کد خبر : 23765 / /
/

تیم ملی آلمان در اولین دیدار خود در رقابت‌های جام‌جهانی 2022 دچار شوک بزرگی شد

فیفا فدراسیون فوتبال آلمان را جریمه نقدی کرد.

 تیم ملی آلمان در اولین دیدار خود در رقابت‌های جام‌جهانی 2022 دچار شوک بزرگی شد و با نتیجه 2 بر یک مقابل تیم ملی ژاپن تن به شکست داد، ژرمن‌ها در بازی دوم خود هم مقابل اسپانیا یک بر یک متوقف شدند ولی همچنان برای صعود به دور بعد شانس دارند و می‌توانند با پیروزی مقابل کاستاریکا به هدف خود برسند.

این در شرایطی است که پیش از نشست خبری هانسی فلیک برای بازی با اسپانیا، شاهد رخ دادن اتفاق عجیبی بودیم و آن این است که فدراسیون فوتبال آلمان هیچ یک از بازیکنان این تیم را کنار هانسی فلیک به کنفرانس مطبوعاتی اجباری قبل از بازی مقابل اسپانیا به سالن اعزام نکرد.

حتی در این میان هم نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد این کار خلاف قانون بوده و ممکن است تیم ملی آلمان با جریمه فیفا روبه رو شود. اکنون هم فیفا، فدراسیون فوتبال آلمان را به دلیل اینکه در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل اسپانیا هانسی فلیک بدون حضور یکی از بازیکنان این تیم حاضر شده بود 10 هزار فرانک سوییس جریمه نقدی کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.