کد خبر : 3046 / /
/

زن جوان که در خانه دوستش میهمان بود در یک صحنه هولناک به قتل رسید.

11 اردیبهشت 1400 قتل زن جوانی گزارش شد. قتل توسط زن دیگری صورت گرفته بود که زن در خانه اش مسهمان بود. قاتل زن جوان را از طریق ضربات چاقو و برید گوش صورت گرفته بود. به قتل رسانده بود. کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای شناسایی عامل این قتل هولناک آغاز کنند. جزئیات وحشتناک این قتل را در ادامه بخوانید.

زن تهرانی در یک سناریوی فجیع در خیابان ابوذر تهران به طرز هولناکی به قتل رسید.

عقربه ها ساعت 9 شامگاه شنبه 11 اردیبهشت 1400 را نشان می داد که ماموران کلانتری 149 امامزاده حسن در تماس تلفنی زن جوانی که با جیغ و فریاد از قتل هولناک دوستش در طبقه پایین خانه شان خبر داد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل جنایت که در خیابان ابوذر بود رفته و وقتی ماموران وارد ساختمان شدند با جسد خونین زن جوان که به طرز هولناکی به قتل رسیده بود در طبقه پایین خانه روبرو شدند.

قتل هولناک زن تهرانی

همین کافی بود تا بازپرس حبیب الله صادقی از شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران و تیم تشخیص هویت برای تحقیقات وارد عمل شدند که تیم جنایی با حضور در صحنه جرم که ساختمانی دو طبقه است و قتل هولناک در طبقه اول ساختمان که خانه ای خالی است رخ داده بود.

قتل

کارآگاهان وقتی پای در صحنه جرم گذاشتند با جسد زن جوان که از ناحیه پهلو، سینه و شکم هدف 12 ضربه چاقو قرار گرفته بود و گردن زن 46 ساله که ترانه نام دارد گوش تا گوش بریده شده بود.

ماموران در تحقیقات پلیسی پی بردند ترانه که زنی متاهل است در خانه سارا 39 ساله میهمان بوده است که در همین راستا تیم جنایی برای تحقیق به سراغ سارا که در خانه اشک می ریخت رفتند.

قتل در خانه زن مطلقه

سارا 39 ساله که مدتی است از همسرش جدا شده و در این ساختمان دو طبقه زندگی می کند به ماموران گفت: طبقه اول ساختمان خالی است و من که صاحبخانه هستم در طبقه دوم به تنهایی زندگی می کنم.

وی افزود: ترانه از دوستانم است که امشب به خانه ام آمد و در آشپزخانه با هم در حال آشپزی و صحبت بودیم که ناگهان زنگ خانه به صدا در آمد که ترانه دید من سرگرم آشپزی هستم پیشنهاد داد که خودش در را باز می کند.

سار ادامه داد: آیفون خانه خراب است به همین خاطر ترانه برای باز کردن در و اینکه ببیند چه کسی زنگ خانه را به صدا درآورده به پایین رفت که بعد از 2 دقیقه ناگهان صدای جیغ ترانه را شنیدم و به سرعت خودم را به پایین رساندم که دیدم مرد ناشناسی به سرعت از خانه خارج شد و با جسد ترانه که در طبقه اول ساختمان بود روبرو شدم.

قتل

زن جوان ادامه داد: ترانه غرق خون روی زمین افتاده بود و خون همه جا را فرا گرفته بود که ازترس با پلیس و اورژانس تماس گرفتم که پلیس وارد خانه شد و فهمیدم گردن دوستم گوش تا گوش بریده شده است.

بازپرس ویژه قتل در این مرحله دستور داد تا سارا به عنوان مظنون پرونده تا تکمیل شدن تحقیقات در بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران باشد و جسد سارا نیز به پزشکی قانونی منتقل شود.

بنا بر این گزارش، بازپرس حبیب الله صادقی از شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله دستور داد تا کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای شناسایی عامل این جنایت هولناک آغاز کنند

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.