کد خبر : 1369 / /
/

محدودیت تردرد در روز تحلیف

محدودیت های تردد در پایتخت هنگام مراسم تحلیف رییس جمهوری اعلام شد.

محدودیت تردد به منظور ایجاد نظم در روز تحلیف وضع شد. محدودیت تردد جدید اعلام شده است. محدودیت تردد روز تحلیف برای ایجاد امنیت است. پلیس راهور از  محدودیت تردد در روز تحلیف خبر داد. جزئیات محدودیت تردد را بخوانید.

محدودیت تردد جدید

محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت:

با توجه به مراسم تحلیف سیزدهمین ریاست جمهوری در روز پنجشنبه، تمام فرعی‌های منتهی به مجلس شورای اسلامی و تمامی محدوده‌های اعلامی از ساعت ۲۴ امشب /چهارشنبه/ مسدود می‌شود. 

تمام کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی منتهی به خیابان "مجاهدین"، حد فاصل خیابان "ایران تا مصطفی خمینی" کامل مسدود خواهد شد. و تردد در مسیر جایگزین این محدوده از طریق خیابان "دماوند و انقلاب" صورت خواهد گرفت.

از سمت جنوب از خیابان "امیرکبیر" به سمت شمال از خیابان شهید "دیالمه"، تقاطع "سرچشمه"، خیابان "ملت" و تقاطع "اکباتان ملت" اعمال و از تردد خودروها به سمت شمال و میدان "بهارستان" جلوگیری می‌شود.

از سمت غرب در خیابان "جمهوری" از تقاطع "سعدی" به سمت شرق اعمال محدودیت صورت خواهد گرفت که مسیر جایگزین تردد، از طریق خیابان "فردوسی" و "انقلاب" صورت می‌پذیرد.

 از سمت شمال از تقاطع "فخرآباد" اعمال محدودیت خواهد شد که مسیر جایگزین تردد از طریق خیابان "مشکی و خیابان "۱۷ شهریور" به جنوب صورت خواهد گرفت.

محدودیت تردد/ ممنوعیت تردد کامیون ها

تردد اتوبوس‌های شرکت واحد در خطوط طول خیابان "جمهوری" و طول خیابان "مصطفی خمینی" وجود نخواهد داشت و مسئولان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با هماهنگی پلیس راهور تهران بزرگ از مسیرهای جایگزین استفاده خواهند کرد.

اتوبوس‌هایی که در طول خیابان "جمهوری" از میدان "جمهوری" به سمت شرق تردد می‌کنند نهایتاً تا چهارراه استامبول ادامه مسیر داده و در ادامه در این تقاطع به سمت جنوب و شمال می‌توانند گردش و ادامه مسیر دهند و اتوبوس‌هایی که در طول خیابان "مصطفی خمینی" در حال تردد هستند از مسیر جایگزین استفاده خواهند کرد.

جزئیات محدودیت تردد با مترو

ایستگاه مترو "بهارستان" در روز پنج‌شنبه تعطیل خواهد بود و خدمات‌رسانی ندارد.

پمپ بنزین‌های اطراف مجلس شورای اسلامی، طول خیابان "مصطفی خمینی" نیز در روز مراسم تحلیف از ابتدای وقت تا پایان مراسم تعطیل خواهند بود و سرویس‌دهی نخواهند داشت.

تردد کامیونت‌ها، وانت‌بارها، وانت بارهای مسقف و کامیون‌ها در طول روز پنج.شنبه از ابتدای وقت تا پایان مراسم ممنوع خواهد بود و تردد همه کامیون.ها از شب قبل برگزاری این مراسم (چهارشنبه شب) در همه سطح شهر تهران به‌جز کمربندی ممنوع خواهد بود

انجام فعالیت‌های عمرانی در روز چهارشنبه و پنج.شنبه در کل سطح شهر تهران بویژه در معابر اصلی و بزرگراهی ممنوع و پلیس راهور اجازه انجام عملیات عمرانی و حفاری و روکش آسفالت را نخواهد داد.

منبع:  ایرنا

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.