کد خبر : 29133 / /
/

 

 

باربری اسلامشهر منصف ترین باربری و اتوبار در منطقه شمال تهران که ارائه دهنده باکیفیت ترین خدمات حمل و نقل و بسته بندی در محدوده اسلامشهر و مناطق و محله های اطراف آن توسط کادری مجرب و با خلاق می باشد. باربری دراسلامشهر یکی از مناطق تحت پوشش باربری جاده ساوه می باشد که سابقه چندین ساله در امر حمل نقل و بسته بندی بار در تهران را دارد و با داشتن انواع ماشین های مخصوص حمل نقلی همچون کامیون بار موکت شده , خاور , نیسان بار , وانت بار برای حمل هر گونه بار و اسباب اثاثیه منزل آماده ارائه بهترین و مناسب ترین خدمات باربری و تعرفه های باربری اسلامشهر و محدوده جاده ساوه می باشد .

شماره تماس با باربری اسلامشهر و اتوبار اسلامشهر : 09123066324

 

خدمات حرفه ای و ویژه باربری اسلامشهر

 

باربری اسلامشهر و اتوبار اسلامشهر مفتخر است که باکیفیت ترین خدمات را در محدوده اسلامشهر و اطراف این منطقه ارائه می دهد تا علاوه بر رضایت شما مشتریان , مشتری دائمی خودمان را در اسلامشهر افزایش دهیم و در همین راستا بتوانیم کسب و کار خودمان با شما مشتریان عزیز توسعه دهیم . خدمات صفر تا صد ما به این صورت است وقتی که شما با اتوبار ما تماس حاصل می فرمائید، همکاران ما مشاوره های لازم را به شما می دهند و بعد از ثبت سفارشات شما یک روز را برای حمل بار شما در نظر می گیرد. این شرکت آمادگی صد در صدی خود را برای انجام باربری اسلامشهر به شهرستان خدمات اسباب کشی را، به شما اعلام می کند.

خدمات اتوبار اسلامشهر عبارت اند از :

1 – بسته بندی حرفه ای و اصولی هرگونه بار و اسباب اثاثیه منزل با بهترین ابزارهای بسته بندی

2 – استفاده از رانندگان و کارگران مجرب و با اخلاق در امر حمل نقل و بسته بندی وسایل

3 – باربری اسلامشهر ارائه دهنده نازلترین و مناسب ترین تعرفه های در محدوده اسلامشهر

4- حمل و بسته بندی ویژه هر گونه بار و اسباب اثاثیه منزل ادارجات شرکت ها خصوصی و دولتی و ….

5 – حمل انواع بار بدون محدودیت حجم و وزن با کامیون بار , نیسان بار , خاور و وانت بار

6 – استفاده از با کیفیت ترین ماشین های باربری در اسلامشهر

7 – بیمه نامه و پرداخت تمامی خسارت های احتمالی وارد شده به بارتان

8- حمل نقل سریع مطئن و کاملا تضمینی به تمام نقاط تهران و شهرستان

9 – حمل هر گونه بار همچون مبلمان , میز صندلی کمد , یخچال , جهیزیه عروس , اجاق گاز

10 – دارای مجوز رسمی از اتحادیه حمل نقل کالاهای ذرون شهری تهران

11 – باربری دورن شهری اسلامشهر12- باربری اسلامشهر به شهرستان ها اطراف تهران13 – ارائه نیسان بار با سرویس vip به صورت شبانه روزی

اسباب کشی در اسلامشهرشرکت باربری اسلامشهر با بیش از ده سال سابقه درخشان در امر اسباب کشی منازل ، دفاتر کار ، حمل بار و… با سابقه ترین شرکت در محدوده اسلامشهر می باشد. باربری اسلامشهر قائمیه اسباب کشی در این منطقه توسط یک تیم حرفه ای که به تمام محله های موجود دراسلامشهر وارد می باشند انجام می شود.

قیمت های باورنکردنی حمل اثاثیه منزل در اسلامشهر:

نرخ و قیمت اسباب کشی نسبت به خدماتی که باربری ها ارائه می دهند می تواند متفاوت باشد. در واقع قیمت باربری یکی از مهم ترین مساله ای می باشد که می توان به آن اشاره کرد. بعضی از شرکت ها وقتی که با آن ها تماس می گیرید در مرحله اول یک نرخ را به شما اعلام می کنند. ولی در پایان اثاث کشی یک قیمت دیگری را برای شما حساب می کنند که تاثیر منفی را در ذهن شما نسبت به باربری ها ایجاد می کنند.

