کد خبر : 18673 / /
/

دقت هر دستگاه ، از مهم ترین نکات آن می باشد . چرا که رقم ارائه شده در میزان دوز انسولین بیماران دیابتی ، در بررسی بیماران پیش دیابت و ... اثر گذار است . در نتیجه ، ارائه ی نتایج دقیق ، می تواند در بهبود وضعیت فرد موثر باشد .

دستگاه تست قند خون آوان بررسی نقاط ضعف و قوت این دستگاه تست قند خون خانگی  توسط سایت بی گزند

دقت هر دستگاه ، از مهم ترین نکات آن می باشد . چرا که رقم ارائه شده در میزان دوز انسولین بیماران دیابتی ، در بررسی بیماران پیش دیابت و ... اثر گذار است . در نتیجه ، ارائه ی نتایج دقیق ، می تواند در بهبود وضعیت فرد موثر باشد .

از طرف دیگر ، هر برند سازنده سعی بر این داشته است تا محصولاتی را ارائه کند که آن محصول را نسبت به سایر محصولات مشابه ، متمایز کند .

  •  برخی دستگاه ها در میزان خون مورد نیاز با یکدیگر متفاوت هستند .
  •  برخی دیگر ، در زمان ارائه ی نتایج .
  •  نمونه هایی در بازار موجود هستند که علاوه بر گلوکز خون ، برخی دیگر از فاکتور های خونی را نیز مورد بررسی قرار می دهند .
  • و بسیاری تفاوت های دیگر .

به همین دلیل ، نیاز است تا فرد با وجود این سطح از تنوع و گستردگی دستگاه های تست قند خون ، ابتدا هر محصول را به طور کامل بررسی نموده ؛ با نقاط ضعف و نقاط قوت آن آشنایی پیدا کرده ؛ و سپس بر اساس نیاز و هدف خود از خرید دستگاه ، بهترین گزینه را انتخاب کند .

یکی از دستگاه های با کیفیت موجود در ایران ، برند آوان می باشد . این دستگاه ، تولید شده درون کشور ایران می باشد و دارای تاییدیه های سازمان تجهیزات پزشکی می باشد . دستگاه تست قند خون آوان مطابق با استاندارد های جهانی بوده و در ایران به طور گسترده ای مورد استقبال قرار گرفته است .

در ادامه ، به نقد نقاط قوت و نقاط ضعف این دستگاه پرداخته شده است ؛ تا خریداران بتوانند با آگاهی کامل ، این محصول را مورد بررسی قرار دهند :

بررسی نقاط قوت دستگاه تست قند خون آوان :

یک ویدیو در سایت تجهیزات پزشکی بی گزند در مورد دستگاه تست قند خون آوان منتشر شده است توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی این ویدیو را از طریق لینک زیر مشاهده کنید 

دستگاه تست قند خون آوان

یکی از ویژگی های تمامی دستگاه های تست قند خون ، دارا بودن نوار های تست اختصاصی است . به این معنی که برای شروع تست ، تنها نیاز به نوار هایی دارند که اختصاصا از همان برند تولید شده باشند . در شرایطی که به این نوار تست ها دسترسی وجود نداشته باشد ، دستگاه عملا بی استفاده خواهد بود . از همین رو ، در دسترس بودن نوار های تست ، باعث شده تا این امر در انتخاب دستگاه تاثیر گذار باشد .

برخی عوامل مثل تحریم ها ، شرایط قطع شدن دسترسی و ارتباط به برخی کشور ها و ... ، باعث شد تا برخی از نوار های تست برای واردات به ایران با مشکل مواجه شوند . در این شرایط ، استفاده از دستگاه های تولید شده داخل کشور ، رونق بسیاری پیدا کرد .

دستگاه تست قند خون آوان دارای کارخانه ، شعب و نمایندگی های متعددی در ایران می باشد . در نتیجه ، عواملی همچون تحریم ها و مشکلات ارز ، کمترین میزان تاثیر را در روند کمبود محصول و لوازم جانبی آن خواهد داشت . علاوه بر این ، نوسانات ارز نیز در قیمت آن تاثیر چشمگیری نداشته و افراد می توانند طبق روال قبل ، این محصول را استفاده نمایند .

