کد خبر : 6656 / /
/

​جسد سر بریده پسر27 ساله تهرانی،در یک پارک کشف شد.

محمدجواد به قتل رسید. قتل هولناک در افسریه تهران اتفاق افتاده است. راز قتل محمدجواد با سر بریده مشخص شد. محمد جواد در سن 27 سالگی به قتل رسیده است جزئیات قتل هولناک را می توانید درسایت خبر روز مشاهده فرمائید

محمدجواد به قتل رسید

قتل

جسد سربریده محمدجواد 27 ساله در یک پارک در افسریه کشف شد.قبل از اینکه جسد سربریده محمدجواد کشف شود،دو روز بود که خانواده اش مفقود شدن او را به پلیس گزارش داده بودند.تا اینکه صبح روز شنبه جسد سربریده محمدجواد در کشف شد.بعد از کشف جسد سربریده محمدجواد،رسیدگی به پرونده قتل در دستور کار قضایی قرار گرفت تا راز قتل محمدجواد با جسد سربریده مشخص شود.

جزئیات قتل هولناک

شنبه 19تیرماه امسال،جسد سر بریده یک جوان 27 ساله در پارک شهید بهشتی افسریه توسط رهگذران کشف شد.ماموران کلانتری 132 افسریه بلافاصله برای رسیدگی به این جنایت در محل حاضر شدند.

در حالی که مدارک شناسایی مقتول و گوشی تلفن همراهش معدوم شده بود،جسد برای احراز هویت به پزشکی قانونی انتقال یافت.

هویت جسد سربریده پسر تهرانی مشخص شد

در حالی که روز قبل از پیدا شدن جسد مجهول الهویه،اعضای خانواده محمدجواد گرایی فقدانی او را به پلیس گزارش داده بودند و با توجه به تطابق مشخصات جسد با فرد مفقودی،خانواده محمد جواد در جریان کشف جسد مجهول الهویه قرار گرفته و با حضور در پزشکی قانونی هویت جسد را تائید کردند.

محمد جواد 27 ساله به طرز فجیعی با ضربات چاقو از پادرآمده بود و عامل جنایت گلو او را بریده بود.

دایی محمدجواد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا در مورد جزئیات این حادثه گفت:«محمد جواد کارمند اداره برق بود و به تازگی یک آپارتمان در پرند خریده بود.او متاهل بود و یک دختر شش ماهه دارد.جمعه محمدجواد شیفت بود اما از بعدازظهر تلفنش را جواب نداد.بعد از اینکه جسد او در افسریه تهران کشف شد،خودروی او در نزدیکی پرند پیدا شد.هنوز هیچ سرنخی از قاتل و انگیزه او از این جنایت مشخص نیست.»

دایی مقتول در ادامه گفت:«محمدجواد دو برادر داشت که یکی از آنها در جنگ به شهادت رسید.»

رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیسی و قضایی قرار دارد

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.