادثه تیراندازی در نزدیکی یک دانشگاه در «فیلادلفیا» آمریکا، دست‌کم پنج نفر از جمله سه زن و دو مرد زخمی شدند.

 نیروهای امنیتی آمریکا اعلام کردند که شب گذشته (چهارشنبه) به وقت محلی در یک حادثه تیراندازی در نزدیکی دانشگاه «تمپل» واقع در شمال «فیلادلفیا» دست‌کم پنج نفر زخمی شدند.

شبکه «ای بی سی» در این خصوص گزارش کرد، حدود قبل از ساعت ۲۰:۰۰ چهارشنبه به وقت محلی (۰۴:۳۰ پنجشنبه به وقت تهران) در بلوک ۱۵۰۰ خیابان «بوویر شمالی» گزارش وقوع یک تیراندازی به نیروهای پلیس محلی اعلام شد.

بر اساس این گزارش، قربانیان زخمی اینحادثه شامل سه زن و دو مرد بودند و پلیس اعلام کرده است که یک مرد ۲۸ ساله، ۱۴ بار مورد اصابت گلوله قرار گرفته است و هم‌اکنون در وضعیت بسیار وخیم در یک بیمارستان محلی بستری شده است.

طبق گزارش رسانه‌های محلی، یک زن ۲۰ ساله آمریکایی پس از آن که هفت مرتبه مورد اصابت گلوله قرار گرفت، در لیست بیماران با وضعیت بسیار وخیم قرار گرفته است و یک مرد ۵۹ ساله نیز یک مرتبه از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته است و وضعیت وی نیز وخیم اعلام شده است و دو قربانی باقیمانده زخمی نیز یک زن ۲۱ ساله و یک زن ۱۹ ساله بودند که وضعیت هر دو باثبات است.

شبکه ای بی سی همچنین گزارش کرده است که نیروهای پلیس دو فرد را در ارتباط با این حادثه تیراندازی بازداشت کرده‌اند و سخنگوی دانشگاه تمپل گفته است که به نظر نمی‌رسد که دانشجویانی از این دانشگاه در بین قربانیان بوده باشند. هنوز مشخص نیست که دلیل این تیراندازی چه بوده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره آمریکا حاضر به تصویب قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح نشده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.