از مهم ترین نقاط قوت این دستگاه ، می توان به کیفیت آن اشاره نمود . دستگاه آوان ، می تواند تست را در محدوده های هماتوکریت بین 20 الی 70 درصد انجام دهد . علاوه بر این ، از لحاظ شرایط محیطی نیز قابلیت انجام تست در دمای 5 تا 45 درجه ی سانتی گراد و نیز میزان رطوبت بین 10 لی 90 درصد انجام دهد . این ارقام ، به معنی محدوده ی وسیع انجام تست به شمار می روند .

پس از ارسال نمونه ی خون ، نتایج ظرف مدت 5 ثانیه روی مانیتور بزرگ این دستگاه نمایش داده می شوند . با توجه به این که بسیاری از بیماران دیابتی به ضعف بینایی مبتلا می گردند ، و نیز ممکن است در رده ی افراد میانسال قرار داشته باشند ، حضور مانیتور بزرگ با حروف واضح ، کمک می کند که خوانایی نتایج تسهیل پیدا کند .

افرادی که چندین بار در روز نیاز به تست قند خون دارند ، با کمک دستگاه آوان هیچ کدام از نوبت های تست را فراموش نخواهند کرد . چرا که این محصول دارای قابلیت تنظیم هشدار و آلارم می باشد ؛ تا فرد کاملا به موقع و در زمان مقرر اقدام به تست قند خون نماید .

همچنین پس از پایان تست ، 900 داده ی اخیر همراه با اطلاعات دقیق در مجموعه ذخیره می شوند که در صورت تمایل ، می توان آن ها به سیستم کامپیوتری نیز انتقال داد . همچنین با اتمام ازمایش ، نوار های تست به طور اتوماتیک از دستگاه خارج می شوند . این امر ، کمترین احتمال برخورد دست آغشته به خون و دستگاه را ایجاد کرده است ؛ تا همواره پاکیزگی و سلامت دستگاه حفظ شود .

بررسی نقاط ضعف دستگاه تست قند خون آوان :

دستگاه آوان ، دارای برخی ویژگی ها بوده ؛ و از برخی قابلیت ها دور می باشد . این وضعیت ، از نقاط ضعف محصول به شمار نمی روند ؛ اما با این حال برخی دیگر از دستگاه ها با لحاظ کردن این موارد ، توانسته اند سطح رضایت بیشتری را از سمت مصرف کنندگان به دست آورند .

این محصول برای شروع به تست ، به میزان 0.5 میکرو گرم خون احتیاج دارد . این رقم ، رقم استاندارد و مناسبی محسوب می شود ؛ با این حال ، برخی برند های دیگر سعی بر این داشته اند تا میزان خون مورد نیاز را حداقل برسانند . در این شرایط ، این دستگاه ها با میزان 0.2 میکرو گرم نیز می توانند روند تست را اغاز نمایند . هر چقدر که خون مورد نیاز برای شروع کمتر باشد ، دقت دستگاه افزایش یافته و از طرف دیگر ، درد وارد شده برای شخص نیز کمتر خواهد بود .

این دستگاه ممکن است در مقدار نتایج ارائه شده ، دارای میزانی از خطا باشد . با این حال ، معمولا سطح خطای دستگاه از رقم چشمگیری برخوردار نیست و در کیفیت این محصول ، اثر منفی نداشته است . در واقع نحوه ی انجام تست و رعایت نکات پیش از آن ، اصلی ترین موارد در حفظ کیفیت این کالا می باشند .

تست قند خون

تجهیزات پزشکی بی گزند

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهوره رایگان می توانید به سایت تجهیزات پزشکی بی گزند مراجعه کنید (www.Bigazand.com) یا با شماره های زیر تماس بگیرید 

09179998515

02191690624 داخلی 1

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.