  • نوع ماشین باربری
  • تعداد پله ها
  • میزان مسافت مبدا و مقصد
  • نوع سرویس دهی مثل چیدمان، بسته بندی
  • و…

سعی ما همواره بر این است که بتوانیم همواره قیمت باربری اسلامشهر را همیشه کمتر از نرخ های اعلامی از سوی اتحادیه باربری برای مشتریان گرامی محاسبه کنیم. شما می توانید برای اطمینان از دقیق بودن نرخ کرایه ها با کارشناسان ما تماس بگیرید و بعد از ثبت سفارشات خود، از هزینه دقیق باربری خود مطلع شوید.

حمل بار شبانه روزی در اسلامشهر

باربری اسلامشهر کلیه خدمات مدرن و نوین خود را به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته برای شما عزیران انجام می دهند. شرکت باربری ما سرویس های خود را با قیمت مناسب نسبت به باربری های دیگر به شما عرضه می کنند. اگر می خواهید هزینه اسباب کشی برایتان بطور قابل توجه ای کاهش یابد. ماشین حمل بارتان را درست و مطابق با حجم و تعداد لوازمتان انتخاب کنید. موسسه ما دارای ماشین های متنوع حمل بار همچون کامیون بار, نیسان و وانت بار می باشد. که براحتی می توانید با یک تماس هر زمان بخواهید بارتان را جابجا کنند. جابجایی هیچ گونه لوازم منزل برای کارگران ما محدودیت ندارد و حمل کلیه وسایل منزل را با دقت و مهارت بالا باربری محدوده اسلامشهر شما انجام می دهند.

مراحل اجرای خدمات اثاث کشی منزل:

باربری در محدوده اسلامشهر تهران تمامی خدمات اسباب کشی را به بهترین شکل ممکن در کلیه مناطق تهران اعم از حمل بار به غرب تهران، مرکز تهران،شرق تهران، شمال تهران و جنوب تهران برای مشتریان خود ارائه می کند. شرکت باربری ما قبل از انجام کار به همه مشتریان خود قول تحویل سالم و صحیح بار را می دهد. تا خیال شما از بابت لوازم منزلتان راحت باشد. اتوبار اسلامشهر با استفاده از پرسنل باتجربه و بااخلاق در 24 ساعت شبانه روز خدمات خود را در کمترین زمان ممکن برای شما انجام می دهند. هدف ما جلب رضایت شما شهروندان گرامی می باشد. ما این بخش از مطلب خود را به مراحلی که موقع اثاث کشی باربری ما انجام می دهند، اختصاص داده ایم .

  • اعزام نیروهای مجرب آموزش دیده به تعداد مورد نیاز
  • اعزام ماشین های پیشرفته و مجهز باربری
  • حضور پرسنل متخصص در بسته بندی برای تفکیک و بسته بندی لوازم
  • انتقال و بارگیری کلیه لوازم گران بها و سبک به داخل ماشین های حمل بار
  • چیدمان صحیح و اصولی وسایل در ماشین و تحویل سالم بار در مقصد به مشتری
  • تخلیه و جابجایی لوازم به منل جدید و چیدمان اثاته منزل به سلیقه شما
  • رسیدن به هدف خود ( رضایت شما عزیزان و مشاهده چهره خندان شما )

راه های ارتباطی با باربری اسلامشهر

یکی از خدمات باربریاسلامشهر ارائه خدمات شبانه روزی و در اسرع زمان (حتی در روزهای تعطیل و اعیاد ) به محدوده اسلامشهر آباد و تمامی مناطق تهران می باشد در همین راستا برای تمامی مناطق تهران شماره های مجزایی اختصاص داده ایم تا مشتریان هر منطقه هر زمان که احتیاج به جابجایی و بسته بندی بارشان را داشتند با شماره های اون منطقه تماس بگیرند

مناطق پوشش دهی حساس بار در تمام مناطق اسلامشهر

باربری اسلامشهر واوان

باربری اسلامشهر قائمیه

باربری گلستان بهارستان

باربری اسلامشهر میدان نماز

منبع :

لیست باربری پرند - شماره تلفن باربری پرند تهران - بهترین باربری پرند | حساس بار

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.