کد خبر : 25470 / /
/

ایران خودرو | محصولات ایران خودرو | قیمت محصولات ایران خودرو

برنامه پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر 1401 به عنوان یکی از بزرگترین طرح های فروش ایران خودرو در طول تاریخ اعلام شد

هشتمین مرحله پیش فروش ایران خودرو در حال اجرا است. پیش فروش ایران خودرو آغاز شد. پیش فروش ایران خودرو این هفته در حال برگزاری است. پیش فروش ایران خودرو  یک ساله است. برای اطلاع از شرایط  پیش فروش ایران خودرو این خبر را دنبال کنید.

با توجه به فرا رسیدن دهه فجر شرکت ایران خودرو جهت عرضه تعداد بسیار عظیمی از محصولات خود از طریق روش پیش فروش ویژه متقاضیان عادی، قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده در حال تدارک برنامه است.

طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر 1401

در همین ابتدا لازم به توضیح است که در اطلاعیه‌های بعدی شرکت ایران خودرو جزئیاتی نظیر معرفی محصولات، فرآیند کامل افتتاح حساب وکالتی، بانک‌های عامل و سایر توضیحات مربوط به بخشنامه پیش فروش ایران خودرو دهه فجر 1401 منتشر خواهد شد. اما نامه اطلاعیه ایران خودرو در ادامه ذکر شده است:

پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر 1401

همچنین متقاضیان جهت ثبت‌نام در این طرح باید ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل کـه متعاقباً معرفی خواهند شد اقدامات لازم را به عمل بیاورند و به میزان مبلغ تعیینی در بخشنامه نسبت به تامین موجودی حساب وکالتی خود مبادرت ورزند. لازم به ذکر است که افتتاح حساب وکالتی صرفاً اختصاص بـه متقاضیان عادی داشته و لذا متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده را شامل نخواهد شد.

این طرح پیش فروش برای سه گروه متقاضیان عادی، قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته خواهد شد.

ایران خودرو

در این طرح صرفا متقاضیان عادی باید ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک های عامل که به زودی اعلام خواهد شد اقدام کرده و به میزان مبلغی که در بخش نامه تعیین خواهد شد، موجودی این حساب را تکمیل کنند. 

افتتاح حساب وکالتی مختص متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نمی شود. 

 منابع خبری در توییتر از شرط داشتن حساب وکالتی برای شرکت در قرعه کشی طرح پیش فروش ایران خودرو در بهمن ۱۴۰۱ خبر دادند و به بررسی نحوه افتتاح حساب بانکی برای خرید خودرو از این شرکت با قیمت کارخانه پرداختند.

ایران خودرو به مناسبت دهه فجر بزرگترین طرح پیش فروش تاریخ این شرکت خودروسازی داخلی را اجرایی خواهد کرد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده داشتن حساب وکالتی شرط اصلی برای ثبت نام و شرکت در قرعه کشی طرح پیش فروش بهمن ۱۴۰۱ است.

نحوه افتتاح حساب وکالتی برای ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

گفتنی است، ایران خودرو هنوز اسامی بانک های عامل را معرفی نکرده و در اطلاعیه بعدی ضمن معرفی محصولات قرعه کشی بهمن ماه این شرکت، فرایند کامل افتتاح حساب وکالتی برای واریز پیش پرداخت و سایر شرط های بخشنامه را اطلاع رسانی می کند.

پیش پرداخت متقاضیان عادی تا اعلام برندگان نهایی قرعه کشی طرح پیش فروش ایران خودرو در بهمن ۱۴۰۱ بلوکه خواهد شد.

ایران خودرو باز هم رکورد زد، این بار ۳۶۵۸ دستگاه موتور در روز

 قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو در این باره گفت: امروز شاهد یکی دیگر از افتخارات کارکنان ایران خودرو هستیم؛ این رکورد در  ادوار گروه صنعتی ایران خودرو بی سابقه است و این اقدام مهم با همکاری  زنجیره تامین و ساپکو به دست آمده است.

کیانوش پورمجیب از رکورد تولید ۷۰۲۷ موتور خودروهای سنگین و نیمه سنگین ایران خودرو دیزل از ابتدای امسال نیز خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر تولید روزانه در شرکت ایدم که تولیدکننده موتورهای دیزل ایران خودرو است به طور میانگین ۴۸ دستگاه است که نسبت به سال گذشته از رشد و وضعیت بسیاری مناسب تری برخوردار است.

وی ادامه داد: رسیدن به این میزان از تولید موتور بیانگر عزم و اراده مجموعه کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو در افزایش عرضه و ارایه محصول باکیفیت به مردم است.

