کد خبر : 5492 / /
/

سردار هادیانفر: شب جمعه و شب شنبه منع تردد شبانه لغو و خودروها جریمه نمی شوند.

محدودیت تردد در دوره کرونا ایجاد شده است.  محدودیت تردد برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا شکل گرفت. محدودیت تردد برای خودروهای غیر بومی جدی است. محدودیت تردد در 27 و 28 خرداد برداشته شده است. اخبار مربوط به محدودیت تردد را در خبر روز دنبال کنید. 

 تردد شبانه از چند ماه قبل برای کنترل شیوع کرونا در شهرهای کشور اجرا می شد.

بمناسبت برگزاری انتخابات 1400 در 28 خرداد، منع تردد شبانه در 27 و 28 خرداد لغو شد.

محدودیت تردد

سردار "سیدکمال هادیانفر" رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص تمهیدات تردد در روزهای منتهی به انتخابات گفت: ابلاغیه معاون امنیتی – انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی – اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب های منتهی به انتخابات به نیروی انتظامی ابلاغ شده است.

سردار هادیانفر اظهار داشت: بر همین اساس هموطنان عزیز می توانند با آرامش خاطر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نموده و از بابت ثبت تخلفات تردد شبانه در تاریخ های 27 و 28خرداد ماه سال جاری هیچگونه دغدغه ای نداشته باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا ناجا افزود: یکی از عوامل اصلی لغو ممنوعیت تردد شبانه در این 2شب ، جابجایی صندوق های رای گیری و تردد عوامل اجرایی و نظارتی در حوزه های انتخابیه می باشد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.