کد خبر : 4704 / /
/

ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ممنوعیت سفرهای بین استانی را از چهارشنبه 12 خرداد تا دوشنبه 16 خرداد ماه اعلام کرد.

محدودیت تردد در دوره کرونا ایجاد شده است.  محدودیت تردد برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا شکل گرفت. محدودیت تردد برای خودروهای غیر بومی جدی است. محدودیت تردد از 12 تا 17 خرداد اعلام شده است. اخبار مربوط به محدودیت تردد را در خبر روز دنبال کنید. 

کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد: سفر بین استانی بدون توجه به رنگ بندی شهرها، از ساعت ۱۲ ظهر فردا چهارشنبه ممنوع می‌باشد و این ممنوعیت تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد ادامه دارد.

محدودیت تردد از 12 تا 17 خرداد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران:

ممنوعیت تردد از ۱۲ تا ۱۷ خردادماه در شرق استان تهران اعمال می شود.

محدودیت تردد

دماوند- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران گفت: ممنوعیت تردد از ۱۲ تا ۱۷ خردادماه در شرق استان تهران اعمال می شود.

سرهنگ علی سلیمانی در خصوص ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تردد همزمان با تعطیلات خرداد در شرق استان تهران اظهار داشت: سفر بین استانی بدون توجه به رنگ بندی شهرها از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۲ خرداد لغایت ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد در شرق استان ممنوع می‌باشد.

سلیمانی افزود: همچنین برابر طرح هوشمند مدیریت محدودیت‌ها برای ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی جریمه‌ها اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران در ادامه ضمن تسلیت به مناسب سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: لازم است که از همه مردم تقدیر و تشکر صمیمانه را نسبت به همراهی و همدلی در پرهیز از سفر در تعطیلات گذشته سال جاری داشته باشیم.

وی عنوان داشت: به رغم تمامی تمهیدات مأخوذه و همراهی‌های صورت گرفته، برابر نظر کارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کماکان در شرایط شکننده بیماری قرار داشته و احتمال اوج گیری بیماری به دلایل مختلف متصور می‌باشد، لذا به منظور جلوگیری از بروز روند صعودی بیماری، انتظار می‌رود تا همکاری متقابل مردم در اجرای مصوبات ستاد ملی با نیروهای انتظامی و سایر عوامل مسئول اجرای مصوبات استمرار یابد.

محدودیت تردد/ جریمه خودروهای غیر بومی

همچنین برابر طرح هوشمند مدیریت محدودیت ها ، برای ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی جریمه ها اعمال خواهد شد.

محدودیت تردد

برای شهرهای زرد، صرفاً در طول این بازه زمانی نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای یکبار اعمال خواهد شد.

در حال حاضر ۱۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۱۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا از نیروی انتظامی نیز خواست که نسبت به اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای تحقق مصوبه ستاد اقدامات ضروری را اجرایی کند.

شمار جانباختگان کرونا در کشور روز گذشته در حالی از مرز ۸۰ هزار نفر گذشت که ستاد ملی مقابله با کرونا از همه هموطنان خواست به منظور جلوگیری از بروز روند صعودی بیماری، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، همکاری لازم را در اجرای مصوبات ستاد داشته باشند. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.