کد خبر : 29147 / /
/

 

 

کیفیت قابل توجه و بالایی که ماشین لباسشویی سامسونگ از آن برخوردار شده است، موجب می شود تا کاربران برای سال های زیادی از این دستگاه استفاده نمایند. با این حال، با گذشت زمان عمر مفید برخی از قطعات تمام شده و لازم است برای تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ اقدام شود.

برای جلوگیری از کوتاه شدن عمر این دستگاه، بهتر است تمامی کاربران آن نکات کاربردی جهت نگهداری از ماشین لباسشویی سامسونگ را بدانند. چرا که با نگهداری درست از این لباسشویی و رعایت این اصول، بدون شک شرایط بهتری برای دستگاه ایجاد شده و منجر به افزایش طول عمر آن می شود.

 

برای اطلاع از مجموعه نکاتی که در مورد حفظ و نگهداری از لباسشویی سامسونگ توسط تکنسین های نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران جمع آوری شده است، پیشنهاد می دهیم که این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

نحوه نصب صحیح و اصولی لباسشویی سامسونگ

برای جلوگیری از بروز خرابی های احتمالی و استفاده طولانی مدت از ماشین لباسشویی سامسونگ، باید از همان ابتدا اصولی را رعایت کنید که مهم ترین آن ها نصب اصولی و صحیح این دستگاه است. به طور معمول نصب و راه اندازی اولیه لباسشویی سامسونگ، به واسطه تکنسین متخصص صورت می گیرد. برای نصب این وسیله نیاز به دانش تخصصی است. در غیر این صورت ممکن است لباسشویی سامسونگ عملکرد مطلوبی از خود نشان ندهد.

انتخاب محل مناسب برای نصب لباسشویی سامسونگ

نه تنها ماشین لباسشویی سامسونگ، بلکه محصولات سایر برند ها نیز جزو دستگاه هایی هستند که باید یک بار نصب آن ها صورت بگیرد و نباید مدام در جا به جایی آن ها تلاشی شود.

جا به جایی مداوم لباسشویی موجب می شود تا این دستگاه از حالت تراز خارج شود و با خارج شدن از این حالت مشکلاتی هم چون لرزش و صدای بلند، نچرخیدن دیگ و سایر ایرادات این چنینی برای آن به وجود آید. از این رو توصیه می کنیم حتما برای نصب و راه اندازی لباسشویی سامسونگ، محل مناسبی را مشخص نمایید.

محلی که برای نصب و راه اندازی لباسشویی سامسونگ انتخاب می کنید، بهتر است به دور از هر گونه خیسی و رطوبت باشد. داخل حمام و یا نطدیک به سینگ ظرفشویی، محل های مناسبی برای نصب این دستگاه محسوب نمی شوند.

اصول اتصال لباسشویی سامسونگ به برق

از دیگر اقدامات حائز اهمیت و مهمی که باید در زمان نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی سامسونگ به آن توجه نمایید، اتصال سیم و دو شاخه این دستگاه به برق است. به منظور جلوگیری از آسیب های ناشی از نوسانات برق، توصیه می کنیم حتما سیم و دو شاخه این لباسشویی را به صورت مستقیم به پریز برق اتصال ندهید و حتما از محافظ برق استفاده نمایید.

استفاده از شوینده مرغوب و با کیفیت

پس از رعایت نکات گفته شده در رابطه با نحوه نصب و راه اندازی لباسشویی سامسونگ، بهتر است حتما برای شستشو لباس ها، از شوینده های مرغوب و با کیفیت استفاده نمایید. استفاده از مواد شوینده نا مرغوب و با کیفیت پایین می تواند آسیب های زیادی به قطعات داخلی دستگاه وارد کند.

سرویس های دوره ای لباسشویی سامسونگ هر 6 ماه یک بار

به منظور نگهداری درست و اصولی از ماشین لباسشویی سامسونگ، باید به صورت دوره ای و بازه زمانی های مشخصی، اقدام به سرویس این دستگاه شود.

