کد خبر : 13392 / /
/

آیا می دانید که بیشتر نشانه های قابل رویت بالا رفتن سن به علت از دست دادن حجم می باشد؟ همانطور که بافت صورت لاغر می شود، خطوطی اطراف بینی و دهان ایجاد می گردد و گونه کمی خالی تر به نظر می رسد. تزریق ژل می تواند جایگزین حجم از دست رفته شده و به محو کردن چین و چروک، حجیم شدن لب ها و بازگرداندن ظاهری جوانتر کمک کند.

محبوب ترین برند ژل های تزریقی در ایران شامل ژل پروفایلو، ژل ژوویدرم، فیلر تزریقی نورامیس می شوند. این محصولات برخی از بهترین برندهای درمانی چین و چروک و پر کننده حجم از دست رفته می باشند.

 تزریق ژل چه هست؟

تزریق ژل به از بین رفتن خطوط صورت و بازگرداندن حجم و پر کردن صورت کمک می کند. همانطور که سن ما بالا می رود، صورت ما نیز به طور طبیعی چربی زیر جلدی خود را از دست می دهد. سپس عضلات صورت به پوست نزدیکتر می شوند و خطوط لبخند و پنجه کلاغی بیشتر نمایان می شوند. پوست صورت نیز کمی کشیده تر شده و به این کاهش حجم می افزاید. عوامل دیگری که روی پوست صورت تاثیر می گذراند شامل قرار گرفتن در معرض آفتاب، وراثت و سبک زندگی می شود.

ژل را می توان در کمتر از یک ساعت تزریق کرد. به دوره نقاهت کم نیاز دارد یا گاهی به دوره نقاهت نیز نیازی نیست. عوارض جانبی ممکن است شامل کبودی خفیف، التهاب یا قرمزی در محل تزریق بشود. اما عوارض جانبی جدی تری مانند آسیب پوستی و بافتی یا از دست دادن بینایی نیز ممکن است اتفاق بیوفتد.

چه افرادی باید ژل تزریق کنند؟

اگر شرایط زیر را دارید می توانید ژل تزریق کنید:

  • از نظر جسمانی سالم هستید.
  • دخانیات مصرف نمی کنید.
  • دید مثبت و اهداف واقع گرایانه برای بهبود ظاهر خود در ذهن دارید.
  • متعهد به حفظ سلامت پوست خود هستید.
  • باردار نیستید و قصد باردار شدن ندارید.

برای برخی بیماران برای بالا کشیدن پوست صورت، ابرو و چشم ممکن است بهترین گزینه باشد.

کدام برندها برای تزریق بهترین هستند؟

فراورده های ژلی زیادی در بازار وجود دارند. یافتن نوع مناسب برای شما بستگی به بودجه شما، تجربه و سلیقه پزشک و تفاوت های جزئی پوست شما دارد. مثلا چقدر نور خورشید به پوست شما آسیب رسانده است یا پوست شما چقدر الاستیک یا غیر ارتجاعی است. به یاد داشته باشید که چیزی که برای دوست شما مفید بوده است ممکن است برای شما بهترین گزینه نباشد. اگر به انجام این کار فکر می کنید، موارد کلیدی هستند که باید در مورد ژل هایی با بیشترین استفاده بدانید.

ژوویدرم

 

ژوویدرم مجموعه ای از ژل ها می باشد و در اشکال مختلف برای استفاده در نواحی مختلف طراحی شده است. تزریق ژل ژوویدرم برای بازگرداندن کانتورهای جوانی به گونه ها استفاده می شوند که به مرور زمان به طور طبیعی از بین رفته اند و همچنین خطوط پرانتزی کم عمق تا عمیق اطراف بینی و دهان (معروف به چین های بینی) و خطوطی که از گوشه های دهان به سمت چانه کشیده می شوند (خطوط ماریونت) را نیز هموار می کند. ژوویدرم برای کم کردن خطوط عمودی لب ها نیز کاربرد دارد. هرچند این کار کاملا بدون در د نمی باشد، اما ژل های هیالورونیک اسید با لیدوکائین بی حس کننده تزریق می شوند تا آزردگی در زمان و بعد از درمان را کاهش دهد.

