کد خبر : 26020 / /
/

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با هوشمندی ماموران کلانتری ستارخان خانمی 40 ساله که از آرایشگاه های زنانه سرقت می کرد، دستگیر و متهم به 10 فقره سرقت مشابه معترف شد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی اظهار داشت: روز گذشته ماموران  عملیات کلانتری 118 ستارخان حین گشت زنی در محدوده کلانتری به خانم میانسالی که با مشاهده ماموران به سرعت تغییر مسیر می دهد مشکوک و ماموران برای بررسی بیشتر به این فرد مراجعه می کنند.وی با بیان اینکه متهم با نزدیک شدن ماموران به سرعت از محل متواری شد ادامه داد: طرح مهار متهم عملیاتی و در یک عملیات ضربتی متهم که خود را در محاصره ماموران می بیند متوقف می شود.  

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پاسخ درستی به سوالات ماموران نمی دهد ادامه داد: در بررسی های بیشتر از کوله پشتی متهم 3 دستگا تلفن همراه گران قیمت کشف و متهم به سرقتی بودن این اموال معترف می شود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم 40  ساله در تحقیقات اولیه به 10 فقره سرقت مشابه معترف و اظهار کرد با مراجعه به آرایشگاه های زنانه از غفلت مشتریان آرایشگاه ها استفاده و پس از سرقت اموال با ارزش،  افراد مراجعه کننده به بهانه ای از محل خارج می شود.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی به  شناسایی 4 تن از مال باختگان اشاره کرد و در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.