پورمجیب افزود: با افزایش تولید در حوزه موتور خودرو این نوید را به مردم عزیز می دهیم که در آینده در تولید خودروها نیز شاهد افزایش تیراژ تولید و تنوع محصولات خواهیم بود.

وی با اشاره به تنوع موتورهای تولیدی ایران خودرو اظهار کرد: در گذشته موتورهای تولیدی از تنوع و کیفیت کم تری برخوردار بودند و بیش ترین سهم را در میان تولیدات، موتورهای پیکان و وانت را به خود اختصاص می دادند که از سطح فناوری کم تری برخوردار بودند.

قائم مقام تامین و تولید ایران خودرو با بیان این که موتورهای جدید قابل مقایسه با گذشته نیست، افزود: این موتورها بسیار پیشرفته تر است که می توان به انواع موتورهای XUP، EF7، EF+، TU5، TU5 اشاره کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان در زنجیره تامین و خطوط تولید ایران خودرو و سیاست ها و حمایت های هیات مدیره گفت: با راهبری و برنامه ریزی درست مدیرعامل این گروه صنعتی، توانسته ایم به سطح مطلوب در حوزه عملکردی برسیم.

گفتنی است، جشن عبور از رکورد تولید روزانه موتور با حضور قائم مقام های تامین و تولید و هماهنگی و نظارت، معاون تولید قطعات و مجموعه ها، معاون خدمات فنی و مدیر ارتباطات و جمعی از مدیران و کارگران خط تولید در سالن موتورسازی برگزار شد.

شرکت در عرضه‌‌های فوق‌العاده دو خودروساز داخل فقط با حساب وکالتی و واریز پول‌

متقاضیان خرید خودرو از دو خودروساز سایپا و ایران‌خودرو از این پس در صورتی می‌توانند ثبت‌نام برای خرید خودرو را  انجام دهند که وجه خودرو در حساب‌هایشان موجود باشد و مبلغ خودرو از طریق بانک مسدود می‌شود.

بر این اساس در عرضه جدید روز سه‌شنبه گروه خودروسازی سایپا و همچنین عرضه‌های آینده گروه صنعتی ایران‌خودرو هر دو خودروساز ملزم به رعایت این ضابطه جدید وزارت صمت شدند.

متقاضیان خرید فروش فوق‌العاده برخی از محصولات گروه خودروسازی سایپا (کوئیک آر اتوماتیک آپشنال و شاهین G) که ثبت نام آن از ساعت 14 روز سه‌شنبه مورخ 4 بهمن 1401 آغاز خواهد شد در صورتی که دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخش‌نامه جهت خودروی درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت‌نام مطابق محدودیت‌های بخشنامه‌ اعلامی از سوی این شرکت خودروسازی باشند می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به آدرس https//saipa.iranrcar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و سایر مراحل نسبت به انتخاب حودرو و ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام کنند. 

متقاضی جهت ثبت‌نام محصولات باید نسبت به تعریف حساب وکالتی برای شرکت سایپا یا پارس خودرو در یکی از بانک‌های تجارت، ملی صادرات، ملت، رفاه و اقتصادنوین اقدام کند و در صورتی متقاضی در یکی از بانک‌های ذکرشده دارای شماره حساب نباشد باید ابتدا در یکی از بانک‌‌‌‌‌های مذکور به صورت حضوری و یا اینترنتی افتتاح حساب کرده و سپس در خصوص وکالتی کردن حساب مذکور اقدام کند.

‌اعلام یا ویرایش شماره شبای حساب وکالتی در پروفایل متقاضی تا پایان وقت اداری امروز دوشنبه 3 بهمن جهت ثبت نام ضروری است.

نتایج قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو اعلام شد

مراسم قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو برای متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و دارندگان خودروهای فرسوده روز سه‌شنبه 27 دی‌در ایران خودرو با حضور مسئولان نظارتی ‌برگزار و امروز نتایج اعلام شد.

در این دوره از عرضه خودرو 9 میلیون و 700 هزار نفر متقاضی خرید خودرو  ثبت نام کرده‌اند که به گفته برخی از کارشناسان تعداد زیادی از متقاضیان مصرف کننده واقعی نیستند و با توجه به اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار و به قصد کسب سود  اقدام به خرید کرده‌اند. 

در این دوره از عرضه، ایران خودرو 21 هزار دستگاه خودرو در مقابل 9 میلیون و 700 هزار تقاضا عرضه خواهد کرد.

‌در طرح فروش فوق العاده چهار محصول ایران خودرو که از یکشنبه 18 دی آغاز و تا 25 دی ماه ادامه داشت، سورن پلاس دوگانه سوز، پژوپارس سال با موتور XU و رانا پلاس برای سه گروه متقاضی عادی، طرح مادران و خودروهای فرسوده عرضه شده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.