چگونه تاثیر می گذارد؟

ماده اصلی در ژوویدرم هیالورونیک اسید (HA)، قندی طبیعی در بدن که به پوست رطوبت، حجم و خاصیت ارتجاعی می دهد، می باشد. همانطور که HA با افزایش سن کاهش می یابد، پوست حجم خود را از دست داده و چین و چروک بیشتر ظاهر می گردند.

وقتی HA تزریق می شود، مانند یک اسفنج عمل می کند و آب را جذب پوست می کند. درنتیجه، ناحیه ای را که در آن تزریق انجام شده است را برجسته می کند. علاوه بر نتایج هموارکنندگی فوری، تحقیقات نشان می دهد که تزریق HA باعث افزایش تولید کلاژن در پوست می شود. این یعنی ممکن است نیاز به تجدید کمتر باشد و مواد کمتری نیز احتیاج بشود ( بنابراین تکرار این درمان ارزانتر می شود). یکی از مزایای فیلرهای با پایه HA این است که این ماده به صورت طبیعی در بدن یافت می شود، بنابراین خطر واکنش آلرژیک وجود ندارد.

چه مدت ماندگار است؟

بسته به مواد، اثر ژوویدرم می تواند 6 تا 18 ماه قبل از جذب مواد توسط بدن، ماندگار باشد.

پروفایلو

 

یکی از بالاترین غلظت های هیالورونیک اسید در بازار می باشد، تزریق ژل پروفایلو پوست را تقویت و هیدراته می‌کند و بافت های فرسوده و افتاده را بازسازی می کند. رایج ترین نواحی برای درمان عبارتند از: خطوط لبخند در اطراف لب ها، حلقه های تیره زیر چشم، خطوط پیشانی و خط اخم. این درمان برای آقایان و بانوان مناسب می باشد و همچنین مزایای پوستی برای بیماران در هر سنی دارد.

چگونه تاثیر می گذارد؟

با تزریق ژل پروفایلو، هیالورونیک فوق خالص دقیقا به ناحیه تحت درمان تزریق می گردد. برخلاف سایر برندهای درمانی با ژل، پروفایلو با تحریک کلاژن و الاستین، آب را در نواحی عمیق تر پوست جذب کرده و چین و چروک را درمان می کند.

چه مدت ماندگار است؟

معمولا اگر دو جلسه درمانی با فاصله یک ماه دریافت گردد تا 6 ماه ماندگاری خواهد داشت. بعد از اولین جلسات درمانی، به شما پیشنهاد می دهیم که هر 6 تا 9 ماه برای تجدید درمان بازگردید.

نورامیس

 

دامنه محصولات نورامیس توسط شرکت کره ای مدیتوکس که سم بوتولینوم نوع A را تولید کرده است، طراحی و ثبت شده است. این شرکت نورامیس را تولید کرده که ژلی از مواد اولیه بسیار با کیفیت است و بر اساس فناوری نوآورانه Shape می باشد. این محصول به علت فرایند پیوند متقابل دو مرحله ای و اصلاح پیشرفته مورد توجه قرار گرفته است. به علاوه، به علت توانایی آن در به حداقل رساندن BDDE غیر متقاطع مورد تشویق قرار گرفته است.

چگونه تاثیر می گذارد؟

نورامیس به عنوان یک فیلر پوستی هیالورونیک اسید موثر بسیار کارآمد و موفق می باشد. مصرف کنندگان به علت سازگاری و کارایی که دارد، آن را بسیار تحسین می کنند. نورامیس به ویژه در اصلاح چین و چروک عمیق، پایدار یا سطحی پوست مفید است. نورامیس عمیق یکی از حجم دهنده ترین پرکننده های لب است که می تواند به شما لبی حجیم بدهد. نورامیس به نواحی تحلیل رفته نیز حجم داده و درخشش جوانی را به پوست باز می گرداند. ساختار متقاطع HA مدت تاثیر طولانی تری را به همراه دارد، ولی توزیع یکنواخت آن در سراسر اپیدرم طبیعی به نظر می رسد.

چه مدت مادنگاری دارد؟

اثر زیبایی نورامیس می تواند به مدت 9 تا 12 ماه باقی بماند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.