تکنسین لباسشویی سامسونگ می تواند هر 6 ماه یک بار با بررسی بخش های مختلف این دستگاه، قطعات فرسوده را تعویض کند و هر کدام که معیوب شده اند را تعمیر و یا با قطعات سالم جایگزین نماید. علاوه بر این که سرویس  های دوره ای موجب افزایش طول عمر لباسشویی سامسونگ می شوند، می توان با انجام آن ها، از خرابی و  مختل شدن عملکرد این وسیله نیز جلوگیری کرد.

مطالعه راهنمای فارسی ماشین لباسشویی سامسونگ

همان طور که می دانید، لباسشویی های سامسونگ در مدل های مختلف طراحی و تولید شده اند که ممکن است هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی برخوردار شده باشند. از این رو باید پیش از هر کاری، راهنمای فارسی دستگاه خود را به خوبی مطالعه کنید و از برنامه های شستشو و باید ها نباید های آن اطلاع پیدا کنید.

نگهداری از ماشین لباسشویی سامسونگ

نحوه استفاده صحیح از ماشین لباسشویی سامسونگ

برای این که استفاده حرفه تر و کاربردی تر از ماشین لباسشویی سامسونگ داشته باشید، لازم است نکاتی را در این زمینه بدانید و حتما یک به یک آن ها را به خوبی رعایت کنید:

  • اصول استفاده از نرم کننده

لازم است پیش از این که مایع نرم کننده را داخل مخزن مواد شوینده لباسشویی سامسونگ بریزید، حتما آن را با کمی آب رقیق نمایید.

چرا که استفاده از نرم کننده با همان غلظت موجب می شود تا کمی از آن داخل جا پودری باقی بماند. علاوه بر این با گذشت زمان باعث می شود تا لاستیک دور درب لباسشویی تغییر رنگ داده و سیاه شود.

  • انتخاب صحیح درجه حرارت آب

همان طور که می دانید، هر یک از لباس ها با داشتن جنس متفاوت، نیاز دارند با درجه حرارت متغیری شسته شوند. بیش تر کاربران ماشین لباسشویی سامسونگ، همه نوع از لباس ها را تنها با یک برنامه شستشو می دهند. از این رو از تمیز نشدن لباس ها در لباسشویی  گلایه دارند. بهتر است پیش از انتخاب برنامه شستشو، حتما به میزان کثیفی هر لباس، جنس و نوع هر کدام توجه نمایید.

  • شیوه استفاده از لباسشویی سامسونگ

بر اساس تحقیقات انجام شده برای حفظ و نگهداری اصولی از ماشین لباسشویی سامسونگ، توصیه شده است پس از هر بار به اتمام رسیدن چرخه شستشو، حتما  درب دستگاه را باز گذاشته و برای 2 ساعت اجازه دهید تا استراحت کند. البته می توانید برای جلوگیری از مستهلک شدن زود هنگام قطعات داخلی لباسشویی سامسونگ، هر 2 ماه یک بار با موام جرم گیر، برای جرم گیری این دستگاه اقدام نمایید.

  • راهنمای پر کردن دیگ لباسشویی سامسونگ

ماشین های لباسشویی سامسونگ در ظرفیت های مختلفی هم چون 7 کیلویی، 11 کیلویی، 14 کیلویی و یا بیش تر، در دسترس کاربران قرار گرفته اند. به همین دلیل هر یک از آن ها، از ظرفیت مشخص و از پیش تعیین شده ای برخوردار شده اند. پیش از این که اقدامی برای شستشو لباس ها انجام دهید، حتما در زمان پر کردن دیگ، به ظرفیت دستگاه خود توجه نمایید. پر کردن بیش از اندازه دیگ می تواند فشار زیادی به لباسشویی وارد کرده و باعث خرابی موتور شود.

  • انتخاب برنامه شستشو مناسب

علاوه بر این این که باید در زمان شستشو لباس ها، درجه حرارت مناسبی را برای آب انتخاب کنید، باید برنامه شستشو متناسبی را برای شستن لباس ها نیز تنظیم نمایید. ماشین لباسشویی سامسونگ، دارای برنامه متنوعی برای شستن لباس هایی از جنس پنبه ای، حساس، خیلی چرک، معمولی و سایر جنس ها است. باید مطابق با میزان کثیفی لباس ها و همین طور جنس آن ها، برنامه شستشو متناسبی را تنظیم کنید.

خدمات ماشین لباسشویی سامسونگ

راهنمای نگهداری از ماشین لباسشویی سامسونگ

در کنار رعایت اصولی که در رابطه با استفاده از ماشین لباسشویی سامسونگ بیان کردیم، باید نکاتی در مورد نگهداری از این دستگاه نیز رعایت شود. انجام این موارد به شما کمک می کند تا مجبور به عیب یابی و تعمیرات لباسشویی سامسونگ نشوید و به بیش تر شدن طول عمر آن کمک نمایید.

شستشو ماشین لباسشویی سامسونگ با آب داغ

به منظور جلوگیری از آلودگی و ایجاد رسوبات در لباسشویی سامسونگ و هم چنین مانع شدن از رشد قارچ ها و باکتری ها در این دستگاه، بهتر است حتما آن را هر چند وقت یک بار به صورت خالی و تنها با آب داغ و مواد شوینده شستشو دهید. برای انجام این کار باید یکی از برنامه های شستشو لباسشویی سامسونگ را فعال کنید.

نظافت محفظه شوینده لباسشویی سامسونگ

بهتر است پس از هر بار کار با لباسشویی سامسونگ و با به صورت دوره ای، محفظه مواد شوینده یا همان جاپودری دستگاه را به خوبی شسته و نظافت نمایید. در صورتی که مواد شوینده مانند پودر لباسشویی و یا مایع لباسشویی و نرم کننده لباس، برای مدتی طولانی در جایگاه بمانند، باعث ایجاد رسوبات شده و با گذشت زمان موجب گرفتگی  لوله ها و انسداد بخش های داخلی لباسشویی می شوند.

جرم گیری و رسوب زدایی دوره ای ماشین لباسشویی سامسونگ

با گذشت زمان و استفاده متعدد از لباسشویی سامسونگ، این امکان وجود دارد که مشکل تمیز نشدن لباس ها برای این دستگاه رخ دهد. حتی ممکن است عملکرد آن مختل شده و کیفیت شستشو با این دستگاه پایین بیاید. در این زمان احتمال می رود که رسوبات و باکتری ها در لوله و سایر قطعات لباسشویی به وجود آمده باشند. برای رفع این مشکل و رهایی از این آلودگی ها، بهتر است برای جرم گیری لباسشویی خود اقدام نمایید. برای رسوب زدایی از این وسیله می توانید از مواد جرم گیر و یا مواد طبیعی موجود در منزل استفاه کنید.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی سامسونگ

لباسشویی سامسونگ هم چون دیگر لوازم برقی خانگی ممکن است دچار خرابی شده و کارایی خود را از دست بدهد. از این رو عملکرد آن مختل شده و لازم است هر چه سریع تر برای عیب یابی و تعمیرات آن اقدام شود. به دلیل پیچیدگی ساختار لباسشویی سامسونگ، بهتر است برای تعمیرات هر یک از خرابی های زیر از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

پس از ثبت مشخصات شما در سامانه مشتریان آی پی امداد، لینک پنل کاربری برای شما ارسال می شود که از آن طریق می توانید نام تکنسین، زمان حضور او در محل شما یا زمان مراجعه پیک جهت تحویل دستگاه، هزینه تقریبی خدمات، فاکتور، مدت زمان گارانتی و کلیه فرایند خدمات دریافتی را مشاهده نمایید. کاربران به دلیل اینکه پس از ثبت درخواست دیگر نیاز به تماس تلفنی نداشته و می توانند همه چیز را در پنل کاربری خود مشاهده و کنترل نمایید، آی پی امداد را به اسنپ تشبیه می کنند.

  • روشن نشدن لباسشویی سامسونگ
  • نچرخیدن دیگ لباسشویی
  • لرزش بیش از اندازه
  • ایجاد لکه به روی لباس ها
  • نشتی آب از ماشین لباسشویی سامسونگ
  • باقی ماندن مواد شوینده از جمله پودر لباسشویی به روی لباس ها
  • تخلیه نشدن لباسشویی سامسونگ
  • آبگیری نکردن لباسشویی سامسونگ
  • خشک نشدن لباس ها پس از پروسه شستشو

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.